Grappig spul idd. Zo'n mokje is natuurlijk altijd leuk om te hebben. Schildje erbij... sleutelhangertje als je toch bezig bent...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:15 schreef Jester65 het volgende:
Is ook best lastig als je de boeken niet gelezen hebt.
http://store.hbo.com/?pagemax=all&v=hbo_shows_game-of-thrones
Mooi spul!
Al die blonde rakkers horen bij elkaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:04 schreef Oksel het volgende:
Toffe serie, alleen ik haal ook wel alle familie's / namen door elkaar..
Ik was al even in de war met dat ep7 gepraat, maar ik heb de webrip ook kunnen vinden. 10 min. en hij's binnen, kan haast niet wachtenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!
Dure shop, $35,- voor Dance with Dragons ... die heb ik vanochtend vor ¤22,- besteldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:15 schreef Jester65 het volgende:
Is ook best lastig als je de boeken niet gelezen hebt.
http://store.hbo.com/?pagemax=all&v=hbo_shows_game-of-thrones
Mooi spul!
Ik vind het een vrij donkere wereld en geen van de personage geeft mij een reden om daar in mee te gaan.quote:
Ik voor 18 euroquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:27 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dure shop, $35,- voor Dance with Dragons ... die heb ik vanochtend vor ¤22,- besteld
Ik kan niet helemaal mee in deze gedachtengang. Ondanks dat alle personages hun eigen agenda hebben, kan ik namelijk wel met veel van hen meeleven. Zolang iemands motieven duidelijk zijn, hoeft iemand helemaal geen good guy te zijn om sympathie op te wekken, imo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:09 schreef Symer het volgende:
Is het eigenlijk de bedoeling dat we voor geen enkel personage sympathie voelen?
Er loopt niemand bij waar ik voor zit te juichen. Ze zijn allemaal achterbaks, oorlogszuchtig danwel anderszins onuitstaanbaar. De enigen die nog een beetje op een traditionele good guy lijken zijn de Starks, maar dat lijken toch vooral de schlemielen van de serie te zijn. Met die slappe zak van een Ned voorop.
Jon Snow?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:09 schreef Symer het volgende:
Is het eigenlijk de bedoeling dat we voor geen enkel personage sympathie voelen?
Ned is een held.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:09 schreef Symer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DanaerysTyrion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande spoilers zijn van de boeken, let op!!
Zeker! Arya, toch? Overigens is de actrice ook echt goed voor zo'n jong iemand. De meeste tv-series met kinderen zijn niet om aan te zien (The Cape en FlashForward waren in dat opzicht wel heel slecht...) .quote:
Net als in het echte leven, toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:09 schreef Symer het volgende:
Er loopt niemand bij waar ik voor zit te juichen. Ze zijn allemaal achterbaks, oorlogszuchtig danwel anderszins onuitstaanbaar. De enigen die nog een beetje op een traditionele good guy lijken zijn de Starks, maar dat lijken toch vooral de schlemielen van de serie te zijn. Met die slappe zak van een Ned voorop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |