ik zal de kat eens effe uit de boom kijken. Iemand nog een keer een linkje voor me dan?quote:
ze lijkt daar wel een alien met dat grote voorhoofdquote:
Ik ben nu bij Jo.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef Stability het volgende:
waar is iedereen nu? bij jo of bij die andere? dan ga ik daar ook heen
ik zit nergens meerquote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef Stability het volgende:
waar is iedereen nu? bij jo of bij die andere? dan ga ik daar ook heen
Vraag ik me ook afquote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
Alhoewel ik me afvraag wat ik er doe hahha
Je hebt bij de eerste keer inloggen op tinychat toestemming gegeven aan een programma om verbinding te maken met je Twitteraccount.quote:
ik ben helemaal niet gebannedquote:Op maandag 16 mei 2011 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt bij de eerste keer inloggen op tinychat toestemming gegeven aan een programma om verbinding te maken met je Twitteraccount.
Dat programma gaat automatisch naar het account wat je hebt opgegeven. Waarmee je dus gebanned bent.
Als je op de twitterpagina de toestemming intrekt, dan vraagt hij het opnieuw als je op je nieuwe account wilt inloggen.
Dan vul je gelijk de naam in van het nieuwe twitteraccount.
Het klinkt heel ingewikkeld, maar is echt heel simpel.
1: ga naar je twitterpagina
2: klik bovenin op die pagina op 'profile'
3: klik op 'edit your profile'
4: klik op tabblad "applications'
5: klik op 'revoke access" achter 'Tinychat Connector by Tinychat'
6: klaar
Gaat ook op als je gewoon met je nieuwe account wilt inloggen.quote:
erg he??quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef Stability het volgende:
wat een geslijm daar...jo wat ben je mooooi , jo wat ben je knap
oh ik zit er gewoon met mn eigen account in . die delete ik toch over een paar weken joh hahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat ook op als je gewoon met je nieuwe account wilt inloggen.
Ik schreef juist dat ze een chagrijnig smoelwerk heeft..quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef Stability het volgende:
wat een geslijm daar...jo wat ben je mooooi , jo wat ben je knap
ja ik schreef jo kijk niet zo boos !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik schreef juist dat ze een chagrijnig smoelwerk heeft..
Dan kaart je wat anders aanquote:Op maandag 16 mei 2011 21:24 schreef waterkant het volgende:
sorry ik dacht dat het hier ging over napraten enzo wil helemaal niets weten van flip en jo
die zaten ook in sstquote:Op maandag 16 mei 2011 21:24 schreef waterkant het volgende:
sorry ik dacht dat het hier ging over napraten enzo wil helemaal niets weten van flip en jo
je meot die andere chat aanzetten, we hebben dubbel gelegenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:24 schreef waterkant het volgende:
en die is??quote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
[..]
je meot die andere chat aanzetten, we hebben dubbel gelegen
Je krijgt daar wel echt belachelijk snel een ban..quote:Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Stability het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROFL !!!
ik schreef dit dus::
ik kom wel een keer terug als jo niet meer zo chagerijnig kijkt...doei !!
en toen.........BAM
Sorry, you've been banned from the room http://tinychat.com/joenphil.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |