hmm ik hoorde het, ben benieuwd hoe dat er uit gaat zienquote:
Ik hoop in spelers, maar realistisch gezien gaan ze het wss in schulden stoppen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
Vraag me af waar het geld van de nieuwe shirt sponsor naar toegaat, leningen/schulden aflossen? Of spelers halen?
Dat zou al 2 seizoenen geleden gebeurt moeten zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:54 schreef Einthovuh het volgende:
Tuurlijk moeten ze dat in schulden stoppen. Eerst de club maar weer eens gezond krijgen.
Nijland heeft onder geen enkele trainer kunnen imponeren en als die jongen ooit nog zijn volle potentie wil bereiken zal hij toch echt moeten gaan spelen.quote:
'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:44 schreef Morrigun99 het volgende:
Nou ja, als Engelaar vertrekt komt er misschien iemand voor in de plaats die wél met pit kan voetballen.
Hehe. Dat kan hij, neem dat maar van mij aan. De vraag is alleen of de nieuwe trainer van PSV hem zover weet te krijgen dat hij dat weer gaat doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef StijnDa het volgende:
Eerst maar eens kijken of die Ibrahim wel kan voetballen
Dan ben je waarschijnlijk de enige in dit topic die hem al eens heeft zien voetballen denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hehe. Dat kan hij, neem dat maar van mij aan. De vraag is alleen of de nieuwe trainer van PSV hem zover weet te krijgen dat hij dat weer gaat doen.
Ik mag toch hopen dat dat niet waar is in een voetbalforum. WK onder 17? Anybody? Daar heeft hij zijn potentie laten zien. Neemt niet weg dat ik er geen hol van geloof dat hij nu pas 19 is. Waarschijnlijk is hij al richting de 23 ofzo, in Nigeria heel normaal. Maar dat hij KAN voetballen is helder, hij moet het alleen weer gaan doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk de enige in dit topic die hem al eens heeft zien voetballen denk ik
Ik vond hem tegen Groningen de beste van 't veld. Dat ze die jongen nu maar gewoon eens neerzetten en 20 wedstrijden laten staan.quote:
Dat dacht Rutten ook bij Berg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond hem tegen Groningen de beste van 't veld. Dat ze die jongen nu maar gewoon eens neerzetten en 20 wedstrijden laten staan.
Nijland liet als invaller tegen Feyenoord en Groningen meer zien dan Berg in de gehele tweede seizoenshelft.quote:
Aan de andere kant: In het tweede laat hij niets zien. Hij heeft talent, altijd gehad, maar ik denk dat Rutten het niet in hem ziet vanwege zijn houding. Ook tijdens zijn verhuur bij Willem 2 was hij nou niet bepaald beslissend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nijland liet als invaller tegen Feyenoord en Groningen meer zien dan Berg in de gehele tweede seizoenshelft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |