Kom, maak ff een account aan lief klein Deetjequote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat je nu enkel met twitter in kunt lggen, en zaterdag nog 'gewoon'
oh? ik weet het ook niet...heb je wel twitter of maak er anders ff eentjequote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat je nu enkel met twitter in kunt lggen, en zaterdag nog 'gewoon'
Nee, dat kan niet, da's tegen mijn principesquote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom, maak ff een account aan lief klein Deetje
kom op joh, een keertje tegen je principes ingaan kan echt geen kwaad toch? daarna deletenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, da's tegen mijn principes
pffffffff tis te horen dus...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef shomila het volgende:
Hij ken niet schrijven en lezen hij komt van een kamp.
Deleten bestaat niet op internetquote:Op maandag 16 mei 2011 22:42 schreef Stability het volgende:
[..]
kom op joh, een keertje tegen je principes ingaan kan echt geen kwaad toch? daarna deleten
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef shomila het volgende:
Hij ken niet schrijven en lezen hij komt van een kamp.
je account kan je deleten, heb ik al een keer met mn eerste account gedaanquote:
Ook een Haagsequote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Blackprinces het volgende:
is dat ienimienie die ik hoor nu? (klinkt zo)
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Blackprinces het volgende:
Ik wacht wel ff tot morgen, dan kan ik vast weer normaal inloggenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef Stability het volgende:
[..]
je account kan je deleten, heb ik al een keer met mn eerste account gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |