Fusion of Dance vindt zaterdag tien minuten fietsen van m'n huis af plaats. Had er graag heen gewildquote:
de oldschool shit blijft goudquote:
Zaterdag Xxlerator !quote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Fusion of Dance vindt zaterdag tien minuten fietsen van m'n huis af plaats. Had er graag heen gewild.
Inderdaad. Ga je ook naar Free Festivalquote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef Sokz het volgende:
[..]
Niet da ik ga trouwens .. examens en zulks.
fokstats en 12.00 in GCquote:
kan alleen modquote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef Sokz het volgende:
Waarom is lapo ene keer bij #300 en andere keer bij #301
smoel dicht pariahquote:
Wat is 6 juniquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
dan ga ik in de zorg werken verdient lekker
Slaap lekker.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben weg , iedereen succes die morgen een examen moet maken.
groetjes meeting-hostquote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben weg , iedereen succes die morgen een examen moet maken.
waren op LL geweldig mangzquote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef Ezell het volgende:
Verdomme. Mumford & Sons komt naar Europa (Engeland & Spanje), maar niet naar Amsterdam.
Siofok =O Soafokquote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef yosander het volgende:
6 juni lig ik tussen de Russische sma's in Bulgarije
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef Dastan het volgende:
dus als ik mijn longen aan het verkankeren ben krijg ik geld van de zorginstelling hoe vinden jullie die
Sunny Beach?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef yosander het volgende:
6 juni lig ik tussen de Russische sma's in Bulgarije
camel is een verrijking voor het lichaamquote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef Dastan het volgende:
dus als ik mijn longen aan het verkankeren ben krijg ik geld van de zorginstelling hoe vinden jullie die
RTquote:
ezelquote:
en voor de geest niet te vergetenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef leeell het volgende:
[..]
camel is een verrijking voor het lichaam
Jupquote:
op LL van het jaarquote:
uiteraardquote:
Moet kunnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
20 minuten voor een topic.
Examentje Nederlands mee beginnen jupjup
Zo klopt iequote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef leeell het volgende:
[..]
cameltoe is een verrijking voor het lichaam
rustig maarquote:
Jij ookquote:
Nope.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:48 schreef leeell het volgende:
zeg trollie, ging jij nou ook niet naar LL vorig jaar?
Trol heeft kanker, dus die is weg.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:48 schreef leeell het volgende:
zeg trollie, ging jij nou ook niet naar LL vorig jaar?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef leeell het volgende:
ik raak gwn gwn lichamelijk uitgeput door de slowchat
niet haten op trollquote:
je bent zelf een kankerquote:
quote:
kies trollface voor mod hij luistert naar het volkquote:
Woesjquote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik word verzorgd door Dastan, dus wees jaloers.
heb al eens op je gestemd voor modquote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef Trollface. het volgende:
[..]
kies trollface voor mod hij luistert naar het volk
Jij bent een dictator.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef PG18 het volgende:
Is het bij scheikunde morgen van belang om te weten of een stof (a)polair is en hoe de VSEPR-methode werkt? Dat met die elektronegativiteit enzo?
Mijn stem heb je.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef Trollface. het volgende:
[..]
dont judge if u dont know only god can judge me xxxquote:
okquote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik vind jouw gedrag pervers en abnormaal
en dan zo'n 2pac plaatjequote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
dont judge if u dont know only god can judge me xxx
xxxxxxxquote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Knap dat je dat vanaf daar kunt zienquote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
en nonchalant en onverschillig, uitschot van de maatschappij als je het mij vraagt
trollquote:
bah, je berichten spreken boekdelen, misselijkmakende zinnetjes en vieze woordenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
Knap dat je dat vanaf daar kunt zien
Schotlandquote:
Ik ben blijquote:
zoquote:
is goedquote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Dastan het volgende:
leeell wij zijn voor elkaar gemaakt geloof ik. Zullen wij later naast elkaar gaan wonen?
dan gaat iedereen over je heenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik verklaar hierbij mijn lichaam tot land.
quote:
Deze man.quote:
hen die wetenquote:
ja, is een topic voorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef Sokz het volgende:
Zijn er eigenlijk al normale fok!-huwelijken gweesT?
oja faalactie van mijquote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
NEE, andere smiley verdomme, wacht even
Doen we.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
en jou aan mijn andere kantwat een leventje
jawel, ga maar zoeken negert, geen zinquote:
shop nu de camel erbijquote:
Een dag zullen de verlichten uitstijgen boven het populisme en de ontwetenden verkruimelen onder de vuist van hun kennis.quote:
ksssshtquote:
Schattigquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lief hoor. Op jullie bruiloft zou ik dan weer wel komen.
het echte gevaar is china, die onwetende honden die naar de zandnegers kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Een dag zullen de verlichten uitstijgen boven het populisme en de ontwetenden verkruimelen onder de vuist van hun kennis.
photoshop camel in de mondhoek negerquote:
ARBEID MACHT FREIquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, hallo, weet je hoeveel tijd me dat gaat kosten.
Paint een moeilijk programma vinden.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, hallo, weet je hoeveel tijd me dat gaat kosten.
Terechte klacht, de kkchinezen die sneaky alle staatsobligaties in bezit hebben en zich vermenigvuldigen als konijnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef leeell het volgende:
[..]
het echte gevaar is china, die onwetende honden die naar de zandnegers kijken
en kk lege steden maken om cijfers te beinvloedenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Terechte klacht, de kkchinezen die sneaky alle staatsobligaties in bezit hebben en zich vermenigvuldigen als konijnen.
iddquote:
wat is dat voor moeilijke taal :S: :SSSSquote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef leeell het volgende:
[..]
en kk lege steden maken om cijfers te beinvloeden
munteenheid manipuleren voor de export
Denken dat alleen China hiervan profiteert.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef leeell het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef leeell het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat is dat voor moeilijke taal :S: :SSSS
jij mist nu het grotere plaatjequote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denken dat alleen China hiervan profiteert.
Xenonquote:
ofc nietquote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
ik ben wel benieuwd naar BaasD op de meet. Kijken of ie echt zo'n alfamannetje is.
link in de OP negerquote:
Is hij. Weet ik al haast zeker.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
ik ben wel benieuwd naar BaasD op de meet. Kijken of ie echt zo'n alfamannetje is.
quote:
1 | mark@xenon ~ $ |
Zekahquote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
14.gifquote:
Desktop:quote:
1 | mark@palladium:~$ |
1 | root@yttrium:~# |
Zuipen allwn alfaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Gitaarmat het volgende:
wat is een alfa man komen die van de alfa?
waarquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Desktop:
[ code verwijderd ]
Server:
[ code verwijderd ]
boh boh, de eckte elementenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Desktop:
[ code verwijderd ]
Server:
[ code verwijderd ]
Veel plezier.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef Ezell het volgende:
Nou jongens.. Ik ga nog een keer een examen oefenen. Misschien kom ik zo nog even kijken.
Voor een?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef Dastan het volgende:
ik ga gewoon niets meer leren. fuck scheikunde. mag toch een 3,8 halen.
wat?quote:
Wel je cijfer posten hequote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef Ezell het volgende:
Nou jongens.. Ik ga nog een keer een examen oefenen. Misschien kom ik zo nog even kijken.
hoe tegendraadsquote:
Desktop Arch, laptop Mint en server Debian.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
of weet ik het wat voor een OS je hebt :0
non-conformistischquote:
Ja bijna danquote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Desktop Arch, laptop Mint en server Debian.
volgens mij heb jij kk chille setup neger, ik ga volgend jaar helemaal opnieuw beginnen met mn werkruimtequote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Desktop Arch, laptop Mint en server Debian.
Dan sta je nu een 7.2?quote:
goed, had resp. een 6,8 en een 7,1 voor proefexamens. maar dat is twee weken geleden. in de klasquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Prulez het volgende:
[..]
Dan sta je nu een 7.2?Dat je niet voor de 7.8 gaat voor de 8, of 5.8 voor een 7..
Hoe gaan je proefexamens dan?
eenschquote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
lekker opstandig. was bob dylan immers ook. kan niet verkeerd zijn.
Ik heb die zaakjes geregeld, usability in mijn pocket.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef leeell het volgende:
[..]
volgens mij heb jij kk chille setup neger, ik ga volgend jaar helemaal opnieuw beginnen met mn werkruimte
Ik zei: hard water is ijs. Niet zo eigenwijs.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Dastan het volgende:
zoals hard water, spectrofotoshit en dat soort dingen
ja, hallo, dat kan ik moeilijk opschrijven gekkerdquote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei: hard water is ijs. Niet zo eigenwijs.
ik wil het media walhalla gaan maken hierzo, maar ik mag nooit de boel veranderen in het huis want owee als ik wat moet doen in de router en iedereen gelijk gaat lopen jankenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb die zaakjes geregeld, usability in mijn pocket.
ditquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef AchmedJan het volgende:
Volgens mij zitten jullie echt al 4 uur lang non stop te SC'en
nee mangzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |