Ik heb geen ideequote:
hahaha het wachten op is........quote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef Candyfreak het volgende:
Wat een figurenFranssie er nog bij en de boel is compleet
ja ! die krijg je niet eens meer van zn stoel af...volgens mij heeft ie smorgens gewoon qwerty in zn kin staan...slaapt ie voor zn pc met zn kanis op het toetsenbordquote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
'een dj lul je niet onder de tafel'
Nee vind je het gek, met die secondelijm...
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ! die krijg je niet eens meer van zn stoel af...volgens mij heeft ie smorgens gewoon qwerty in zn kin staan...slaapt ie voor zn pc met zn kanis op het toetsenbord
Die zit echt vast in die stoel.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
'een dj lul je niet onder de tafel'
Nee vind je het gek, met die secondelijm...
Jij was toch ook dj?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
omg we hebben nog een dj daar ! djfashion 79
tien jaar terug ja...maar niet eentje zoals deze he ! dit zijn echt stumperds ,quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ! die krijg je niet eens meer van zn stoel af...volgens mij heeft ie smorgens gewoon qwerty in zn kin staan...slaapt ie voor zn pc met zn kanis op het toetsenbord
En wil hem daarom bannen...quote:
ik vind het echt zo'n moeke, die zaterdags op de viskraam staatquote:
Ik lees je nu pasquote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |