quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Popje-popje het volgende:
Dragems heeft zich niet afgemeld, al een paar keer niet.
nu van het rooster af gehaald.
Laten we maar doen danquote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Zokunen het volgende:
Maar nu is het dan gewoon net waar ik (of jullie) zin in heb(ben)
hahahhaha!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef Zokunen het volgende:
Collega van me moest vandaag de hele dag met een Ajax sjaal lopen (Twente fan)
Hij deed het wel heel netjes, stond ook een schaal met jodenkoeken etc om hem te stangen
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef Zokunen het volgende:
Hij deed het wel heel netjes, stond ook een schaal met jodenkoeken etc om hem te stangen
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef Zokunen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef Viro het volgende:
Enige waar joden goed voor zijn isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef Viro het volgende:
Enige waar joden goed voor zijn isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel dan moet ik even in mijn agenda kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
op naatje
wanneer gaan jullie weer afspreken
Anonimity is a bliss![]()
Voor het eerst dat ik in m'n Ajax shirt liep als ik niet naar het stadion ging geloof ik vandaag
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]Die is epicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Hallo schatjes
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+![]()
quote:Avond
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
ToTje![]()
Popjennnnn![]()
![]()
Brankschatjeeeee O+![]()
Oh en de rest natuurlijk ook![]()
Brankschatjeeeee O+![]()
![]()
dit nummer
heb iemand op msn die nu verplicht meeluistert die zal ook wel denken
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.![]()
Chickies volblaffen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb zin in iets maar weet neit wat![]()
![]()
Oh wacht...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit nummer
heb iemand op msn die nu verplicht meeluistert die zal ook wel denken
Dan heb ik nog wel iets..."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: