Jaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef grazz het volgende:
Bedoel je niet @Mentions? (zegt deze Twittermaagd)
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Opgelost, slotje![]()
Ik zat maar in die rechter kolom te zoeken...
#vlotjequote:Op maandag 16 mei 2011 22:33 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben benieuwd wat de 3J's gaan doen op het songfestival. #optijd
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
Mijn Vulture op de twittert.Hell freezes over.
Is die gast toevallig homo?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
We gaan die Deense zanger ook even tweeten dat we 12 punten van Denemarken verwachten volgend jaar ivm zijn 'I want to fuck you' tegen Mandy Huydts.
De vertaling wordt aan gewerkt in het topic daarover en dit is zijn twitter:
http://twitter.com/TimSchouOnline
Ik vraag hem wel uit via de twitterquote:
zeg dan wel even waar als ie komt (no pun intended) Ik wil ook live kwijlenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag hem wel uit via de twitter
Hij wilde Mandy toch doen?quote:
Als we winnen met het ESF door Mandy te doen wil ik ook wel een poging wagenquote:
Kreeg ik van mijn tante in mijn mail, had ze hier gelezenquote:Ruim 20% van de Nederlanders is ervan overtuigd dat het vantevoren al is afgesproken welk land het Eurovisie Songfestival gaat winnen. En verreweg de meerderheid (72%) is van mening dat het toekennen van de punten aan de liedjes een hoop vriendjespolitiek is. De slechte prestaties die de Nederlandse artiesten de afgelopen jaren leverden is geen reden tot stoppen, vindt Sietse Bakker, Event Supervisor van het Eurovisie Songfestival. "Dat je het een paar jaar niet goed doet, moet juist inspiratie zijn om op zoek te gaan naar vernieuwende formules."
Iddquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word altijd een beetje verdrietig van dat soort polls.
Hier schrok ik persoonlijk het meest van.quote:Ruim 20% van de Nederlanders is ervan overtuigd dat het van tevoren al is afgesproken welk land het Eurovisie Songfestival gaat winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |