Geen vet joh, wel spierenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik zelf hou wel van wat rondingen, als ik dan toch met een vent ga, mag hij best wat vet op de borstjes hebben.
Dit is gewoon een voorkeur in de travestie.
vrouw? waarom niet? het is niet extreem, je kunt het ietsjes vergelijken met de breedte van Vin Diesel's borstkas.quote:
In de travestie wordt dit niet gewaardeerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
vrouw? waarom niet? het is niet extreem, je kunt het ietsjes vergelijken met de breedte van Vin Diesel's borstkas.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
In de travestie wordt dit niet gewaardeerd.
Iedereen weet ook exact hoe zijn borstkas er uit zietquote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
vrouw? waarom niet? het is niet extreem, je kunt het ietsjes vergelijken met de breedte van Vin Diesel's borstkas.
Het zegt niks. Als er een vervelend hoofd boven zit, is die borstkas ook niet meer aantrekkelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
De borstkas zelf, de botten, loopt wel gewoon slank af.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met grote borstkas? Gespierd? Breed? Dik?
Baukel flashback
Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, maar mij maakt het niet uit, als er maar geen compleet grasveld op groeit en niet zoiets is als op die foto hierbovenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
De borstkas zelf, de botten, loopt wel gewoon slank af.
Na dankje voor het aanbodquote:Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef M1stral het volgende:
@ TS:
Wil jij je ego gestreeld hebben ofzo?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef WatskeZegt het volgende:
Hallo mensen, vooral vrouwen.
Ik heb zelf een grotere borstkas dan de normale doorsnede.
Vinden jullie dit mooier dan een vlakke borstkas?
Graag normale antwoorden, al gaat dit niet lukken op FOK helaas![]()
Dames, leef u uit, geef je mening!
quote:
Ik vind dit anders behoorlijk ruiken naar een schreew om aandacht. Maargoed, als jij daar harde tepeltjes van krijgt op je grote borstkas...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Zegt degene die een topic opent over zijn borstkasquote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef WatskeZegt het volgende:
Volgens mij ben jij een nerdje die thuis no-life FOK topics zit af te gaan om vervolgens weer een wine bericht op te stellen.
Omdat er onduidelijkheid voor mij over wasquote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zegt degene die een topic opent over zijn borstkas
Who gives? Zolang jij erzelf maar blij mee bent toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Omdat er onduidelijkheid voor mij over was
Maar deze vraag kun je toch niet beantwoorden door een vage omschrijving van 'een borstkas' van een persoon die niemand hier kent. Wat wil je dan horen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Omdat er onduidelijkheid voor mij over was
oke dan, waarschijnlijk wel een beetje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Maar deze vraag kun je toch niet beantwoorden door een vage omschrijving van 'een borstkas' van een persoon die niemand hier kent. Wat wil je dan horen?
Beetje attentionwhore-achtig topic inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |