abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121912591
partytentje met dichtewantjes nemen en een dikke straalkachel dr bij nemen :')
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 22:26:09 #131
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121912750
Meh, kost geld.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_121912806
nja sleutelen met -2 gaat mij te ver :+
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 22:30:30 #133
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121913105
Watje.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 23:08:05 #134
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121915747
Ohja, even voor de zekerheid: al het spoelwater uit de motor heb ik netjes opgevangen en voer ik af naar het milieuterrein.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 23 januari 2013 @ 01:27:25 #135
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_121922713
Damn wat wrijf ik in mijn handjes met put, olieafvoerinstallatie, en vloerverwarming...
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2013 @ 01:33:35 #136
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121922822
Ik wreef ook in mijn handjes hoor :+
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 23 januari 2013 @ 01:59:21 #137
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_121923188
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:33 schreef 2cv het volgende:
Ik wreef ook in mijn handjes hoor :+
Zo'n idee had ik al _O-
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_121938268
Gadverdamme, vreselijk klussen in de vrieskou... Heb het vorige week ook gedaan, om een achterbank te vervangen en het complete tapijt van mijn "project" auto...baal dat ik geen garage meer heb.

Respect voor al het werk :)
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  † In Memoriam † woensdag 30 januari 2013 @ 23:07:51 #139
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122280144
Vandaag maar eens een stel stangen uit de achterwielophanging van de 99 geplukt. Doel: nieuwe bussen er in. Kostte wel wat moeite om één van de stangen er uit te halen, de bout was wat roestig en ik kon niet goed bij de moer ...


Yup, dat busje is wel stukkend. Die labels zijn om te bepalen wat waar hoort.


Het rubber van de andere bus (onder) is ook niet 100% meer.


En deze moer/bout-combinatie. Heeft iemand enig idee wat voor formaat schroefdraad er op die bout zit ? Het is volgens mij niet metrisch.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_122282553
Dat merk je gauw genoeg... pak een moer die op basis van de diameter van de bout zou moeten passen. Zachtjes erop draaien en als hij gaat klemmen (niet door roest) dan is hij in ieder geval niet metrisch.
Volgens het saabforum zou alles van de 99 metrisch moeten zijn. Heb je een schuifmaat? Is het vlakke gedeelte van de bout exact gelijk aan x mm? Of is het x,y?
Da gao nie nou!
  † In Memoriam † donderdag 31 januari 2013 @ 00:39:57 #141
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122283836
Omdat de koppen van de bouten soms net niet in een steeksleutel passen (terwijl ze toch niet zo ver aangetast zijn door roest dat dat de oorzaak kan zijn) en omdat de schroefdraad erg grof lijkt dacht ik dat het niet-metrische schroefdraad is. Maar de sleutelwijdte is +/- 16 (afhankelijk van over welke vlakken van de kop van de bout ik meet) en de steeldikte is 10,98mm (leve de digitale schuifmaat ;) ).
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_122284316
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 00:39 schreef 2cv het volgende:
Omdat de koppen van de bouten soms net niet in een steeksleutel passen (terwijl ze toch niet zo ver aangetast zijn door roest dat dat de oorzaak kan zijn) en omdat de schroefdraad erg grof lijkt dacht ik dat het niet-metrische schroefdraad is. Maar de sleutelwijdte is +/- 16 (afhankelijk van over welke vlakken van de kop van de bout ik meet) en de steeldikte is 10,98mm (leve de digitale schuifmaat ;) ).
Hmm... even dit topic (al gaat het over een 900 Classic) lezen? http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=119926
Onderaan de eerste pagina een opmerking over M11... Dat het dus toch Engelse draadmaat kan zijn... 7/16" is 11,1125mm. Misschien toch even naar een goede ijzerwarenhandel gaan om te laten checken wat voor bout+moer het precies is? Met een verkeerde moer is het zo vernaggeld in ieder geval.
Da gao nie nou!
  † In Memoriam † donderdag 31 januari 2013 @ 01:08:52 #143
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122284642
Ah, bedankt voor je tip !

Maar ik denk dat bij nader inzien de kortste klap toch is om naar een goede Saabboer te gaan om te vragen voor een moer + bout die zo'n stang op z'n plek houdt. Dan hoef ik me niet af te vragen of het ding metrisch of Engels is ;)
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 31 januari 2013 @ 03:05:55 #144
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_122286151
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 01:08 schreef 2cv het volgende:
Ah, bedankt voor je tip !

Maar ik denk dat bij nader inzien de kortste klap toch is om naar een goede Saabboer te gaan om te vragen voor een moer + bout die zo'n stang op z'n plek houdt. Dan hoef ik me niet af te vragen of het ding metrisch of Engels is ;)
Of even bus opboren en M12 erin jassen? :P
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  † In Memoriam † donderdag 31 januari 2013 @ 03:06:56 #145
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122286157
}:|
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_122366397
en hoe is het met de Baas B? :p
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2013 @ 00:36:06 #147
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122366569
Morgen ff busjes overpersen, dan wat boutjes regelen en dan kan het ding weer in elkaar.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2013 @ 01:55:07 #148
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122405349
Vandaag de rubbers in de stangen maar eens vervangen. Eerst bij m'n voormalige werkgever busjes gedraaid:


Die beschadiging/inkeping is om ruimte te maken voor de stang.


De bussen passen in elkaar.

En zo werkt het:

Busje ...


Stangetje ...


Andere busje er op ...


Ja, zo ja ...

En als je dan op de bovenste bus drukt, drukt de rubber bus er uit. Overigens gaat dat niet zo heel makkelijk. De rubber bus kraakte behoorlijk toen ik hem er uit drukte. Ik gebruikte een pers met en capaciteit van ca. 40 ton. In een bankschroef was het vermoedelijk niet gelukt. Als ik de bus naar beneden geduwd had terwijl het spulletje zo op de tafel stond dan was het dwars door de tafel heen gegaan. En door de parketvloer.


Dit ziet er toch veel beter uit zo met vers rubber ?

Ik zou ook de rubber bussen op het andere uiteinde van de stangen vervangen, maar die had ik niet. Ik dacht dat ik ze gekocht had, maar die rubbers waren voor de schokbrekers. En die passen niet hier in. Nog even regelen dus ...

Ik heb bij m'n voormalige werkgever ook 7/16 UNC bouten gevonden. De schroefdraad is vermoedelijk hetzelfde is als de schroefdraad van de bout uit de Saab. Ik kon die beschadigde moer er niet op draaien, maar dat kan ook al niet meer op de orginele bout dus dat zegt niet zoveel. Maar de spoed lijkt, voor zover ik kan zien, wel overeen te komen. Alleen jammer dat die mooie nieuwe bouten een paar centimeter te kort zijn ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 3 februari 2013 @ 15:28:28 #149
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_122419739
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 01:55 schreef 2cv het volgende:
Vandaag de rubbers in de stangen maar eens vervangen. Eerst bij m'n voormalige werkgever busjes gedraaid:

[ link | afbeelding ]
Die beschadiging/inkeping is om ruimte te maken voor de stang.

[ link | afbeelding ]
De bussen passen in elkaar.

En zo werkt het:
[ link | afbeelding ]
Busje ...

[ link | afbeelding ]
Stangetje ...

[ link | afbeelding ]
Andere busje er op ...

[ link | afbeelding ]
Ja, zo ja ...

En als je dan op de bovenste bus drukt, drukt de rubber bus er uit. Overigens gaat dat niet zo heel makkelijk. De rubber bus kraakte behoorlijk toen ik hem er uit drukte. Ik gebruikte een pers met en capaciteit van ca. 40 ton. In een bankschroef was het vermoedelijk niet gelukt. Als ik de bus naar beneden geduwd had terwijl het spulletje zo op de tafel stond dan was het dwars door de tafel heen gegaan. En door de parketvloer.

[ link | afbeelding ]
Dit ziet er toch veel beter uit zo met vers rubber ?

Ik zou ook de rubber bussen op het andere uiteinde van de stangen vervangen, maar die had ik niet. Ik dacht dat ik ze gekocht had, maar die rubbers waren voor de schokbrekers. En die passen niet hier in. Nog even regelen dus ...

Ik heb bij m'n voormalige werkgever ook 7/16 UNC bouten gevonden. De schroefdraad is vermoedelijk hetzelfde is als de schroefdraad van de bout uit de Saab. Ik kon die beschadigde moer er niet op draaien, maar dat kan ook al niet meer op de orginele bout dus dat zegt niet zoveel. Maar de spoed lijkt, voor zover ik kan zien, wel overeen te komen. Alleen jammer dat die mooie nieuwe bouten een paar centimeter te kort zijn ...
Netjes :) Ik gebruik vaak een 1/2 duims dop als ik dat soort dingen doe, komt op hetzelfde neer.
Heb je toevallig niet zo'n schroefdraadmeetgereedschapje? Zit vaak bij tappensets en zo, weet je in ieder geval de spoed exact...
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2013 @ 21:23:25 #150
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122438126
Ik heb een draadkammetje, maar de schroefdraad is zo beschadigd dat ik vermoed dat zelfs met dat draadkammetje ik niet ver(der) ga komen. En ik vermoed dat het niet metrisch is ;)
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_122439870
10 gangen meten en dan vergelijken
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2013 @ 23:49:30 #152
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122448144
Ik heb de bouten naast elkaar gehouden, maar omdat de schroefdraad van de oude bout zo verrot was, kon ik de gangen niet in elkaar laten grijpen. Maar ik denk dat een goede Saabboer de juiste bout levert als je 'die en die' bout bestelt.

Het is dus ook geen halszaak om uit te vinden wat voor schroefdraad het is, maar ik wil het toch graag weten. A.s. woensdag laat ik de bout(en) zien aan een maat van me, die weet veel van schroefdraad en heeft ook meer schroefdraadkammetjes dan ik heb. Dan kunnen samen vast uitvinden wat voor schroefdraad er op die bout zit.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † vrijdag 8 maart 2013 @ 19:38:35 #153
25682 2cv
Niet subtiel
pi_123802485
En ook de Scania-dealer heeft geen bouten voor mijn Saab -O- En ik heb ook geen rubbers voor het ding -O- Schroefjes schijnen er aan te komen, maar gezien mijn ervaringen is dat een gevalletje 'eerst zien dan geloven'.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † dinsdag 12 maart 2013 @ 19:58:19 #154
25682 2cv
Niet subtiel
pi_123973125
Zo, bouten en moeren besteld en de rubbers die ik besteld en ontvangen heb schijnen toch in de achterwielophanging te passen.

Vandaag de grille er maar eens uit getrokken. Ik heb een andere liggen, daar moeten nog even wat kleine dingetjes op en aan geplakt worden en dan kan die er in. Misschien dat ik daar wat foto's van maak als ik het niet vergeet.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2013 @ 23:27:57 #155
25682 2cv
Niet subtiel
pi_124115295
Ik ben het niet vergeten :P

ALLE PLAATJES ZIJN KLIKBAAR VOOR EEN GROTER EXEMPLAAR !

Mooi plakwerkje:

***

Het ziet er wat ... eh ... lijmerig/knutselig uit maar aan de voorkant ziet het er beter uit:

***

Boven de oude, onder de nieuwe(re) grille. Ik zie nu pas dat de nieuwe(re) grille donkerder is. Maar hij is wel netter. En de foto's zien er wat raar uit omdat ik ze alleen ondersteboven op kon stapelen en de foto 180 graden gedraaid heb.



En dit zijn de 7/16 UNC bouten, 14 threads per inch. Ik heb 2 lengtematen besteld (2 inch en 2 1/4 inch) omdat geen van de 2 maten overeen kwam met de lengte van de orginele bouten.

Ik heb 8 moeren besteld omdat ik een aantal moeren bij de voorwielophanging ook wil vervangen. Dat zijn n.l. dubbele, niet-zelfborgende moeren.

Nu nog de laatste 2 rubbers in de achterwielophanging vervangen ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_124119074
bouten slijp je gewoon op lengte :+
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 01:01:46 #157
25682 2cv
Niet subtiel
pi_124119259
En dan verzink jij het uiteinde weer even voor me ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 16 maart 2013 @ 01:47:48 #158
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_124120213
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 01:01 schreef 2cv het volgende:
En dan verzink jij het uiteinde weer even voor me ?
Moer erop, slijpen, vijlen, moer eraf, opnieuw vijlen. Enkel lastig met een zelfborgende, maar je kunt ook proberen een oude moer ervoor te gebruiken.

Of ff een snijplaat erover halen. Als je UNC snijplaten hebt :P. Of draadvijlen. Legio mogelijkheden.
Zelfs na laten lopen in de draaibank :D
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 03:06:50 #159
25682 2cv
Niet subtiel
pi_124120868
Ja, en hoe krijg ik daarmee zink op het uiteinde van de moer ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 16 maart 2013 @ 03:31:28 #160
396386 sturmpie
for night & nature
pi_124120964
^O^
mooi
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  Vis een optie? zaterdag 16 maart 2013 @ 04:54:54 #161
70532 loveli
N
pi_124121229
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:06 schreef 2cv het volgende:
Ja, en hoe krijg ik daarmee zink op het uiteinde van de moer ?
In een zinkbad hangen?
crap in = crap out
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:31:41 #162
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_124132665
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 03:06 schreef 2cv het volgende:
Ja, en hoe krijg ik daarmee zink op het uiteinde van de moer ?
Niet, tectyl erop?
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_124146999
zinkspray?
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 23:25:39 #164
25682 2cv
Niet subtiel
pi_124148199
De juiste lengte bouten gebruiken zodat ik niets af hoef te zagen ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_124148295
Das natuurlijk de beste oplossing :+
  zondag 17 maart 2013 @ 21:17:42 #166
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_124181001
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 23:25 schreef 2cv het volgende:
De juiste lengte bouten gebruiken zodat ik niets af hoef te zagen ?
Soms zijn die er niet :P.

Ik doe dikwijls ook de borst van een bout opsnijden omdat ik bouten met borst nodig heb maar met langere draad. Dan neem ik een langere bout met (te) lange borst, en zet er een snijplaat op. Worden ze niet sterker van, maar meestal is mijn boutgebruik toch wel oversized :)
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  † In Memoriam † zondag 17 maart 2013 @ 22:47:52 #167
25682 2cv
Niet subtiel
pi_124186913
Ik hoef alleen op het uiteinde een moertje te draaien.

En de borst opsnijden heb ik ook wel gedaan. Maar eigenlijk is het dan mooier/sterker als je gewoon een moer op een stuk draadeind (van de juiste lengte) last.

Borst opsnijden klinkt trouwens een beetje gruwelijk :X
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 17 maart 2013 @ 23:19:31 #168
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_124188657
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:47 schreef 2cv het volgende:
Ik hoef alleen op het uiteinde een moertje te draaien.

En de borst opsnijden heb ik ook wel gedaan. Maar eigenlijk is het dan mooier/sterker als je gewoon een moer op een stuk draadeind (van de juiste lengte) last.

Borst opsnijden klinkt trouwens een beetje gruwelijk :X
:o Ik zie ineens de relatie met die term tot jou :')

Mja moer en stuk draadeind... mwa mwa... Als je voldraad nodig hebt is voldraad bout het mooist :D.

Maar in dit geval had ik borst nodig om de stoelen van de Renault op vast te klikken. Maar de bouten waren OF te lang met te lange borst (moer kwam tot het eind), OF hadden een te korte borst. Heb dus de te lange bouten doorgeslepen en de borst verder met een snijplaat wat ingekort. Toen was de borst lang genoeg en de bout ook :)

Maar bij normale bouten wordt de draad er natuurlijk op gewalst, wat de sterkte wel ten goede komt.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  † In Memoriam † zondag 17 maart 2013 @ 23:48:21 #169
25682 2cv
Niet subtiel
pi_124189961
Te korte borst is toch geen probleem als de hele bout maar lang genoeg is ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 17 maart 2013 @ 23:51:17 #170
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_124190072
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:48 schreef 2cv het volgende:
Te korte borst is toch geen probleem als de hele bout maar lang genoeg is ?
De haken van de stoelen moesten op de borst van de bout klikken, en liever niet op de draad. Dus had lange borst nodig, en korte draad. Bouten die ik vond hadden echter OF een te korte, OF een te lange borst. :) Kan misschien nog wel eens een detailfoto opzoeken.

Back on topic :D
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  † In Memoriam † zondag 17 maart 2013 @ 23:54:03 #171
25682 2cv
Niet subtiel
pi_124190157
Oh, zo. Sja, voor zover ik na kan gaan steunen dingen bij de Saab standaard op de schroefdraad zelf van de bout. Waarschijnlijk zit daar alles ook vast d.m.v. klemkracht. Ik zal dus even nakijken met hoeveel newtonmeter het spul vast gedraaid moet worden.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_124219841
je hebt wel mazzel met zo`n parkeerplaats :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')