Zitten er nou een paar wiet te roken? ;oquote:Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef sjampoeh het volgende:
een buitenlandse http://tinychat.com/thesecretstash
me man zit op ze pc heb nu dus alleen geluid via oortjesquote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
die tieten van debby komen steeds verder in beeld he
Ze gaat weg...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
geloof het wel, ben er weer weg, ze zaten daar ook al een uur of 5quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Zitten er nou een paar wiet te roken? ;o
Zit er volgens mij niet meer op tochquote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
waar dan? ik zie nixquote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
nee ze is eraf nu.....ik focus nu op ernaalmeloquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Misschien is ze iets voor knagsje ?
Is dat een vrouwquote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ze is eraf nu.....ik focus nu op ernaalmelo
geen idee, erna almelo.....ja denk het welquote:
Trustequote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga lekker slapen moet nog wat slaap inhalen... Die streams waren echt niet goed voor me
truste dan....:Wquote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga lekker slapen moet nog wat slaap inhalen... Die streams waren echt niet goed voor me
slaap lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Niki.P het volgende:
Trustequote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Niki.P het volgende:
Oepsquote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
[..]
geen idee, erna almelo.....ja denk het wel
nou dat werd tijd....zelfspotquote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef Stability het volgende:
oh ze moeten nu zelf ook lachen om die koppen.
Dacht ik dus ookquote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
die erna lijkt me zo'n kettingroker, lijkt net een kerel
Oh ik dacht dat het een man was ik dacht al waarom noemt hij zichzelf ernaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
die erna lijkt me zo'n kettingroker, lijkt net een kerel
volgens mij wel..hij zit ook steeds zo dom te lachenquote:
ja die moet wel. want die zit aan die stoel vastgelijmdquote:
ooo ik hou van haags accentquote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die moet wel. want die zit aan die stoel vastgelijmd
jezus wat heeft die hagenees een kut accent
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die moet wel. want die zit aan die stoel vastgelijmd
jezus wat heeft die hagenees een kut accent
kan je ook niks aan doen hahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik vind t leuk om te horen
ik ben nie goedddd zeker?
tering hij is nog erger dan jokertje , die heeft ook hetzelfde spraakgebrekquote:
Ik heb geen ideequote:
hahaha het wachten op is........quote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef Candyfreak het volgende:
Wat een figurenFranssie er nog bij en de boel is compleet
ja ! die krijg je niet eens meer van zn stoel af...volgens mij heeft ie smorgens gewoon qwerty in zn kin staan...slaapt ie voor zn pc met zn kanis op het toetsenbordquote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
'een dj lul je niet onder de tafel'
Nee vind je het gek, met die secondelijm...
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ! die krijg je niet eens meer van zn stoel af...volgens mij heeft ie smorgens gewoon qwerty in zn kin staan...slaapt ie voor zn pc met zn kanis op het toetsenbord
Die zit echt vast in die stoel.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
'een dj lul je niet onder de tafel'
Nee vind je het gek, met die secondelijm...
Jij was toch ook dj?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
omg we hebben nog een dj daar ! djfashion 79
tien jaar terug ja...maar niet eentje zoals deze he ! dit zijn echt stumperds ,quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ! die krijg je niet eens meer van zn stoel af...volgens mij heeft ie smorgens gewoon qwerty in zn kin staan...slaapt ie voor zn pc met zn kanis op het toetsenbord
En wil hem daarom bannen...quote:
ik vind het echt zo'n moeke, die zaterdags op de viskraam staatquote:
Ik lees je nu pasquote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
Kom, maak ff een account aan lief klein Deetjequote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat je nu enkel met twitter in kunt lggen, en zaterdag nog 'gewoon'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |