bah, je berichten spreken boekdelen, misselijkmakende zinnetjes en vieze woordenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
Knap dat je dat vanaf daar kunt zien
Schotlandquote:
Ik ben blijquote:
zoquote:
is goedquote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Dastan het volgende:
leeell wij zijn voor elkaar gemaakt geloof ik. Zullen wij later naast elkaar gaan wonen?
dan gaat iedereen over je heenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik verklaar hierbij mijn lichaam tot land.
quote:
Deze man.quote:
hen die wetenquote:
ja, is een topic voorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef Sokz het volgende:
Zijn er eigenlijk al normale fok!-huwelijken gweesT?
oja faalactie van mijquote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
NEE, andere smiley verdomme, wacht even
Doen we.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
en jou aan mijn andere kantwat een leventje
jawel, ga maar zoeken negert, geen zinquote:
shop nu de camel erbijquote:
Een dag zullen de verlichten uitstijgen boven het populisme en de ontwetenden verkruimelen onder de vuist van hun kennis.quote:
ksssshtquote:
Schattigquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lief hoor. Op jullie bruiloft zou ik dan weer wel komen.
het echte gevaar is china, die onwetende honden die naar de zandnegers kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Een dag zullen de verlichten uitstijgen boven het populisme en de ontwetenden verkruimelen onder de vuist van hun kennis.
photoshop camel in de mondhoek negerquote:
ARBEID MACHT FREIquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, hallo, weet je hoeveel tijd me dat gaat kosten.
Paint een moeilijk programma vinden.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, hallo, weet je hoeveel tijd me dat gaat kosten.
Terechte klacht, de kkchinezen die sneaky alle staatsobligaties in bezit hebben en zich vermenigvuldigen als konijnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef leeell het volgende:
[..]
het echte gevaar is china, die onwetende honden die naar de zandnegers kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |