quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef slacker_nl het volgende:
Het blijkt zelfs 39:55 te zijn volgens de officiele meting. BAM!
3,8 km is ongeveer 2 uur zwemmen. Waarschijnlijk iets langer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:32 schreef Ach3r0n het volgende:
3,8 KM is best wel een grote afstand om te zwemmen. Je moet dat alleen doen als je zwemmen erg leuk vind. Maar je kan het prima combineren met hardlopen
Ik heb het even opgezocht, maar 3,8 KM is de afstand zwemmen van een volledige Iron Man. Als je ervoor gaat, doe het dan gelijk goed![]()
Het lijkt me niet erg om in de regen te lopen, alleen gister leek het me niet zo'n goed plan/ Vandaag ga ik trouwen, dus een koutje kan ik me niet veroorloven. Vandaag ook maar ff "rustig aan", trouwen dus. Morgen hopelijk fris genoeg om weer een rondje te doen.quote:
Goed gedaan!quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Net voor het eerst 5 km in 30 minuten gelopen!. Zo blij!
.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Net voor het eerst 5 km in 30 minuten gelopen!. Zo blij!
.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:36 schreef Vitapientje het volgende:
[..]
Het lijkt me niet erg om in de regen te lopen, alleen gister leek het me niet zo'n goed plan/ Vandaag ga ik trouwen, dus een koutje kan ik me niet veroorloven. Vandaag ook maar ff "rustig aan", trouwen dus. Morgen hopelijk fris genoeg om weer een rondje te doen.
Singelloop klinkt trouwens wel heel leuk! Ga ik in de gaten houden.
Enneh, welkom Biels!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:06 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik voel met je mee, want ik heb ook voor het eerst 5 KM gelopen sinds 2 maanden. Herken ook wat je zegt in het andere topic over het steeds opnieuw willen lopen binnen de 30 minuten.
Onderweg had ik best wel last van de warmte, maar ik zag ook dat ik de 30 minuten zou kunnen halen. Bij thuiskomst merkte ik pas hoe zwaar ik gelopen had, maar ben toch trots op mijn tijd: 29:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |