SPOILER: ep7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ep 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kattentrapper...
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:43 schreef Bril_idioot het volgende:
SPOILER: Ep 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ep 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben pas begonnen in het eerste boek. Daarin loop ik nog wat achter, ik ben in het boek net bij "aflevering 2".quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Northside het volgende:
Gaat iedereen die de serie kijkt nu ook de boeken kopen eigenlijk?
Deze serie kun je ook best historisch noemen, in een iets andere betekenis van het woord weliswaarquote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef Junglebeast het volgende:
Zo wat een mooie serie zeg. Eindelijk weer een waardige opvolger voor The Tudors. Al was dat een historische serie.
Dat hopen ze natuurlijk wel, vandaar de nieuwe uitgaven met acteurs-op-de-kaft.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Northside het volgende:
Ik heb ze besteldquote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Northside het volgende:
Ik ook. Heb ze nog niet binnen en ben daarom alvast begonnen aan een (illegaal) e-book van het eerste boek.quote:
Ik zat er wel aan te denken, misschien deze zomer.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Northside het volgende:
Ik download ze van usenet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:59 schreef Cowwithmilk het volgende:
Even een vraagje, hoe kijken jullie de afleveringen?
Ik doe het via www.watchthisnow.org maar ik ben niet echt tevreden over de kwaliteit.
Inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2011 17:29 schreef N-E-R-D het volgende:
Fuck waarom heb ik gekeken, dat worden nu zeker 2 hele lange weken
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:42 schreef Cocu het volgende:
Al zou ik episode 7 nu kunnen kijken zou ik het nog niet doen.
Dan moet je 2 weken wachten in plaats van 1.
Op eztv.it staan altijd 720p versies.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:59 schreef Cowwithmilk het volgende:
Even een vraagje, hoe kijken jullie de afleveringen?
Ik doe het via www.watchthisnow.org maar ik ben niet echt tevreden over de kwaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |