Heb ik gedaan. Met een staalborstel op een haakse slijper. Echter, ik lag op m'n zij, naast de auto te kloten met het ding en kon er daardoor wat moeilijk bij + er was niet zo veel licht onder de auto. Het leek schoon, maar was het vermoedelijk niet.quote:
Pluspunt voor Saab ! Bij die BX van mij rot dat allemaal weg. Maar 1 van de remleidingen onder de motorkap is wel afkeur, dus die moet ook even vervangen worden ...quote:Op zondag 5 juni 2011 17:51 schreef Hyperdude het volgende:
Die remleidingen binnendoor zijn dan wel weer goed gebleven.
Waarschuwing: ze zijn rap dit jaar; ik had er al 2 voor de Astra te pakken, toch maar weer ff geschorst nuquote:Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef 2cv het volgende:
Elke 2 maanden krijg je een prent dacht ik, dus ik heb nog ff
Saab soapquote:vr 22 jul 2011, 11:16
Faillissementsaanvraag voor onderdeel Saab
AMSTERDAM (AFN) - Een leverancier van Saab heeft een faillissementsaanvraag ingediend voor de onderdelendivisie van Saab. Dit meldde een Zweedse rechtbank vrijdag.
De leverancier is SwePart Verktyg.
De onderdelendivisie Saab Automobile Tools is volledig eigendom van Saab.
En daar mee is ie goedgekeurd?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:54 schreef 2cv het volgende:
Bij poging 3 is het apparaat goedgekeurd voor de APK. Nu de achteras nog vervangen want daar zit een scheur in ...
Leuk he?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:16 schreef ononono het volgende:
[..]
altijd leuk om te zien dat mensen denken dat APK betekend dat een auto in orde is.....
Ja, anders was hij niet goedgekeurd he ?quote:
En hoe hebben ze de remvoering bekeken zonder het wiel er af te halen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, anders was hij niet goedgekeurd he ?
Maar de scheur kan je alleen zien als je het wiel er af haalt, daarbij verwacht je niet dat een auto zo'n soort scheur heeft, dus ik snap wel dat ze het niet gezien hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |