laat Rob het maar niet horenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
ik ga weer ff terug naar die ander
(moeten verdomd snel iets anders zien te vinden, hier wordt ik simpel van)
kan je nagaan, ik ga verdomme niet tussen kids van 9 inzitten....snap uberhaupt niet waarom ik dit doequote:Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef Candyfreak het volgende:
[21:32] x_winnie: IS JOANNA ECHT ZWANGER VAN JOUW ???????
Omg dat kan niet eens![]()
quote:
ik lag in een deukquote:Op maandag 16 mei 2011 21:34 schreef Stability het volgende:
[..]
die had vanmiddag ook bijna een ban aan zn broek he op die tiny chat..en hij deed echt niks
denk t welquote:Op maandag 16 mei 2011 21:36 schreef shomila het volgende:
Ja ik zit erin met flugelmeisje, ben alleen bang als ik 1 vraag stel dat ik eraf lig
ja had je eergisteravond moeten kijken dan..echt ik kwam niet meer bij daarquote:
hahaha nou alsof ik het erg vind die ban , pffff echt niet hoorquote:
LOL, die strakke kop van Flip. Verplicht nummer dus.quote:
Hoe gaat het nu met Fransjequote:Op maandag 16 mei 2011 21:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ja had je eergisteravond moeten kijken dan..echt ik kwam niet meer bij daar
just try it ...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:36 schreef shomila het volgende:
Ja ik zit erin met flugelmeisje, ben alleen bang als ik 1 vraag stel dat ik eraf lig
Dit is veel te veel voor die zwakke hersencellen van hemquote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, die strakke kop van Flip. Verplicht nummer dus.
geen idee...als ie vanavond weer komt, neem ik hem zo weer in de zeikquote:
Jo keek ook al zoquote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, die strakke kop van Flip. Verplicht nummer dus.
Ja, dat ben ik ook aan het luisterenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef Blackprinces het volgende:
ach djkoi verdedigt de sex tussen mo/maik
IEUW!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef Blackprinces het volgende:
ach djkoi verdedigt de sex tussen mo/maik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |