mijn man kwam net er ff bij staan hij zegt waar is die pedo (ik kan me smoel nooit houden he)quote:
Latersss ;Wquote:Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef mazaru het volgende:
ik ga ook even voor de buis hangen.
Tot later
hahaha als ie zn eigen pc heeft lama doen dan toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mijn man kwam net er ff bij staan hij zegt waar is die pedo (ik kan me smoel nooit houden he)
hij zegt zal ik ff chatten daar?
ik zeg lamaa
Latersquote:Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef mazaru het volgende:
ik ga ook even voor de buis hangen.
Tot later
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mijn man kwam net er ff bij staan hij zegt waar is die pedo (ik kan me smoel nooit houden he)
ik zeg lamaa
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik zeg lamaa
en geen ban? waarom hij en ik wel en jij niet ? haha zit ze zeker naar zichzelf te kijken op de cam ipv naar de chat?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef wildstar het volgende:
[..]
Heb ik ook ff gedaan.....Me: HÈ FLIP ZIT JE NAAST DE ZUS VAN E.T.???
nee want ik zie de cams op zijn pc en ik zit op fok met die van mijquote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha als ie zn eigen pc heeft lama doen dan toch?
haha ja ok..quote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee want ik zie de cams op zijn pc en ik zit op fok met die van mij
hij blijft maar lekker tv kijken heb ik alle ruimte hier
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef mazaru het volgende:
LS vroeg aan Philip of het de zus van ET was die naast hem zat
die van mij me laten opnemenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef shomila het volgende:
Die Kim heeft 2 kinderen en dan zit ze achter een cam Sharon wil je naar de kamer van de waarheid komen. Mijn man had me met laptop en al in de tuin gegooid.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef shomila het volgende:
Die Kim heeft 2 kinderen en dan zit ze achter een cam Sharon wil je naar de kamer van de waarheid komen. Mijn man had me met laptop en al in de tuin gegooid.
hahaha te erg he? waarom denk je dat we zo'n lol hebben, dat dus !quote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef shomila het volgende:
Is toch te gek voor woorden! Madelief wil wandelen en die gaat in alles voor! Fijne avond nog!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef Blackprinces het volgende:
omg groepsmissie
met achterhoofd naar cam zitten en dan screenshot maken
hahaha wat een josties !quote:Op maandag 16 mei 2011 21:58 schreef Blackprinces het volgende:
omg groepsmissie
met achterhoofd naar cam zitten en dan screenshot maken
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Is toch te gek voor woorden! Madelief wil wandelen en die gaat in alles voor! Fijne avond nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |