quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik zie hier 2 bazen in het topic (en ik zit daar NIET bij) dus dit is het goede topic
Feyenoord.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:29 schreef Snuf. het volgende:
Haha ik zit fucking hard te trollen in het Feyenoord topic gek
Linkkiee?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:31 schreef Snuf. het volgende:
KIJK NU ALLEMAAL DWDD DAAR ZIT EEN GAYFAG MET EEN V HALS TOT ZIJN PIEMEL
haha natte krant!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:31 schreef Snuf. het volgende:
KIJK NU ALLEMAAL DWDD DAAR ZIT EEN GAYFAG MET EEN V HALS TOT ZIJN PIEMEL
Super stoerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben nog niet naar bed gegaan ben ik nu stoer?
Ik heb vandaag geen examenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:42 schreef Citizen_Kane het volgende:
Maar ik ga er nu echt vandoor, veel succes nog met je examen vandaag!
Peace
Ik een 5.0, of dat gaat lukken betwijfel ik.quote:
Hoezo dat? Waren de tetamens maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo blij dat de examens al *telt* 7 (en 8..) jaar achter me liggen
![]()
opzich zeggen ze dat SE over het algemeen moeilijker is dan CEquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef BaasD het volgende:
[..]
Hoezo dat? Waren de tetamens maar zo makkelijk
ik had geen echte SE's, SE cijfer was gewoon het gemiddelde dat je stond voor dat vak genomen over klas 4,5 en 6quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:23 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
opzich zeggen ze dat SE over het algemeen moeilijker is dan CE
tja, maar dat is nou uit de oertijdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had geen echte SE's, SE cijfer was gewoon het gemiddelde dat je stond voor dat vak genomen over klas 4,5 en 6dus ik vond SE makkelijker dan CE
a. ninja edits >.>quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:26 schreef motorbloempje het volgende:
hé, zeg, ik zat al wel in de 'tweede fase' hèmijn man, die is écht uit de oertijd, met z'n vakkenpakket VWO oude stijl!
In hoeveel vakken deed je examen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik had nog wel graag oude stijl gedaan, maar viel er net buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |