Lemming van?quote:
Wellicht, hoe zag hij er verder uit? Heet en geil? Dan was ik het, ik zou je geven, zie ik je morgen weer?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Lemming van?
Nee, dit was echt. In de trein van Breda naar Den Bosch. Zal ik 'm ooit weer zien?
Hij was zooooo heerlijk. Is vast the story of his life.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef Glennznl het volgende:
HOAX IK KOM NOOIT IN DE TREIN!!!!!EINZ
Maar serieus, misschien had die kerel een reden om met zijn telefoon te spelen en niet op te kijken.![]()
Pics van TS!
Socios heeft vandaag 354 treinkilometers afgelegd maar niet tussen de door TS genoemde plaatsen.quote:
Ah, de eerste meldt zich nu pasquote:Op maandag 16 mei 2011 22:05 schreef LasTeR het volgende:
Dus jij was die lelijke bostrol die zat te staren.
Waarom niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef monkyyy het volgende:
Herkenbaar, ik durf ook nooit iets te zeggen.
Post pics dan, dan weet ik of jij het bent!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij was zooooo heerlijk. Is vast the story of his life.
Ga maar naar haar FoBo dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef Glennznl het volgende:
TS ik heb nu een stijve.
Mag ik fappen op de OP?
Verlegen.quote:
quote:
Ja, dat was ik dus trut. Morgen hete neuqsex in de trein of wat?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Jullie missen het punt people. Ik heb nog nooit gehad dat ik een man zo mooi vond dat ik er spontaan nat van werd.
Dit was een hele openbaring, liefde op het eerste gezicht etc.
Ik kan je morgenavond ook wel nat maken hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Jullie missen het punt people. Ik heb nog nooit gehad dat ik een man zo mooi vond dat ik er spontaan nat van werd.
Had je maar op moeten komen dagen, hè.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die doen alsof ze vrouw zijn op internet
Nee ze pakte die van een ander...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef MisterSqueaky het volgende:
Je pakte natuurlijk je eigen mobiel en maakte 20 fotos ?
loooooolquote:Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Schaam je je ook voor een mislukte bluf na een heel sicke float OOP?
en als ik oop ga floaten dan heb ik er meestal super goede redenen voor dus oop float + bluf is meestal goede play als ik dat doe, mits ik niet nadenk en maar op knoppen zit te rammen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
loooooolals ik denk dat het een goede bluf was schaam ik me niet nee, als het terrible was ja dan schaam ik me wel...
Van de man van haar dromen, met de woorden "leg dat ding neer gek, en speel met MIIIIJJJJJ" ?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee ze pakte die van een ander...
Dus daar kwam die vislucht vandaanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |