quote:Op maandag 16 mei 2011 22:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Lemming van?
Nee, dit was echt. In de trein van Breda naar Den Bosch. Zal ik 'm ooit weer zien?
Waar is het origineel dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:42 schreef Stuurver het volgende:
Best grappig hoe het origineel al gesloten is en deze nog open is
HOAX. Het getoonde reizigersmaterieel op de foto (GTW) rijdt niet, ik herhaal NIET, tussen Breda en 's-Hertogenbosch.quote:
Dat ben ik ook heul niet. Ik ben toch zeker geen negerinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:36 schreef Socios het volgende:
[..]
HOAX. Het getoonde reizigersmaterieel op de foto (GTW) rijdt niet, ik herhaal NIET, tussen Breda en 's-Hertogenbosch.
gelukkig maarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat ben ik ook heul niet. Ik ben toch zeker geen negerin
wilde ik zeggenquote:
Alsof er negerinnen in Noord-Brabant wonen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat ben ik ook heul niet. Ik ben toch zeker geen negerin
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:36 schreef Socios het volgende:
[..]
HOAX. Het getoonde reizigersmaterieel op de foto (GTW) rijdt niet, ik herhaal NIET, tussen Breda en 's-Hertogenbosch.
Verworpenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:36 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik zat ook laatst tegenover een leuken vrouw in de trein. Toen verbeeldde ik mij dat we naar mijn huis gingen en onze kleding van ons af gooiden en stomend hete sex hadden en daarna deed ik mij kleding weer aan en toen zei ze wat ga je doen? En toen ging ik weer weg en dat wilde ze niet en toen wilde ik bier drinken met mijn vrienden en dat mocht niet meer en toen wilde ze kinderen en toen kregen we kinderen en toen ging ze haar haar kort en pittig knippen en toen werd ze heel dik en toen leefden we nog lang en.................
*zucht*
Stapte snel uit bij de volgende halte...........
[ afbeelding ]
knap is zo ook niet. Trouwens, zoveel knapper negerinnen zijn er niet eensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoewel die negerin echt niet lelijk is hoor.
Nee ik, niet mijn penisquote:
Oh ik dacht dat jij mij little fella noemdequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch... little fella
Geen gammela gammela in de keukenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Seks an cinsîtî, "pûştî" an jî zayendîtî (bi latînî: sexus) ji hemî têkiliyên zayenderî, cinsî re tê gotin.
Seks ji têkiliyên zayenderî yên parcotan (mêr û jinan, mêr û mêr, jin û jin) heya masturbasyon, cureyên li rê yan nerewa yên têkiliyên cinsî hwd hemiyan dihewîne. Seks bi organên zayenderî tê kirin û pirranî ne ji bo zarokanîne ye, bo kêfê ye. Ji têkiliyên zayenderî yên ajalan re jî herwekî seks tê gotin. Armanca seksê ji xeynî zarokanînê kêf û orgazm an ejekulasyon e.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Geen gammela gammela in de keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |