De groene ook wel, maar dan moet ik die ontschorsen en weer opnieuw schorsen. Dat kost dan dus minimaal 24 euroquote:
Ja, daar lijkt het wel opquote:
Waaromquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef densmee het volgende:
Zet een schutting achter die twee auto's richting je schuur dan valt het niet zo op, en spuit een keer dat gras tussen je tegels dood
die buurt is toch al niksquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:15 schreef densmee het volgende:
Zo dat je een beetje een fatsoenlijke uitstraling hebt naar de rest van de buurt
k dacht al..... ben ik nou gek.. of zou er wat anders zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
De groene ook wel, maar dan moet ik die ontschorsen en weer opnieuw schorsen. Dat kost dan dus minimaal 24 euro
Dan moet je redelijk gericht gaan kijken, wil je mijn schrottplatz zien. En een schutting vind ik onhandig. maar dat gras is irritant ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:15 schreef densmee het volgende:
Zo dat je een beetje een fatsoenlijke uitstraling hebt naar de rest van de buurt
Je kent de buurt ? Kennen als in: kennen ? Dus niet dat je weet waar het is en er wel eens langs getuft bent o.i.d..quote:
veel kan het niet zijn met al die ex-sociale huur hokkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je kent de buurt ? Kennen als in: kennen ? Dus niet dat je weet waar het is en er wel eens langs getuft bent o.i.d..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |