Leuke foto'squote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar mensen over klagen tegenwoordig.
En als het nou nog waar zou zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar mensen over klagen tegenwoordig.
Denk het niet, denk dat ze al spontaan nat werd bij het zicht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:47 schreef Pharkus het volgende:
Kennelijk vond zij zichzelf een 10 en jou een 8je... Geen goede match dus.
Chanant zou dat zijn zeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:48 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Denk het niet, denk dat ze al spontaan nat werd bij het zicht.
Wat een mooie muts heeft die knul.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:57 schreef Ikbenserieus het volgende:
Die vent zit naar me muts te staaruh.
Zo'n Peruaanse, met van die flapjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:57 schreef Ikbenserieus het volgende:
Die vent zit naar me muts te staaruh.
HAHA een vrij afgetraind lichaam geloof je zelf toch niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:42 schreef Om_nomnom het volgende:
TS ging gister met de trein (Breda - Den Bosch). De trein zat dus nogal vol dus ik ga maar tegenover iemand zitten, normaal vind ik een eigen plekje wel fijner, maargoed. Ik ga tegenover een klein, schattig meisje zitten, ik lach even vriendelijk en begin dan te msn-en op mijn telefoon.
Maargoed, ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld, dit meisje zit me gewoon onafgebroken aan te staren, bijna om bang van te worden. Nu heb ik een vrij afgetraind lichaam dus ben ik wel wat gewend, maar dit sloeg alles. Ohja, en ook gewoon naar mijn kruis lopen staren, is toch fucking niet normaal? Dacht even te zien dat ze op een gegeven moment begon te kwijlen. En elke keer als ik terugkeek snel wegkijken, of doen alsof ze lang me heen keek.
Het was dus wel duidelijk wat dit meisje wou. Volgens mijn eigen ervaring ben ik een 10/10 en dit meisje was een 8/10 (op haar best), en het laagste nummer moet altijd initiatief nemen dus ben ik lekker doorgegaan met onafgebroken lopen klooien met mijn telefoon.
Ik had haar best een keer willen doen, ze was wel cute enzo, maarja zij durfde de stap niet te zetten.
TL;DR
Meisje staart mij aan in de trein en kwijlt maar praat niet tegen mij.
Jaloers botje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:20 schreef mytroen het volgende:
[..]
HAHA een vrij afgetraind lichaam geloof je zelf toch niet?
En ze was wel cute natuurlijk laat me raden, jij bent 19 en zij is 14 jaar of jonger en maximaal 15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |