Heb het ook gemist, maar aan die lach te horen was het geweldig.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
OMFG WTF was dat!! ik keek net 1 seconde weg?
Maradona deed een panna bij een man in pak die toevallig voorbij liep.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
OMFG WTF was dat!! ik keek net 1 seconde weg?
Hij is nog mooier dan die van lukoki tegen Feyenoorderquote:
Haha ja, deze is wel mooi.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij is nog mooier dan die van lukoki tegen Feyenoorder
Die gast had ik ook wel willen zien nu ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef msnk het volgende:
Zeer matige uitzending vandaag en dat heeft grotendeels te maken met die gastDan had ik nog 100 keer liever die jakhals gezien, al was 't maar omdat die gisteren verloren heeft maar daarnaast zegt hij ook zinnigere dingen dan deze clown.
Ik vind dat mensen hem hier ook wel erg overschatten, maar al met al vind ik het toch een geweldige aflevering hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef msnk het volgende:
Zeer matige uitzending vandaag en dat heeft grotendeels te maken met die gastDan had ik nog 100 keer liever die jakhals gezien, al was 't maar omdat die gisteren verloren heeft maar daarnaast zegt hij ook zinnigere dingen dan deze clown.
hmm inhoudelijk komt er niet veel zinnigs uit, maar van die kuif met bril heb ik na 5 minuten al genoeg. Heertje weet iig wat zelfspot isquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef msnk het volgende:
Vind ik ook, die Heertje doet het wel goed.quote:
Inhoudelijk is het een flop. Maar wel goeie grappenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef msnk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |