Vind haar in de serie sowieso een stuk aantrekkelijker. Maar dat heb ik vaker met vrouwen in series, die zijn dan niet echt fotogeniek op de één of andere manier. Op film zijn ze echt nice maar als je vervolgens foto's opzoekt valt het vaak wat tegen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:50 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
wow, dan speelt ze die rol nog beter dan gedacht, ik had haar echt niet ouder dan 16 geschat. Ze speelt gewoon een rol die 10 jaar jonger is dan ze werkelijk is
Trouwens ook goed gedaan door de grimeur, zonder dat zou het niet gelukt zijn, hier ziet ze er toch wel ouder uit[ afbeelding ]
Zit natuurlijk ook een compleet makeup team achter.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind haar in de serie sowieso een stuk aantrekkelijker. Maar dat heb ik vaker met vrouwen in series, die zijn dan niet echt fotogeniek op de één of andere manier. Op film zijn ze echt nice maar als je vervolgens foto's opzoekt valt het vaak wat tegen.
ik denk dat het opruimen van hun poep nog veel vervelender isquote:
Vind Sansa inderdaad niet per se 13 lijken, terwijl de actrice zelf ook nog maar 15 is.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:49 schreef verregentmeisje het volgende:
Volgens mij had ik ergens gelezen dat Dany in de serie 16 moet voorstellen.
Lettend op haar lichaam is dat ook wel plausibel.
(En het zichtbare verschil met de actrice die Sansa speelt en wel 13 voorsteld)
Ik dacht vannacht?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik denk dat het opruimen van hun poep nog veel vervelender is![]()
Morgen weer
vannacht is toch morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Hij is uitgezonden en allang te downloaden. Aangezien dit het USA topic is mogen we hier de aflevering spoilen wat we willen.quote:
Het was ook slechts een verzoek, als je een klootzak wil zijn dan moet je dat zelf weten.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
Hij is uitgezonden en allang te downloaden. Aangezien dit het USA topic is mogen we hier de aflevering spoilen wat we willen.
Zekerste weten dit. Kan niks vinden op het grote web.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:19 schreef Fingon het volgende:
2 afleveringen te kijken, 7 is direct erna op HBO Go te zien
Het is geen klootzakkerij, het is al jaren een simpele wet in TVR: als je in het USA topic komt nadat de aflevering is uitgezonden loop je een risico op spoilers. Heb je 'm nog niet gezien, moet je niet in het USA topic komen. Simpel.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het was ook slechts een verzoek, als je een klootzak wil zijn dan moet je dat zelf weten.
Dat heeft er natuurlijk niks mee te maken. Je moet hier gewoon nog niet komen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het was ook slechts een verzoek, als je een klootzak wil zijn dan moet je dat zelf weten.
Ik ook niet, maar hopelijk hoeven we geen week meer te wachtenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:36 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zekerste weten dit. Kan niks vinden op het grote web.
Ik vond dat juist echt vette scene dat wijf is zo lekker zelf als ze helemaal onder het bloed zitquote:Op maandag 23 mei 2011 14:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik moest zowat kotsten met dat hart, wat goor zeg.
Waar?quote:
Volgende week pas 720p he.quote:
SPOILER: ep7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ep 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kattentrapper...
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:43 schreef Bril_idioot het volgende:
SPOILER: Ep 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ep 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben pas begonnen in het eerste boek. Daarin loop ik nog wat achter, ik ben in het boek net bij "aflevering 2".quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Northside het volgende:
Gaat iedereen die de serie kijkt nu ook de boeken kopen eigenlijk?
Deze serie kun je ook best historisch noemen, in een iets andere betekenis van het woord weliswaarquote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef Junglebeast het volgende:
Zo wat een mooie serie zeg. Eindelijk weer een waardige opvolger voor The Tudors. Al was dat een historische serie.
Dat hopen ze natuurlijk wel, vandaar de nieuwe uitgaven met acteurs-op-de-kaft.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Northside het volgende:
Ik heb ze besteldquote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Northside het volgende:
Ik ook. Heb ze nog niet binnen en ben daarom alvast begonnen aan een (illegaal) e-book van het eerste boek.quote:
Ik zat er wel aan te denken, misschien deze zomer.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Northside het volgende:
Ik download ze van usenet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:59 schreef Cowwithmilk het volgende:
Even een vraagje, hoe kijken jullie de afleveringen?
Ik doe het via www.watchthisnow.org maar ik ben niet echt tevreden over de kwaliteit.
Inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2011 17:29 schreef N-E-R-D het volgende:
Fuck waarom heb ik gekeken, dat worden nu zeker 2 hele lange weken
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:42 schreef Cocu het volgende:
Al zou ik episode 7 nu kunnen kijken zou ik het nog niet doen.
Dan moet je 2 weken wachten in plaats van 1.
Op eztv.it staan altijd 720p versies.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:59 schreef Cowwithmilk het volgende:
Even een vraagje, hoe kijken jullie de afleveringen?
Ik doe het via www.watchthisnow.org maar ik ben niet echt tevreden over de kwaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |