Desktop Arch, laptop Mint en server Debian.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
of weet ik het wat voor een OS je hebt :0
non-conformistischquote:
Ja bijna danquote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Desktop Arch, laptop Mint en server Debian.
volgens mij heb jij kk chille setup neger, ik ga volgend jaar helemaal opnieuw beginnen met mn werkruimtequote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Desktop Arch, laptop Mint en server Debian.
Dan sta je nu een 7.2?quote:
goed, had resp. een 6,8 en een 7,1 voor proefexamens. maar dat is twee weken geleden. in de klasquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Prulez het volgende:
[..]
Dan sta je nu een 7.2?Dat je niet voor de 7.8 gaat voor de 8, of 5.8 voor een 7..
Hoe gaan je proefexamens dan?
eenschquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
lekker opstandig. was bob dylan immers ook. kan niet verkeerd zijn.
Ik heb die zaakjes geregeld, usability in mijn pocket.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef leeell het volgende:
[..]
volgens mij heb jij kk chille setup neger, ik ga volgend jaar helemaal opnieuw beginnen met mn werkruimte
Ik zei: hard water is ijs. Niet zo eigenwijs.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Dastan het volgende:
zoals hard water, spectrofotoshit en dat soort dingen
ja, hallo, dat kan ik moeilijk opschrijven gekkerdquote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei: hard water is ijs. Niet zo eigenwijs.
ik wil het media walhalla gaan maken hierzo, maar ik mag nooit de boel veranderen in het huis want owee als ik wat moet doen in de router en iedereen gelijk gaat lopen jankenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb die zaakjes geregeld, usability in mijn pocket.
ditquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef AchmedJan het volgende:
Volgens mij zitten jullie echt al 4 uur lang non stop te SC'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |