Dit vind ik toch wel iets heel anders, je kunt rustig een jaar verloofd zijn namelijk, waarna de relatie opbreekt. Dat lijkt mij lang niet zo heftig als gedumpt worden bij het ja-woord.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:42 schreef Daisy_N het volgende:
Overigens is "gedumpt"voor het altaar een breed begrip. Dit kan betekenen dat je echtgenoot niet op komt dagen bij het ja-woord, maar ook dat het uit is gegaan tijdens een verloving.
Zonde dat ik die aflevering nooit gezien hebquote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef Aneurysma het volgende:
In Jerry Springer gingen een man en vrouw live trouwen. Maar daarvoor ging die man nog tegen haar zeggen dat hij was vreemd gegaan met haar homo-broer.En toen wilde die vrouw niet meer en ging ze huilen enzo dus toen trouwde die man maar met haar broer, live. Ahahaha.
Die post serieus nemenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zonde dat ik die aflevering nooit gezien heb
Dat lijkt me kut, in wat voor tijdsbestek/reden?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef Byte_Me het volgende:
uit tijdens verloving: check
is was de dumpee
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zonde dat ik die aflevering nooit gezien heb
quote:
dat was zeker kut. tijdsbestek? 3 jaar een relatie, half jaar voor huwelijk. reden: een andere kerel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef LompeHork het volgende:
Dat lijkt me kut, in wat voor tijdsbestek/reden?
Dat neem ik terugquote:
De tering, weg relatie, zonde hoor. Zelf ben ik inmiddels gelukkig getrouwd, dus ik kan me best indenken hoe dat gevoelt heeft (qua relatievorm/verloofd-zijn), sterkte in ieder geval! Blijkbaar was ze je toch niet waard.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat was zeker kut. tijdsbestek? 3 jaar een relatie, half jaar voor huwelijk. reden: een andere kerel.
Wat in Jerry Springer gebeurt, is per definitie niet waar / geacteerdquote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef Aneurysma het volgende:
In Jerry Springer gingen een man en vrouw live trouwen. Maar daarvoor ging die man nog tegen haar zeggen dat hij was vreemd gegaan met haar homo-broer.En toen wilde die vrouw niet meer en ging ze huilen enzo dus toen trouwde die man maar met haar broer, live. Ahahaha.
tis alweer een paar jaar geleden hoor, ik ben er inmiddels wel overheenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat neem ik terug*klik*
[..]
De tering, weg relatie, zonde hoor. Zelf ben ik inmiddels gelukkig getrouwd, dus ik kan me best indenken hoe dat gevoelt heeft (qua relatievorm/verloofd-zijn), sterkte in ieder geval! Blijkbaar was ze je toch niet waard.
Echte actie op 6:20 in deel 2.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef ukga het volgende:
[..]
Wat in Jerry Springer gebeurt, is per definitie niet waar / geacteerd
Ik ken wel een stel waarmee dat gebeurt is. Totaal niets om over te lachen, ze bedroog hem en hij was er (tot dat moment) niet achter gekomen. Ze rende weg van de plechtigheid (niet het altaar, in deze streek zijn we niet zo gelovig) en liet een uur later pas weten dat het definitief niet doorging.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef Ikbenserieus het volgende:
Slaat nergens op. Zo`n bruiloft overleg je samen, je regelt alles met elkaar, en dan sta je voor het altaar na alles uit eigen keuze besproken te hebben. Gewoon doodnormaal ''nee'' zeggen.![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
tis alweer een paar jaar geleden hoor, ik ben er inmiddels wel overheen
Heb je weleens naar Bridezilla's gekeken? Een bruiloft wordt echt niet altijd gezamenlijk geregeld... en das dan denk ik ook meteen het probleem.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef Ikbenserieus het volgende:
Slaat nergens op. Zo`n bruiloft overleg je samen, je regelt alles met elkaar, en dan sta je voor het altaar na alles uit eigen keuze besproken te hebben. Gewoon doodnormaal ''nee'' zeggen.![]()
Maar daarom niet minder legendarischquote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef ukga het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef Aneurysma het volgende:
Leugens.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef ukga het volgende:
Vertel? Wat is er mis met hem?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik hoop ergens nog steeds dat mijn zus op dat moment tot inkeer komt!
lang verhaal, komt erop neer dat hij over haar heen loopt en weinig respect voor haar heeft, alle gesprekken die wij hierover voeren lopen dood, en over 8.5 week trouwen ze! ik hou mijn hart vast!quote:
Tja.. Dat soort dingen zijn altijd heel moeilijk. Het is haar keuze, maar je wil ook niet achteraf jezelf verwijten dat je niets gezegd hebt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
p
[..]
lang verhaal, komt erop neer dat hij over haar heen loopt en weinig respect voor haar heeft, alle gesprekken die wij hierover voeren lopen dood, en over 8.5 week trouwen ze! ik hou mijn hart vast!
Mooi is dat. Tja, ze zal er uiteindelijk wel achter komenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
lang verhaal, komt erop neer dat hij over haar heen loopt en weinig respect voor haar heeft, alle gesprekken die wij hierover voeren lopen dood, en over 8.5 week trouwen ze! ik hou mijn hart vast!
Ja dat was vorig jaar ofzo in het nieuws, de pastoor of dominee brak meteen de ceremonie af.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Nee"
[Doodse stilte]
''Haha, tuurlijk wel!''
Zal dat ooit gebeurd zijn?
Die ambtenaar liep gelijk weg?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef von_manstein het volgende:
Voor het altaar niet, wel bij de gemeente.
Bruidegom zei voor de gein iets in de geest van: ik weet het niet zeker met een knipoog. De ambtenaar in kwestie pakte de spullen op en liep weg.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Nee"
[Doodse stilte]
''Haha, tuurlijk wel!''
Zal dat ooit gebeurd zijn?
Waarom zo lang mee gewacht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:56 schreef TheaTraal het volgende:
Ik heb het ooit 2 weken voor mn huwelijk uitgemaakt
Was vrij jong en het was gewoon dat, wanneer je een lange tijd wat had niet ging samenwonen maar trouwen. Toen pas drong het echt tot me door en ik kon het niet.quote:
Tenzij je (terecht) niet zoveel waarde hecht aan het huwelijk. Het is immers een van de meest gebroken contracten ter wereld. En je niet zo stom bent om in geenschap van goederen te trouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef Daisy_N het volgende:
Trouwen voordat je gaat samenwonen is ook gewoon dom.
Wat een gezeur, daar is een vrijgezellenfeest toch voor, om voor de laatste keer met iemand anders het bed te delenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:15 schreef FrankV34 het volgende:
Mijn nicht heeft het een kleine week voor de bruiloft uitgemaakt.
Hij had de week voor de bruiloft een vrijgezellenfeest en had flink de beest uitgehangen. Vervolgens is die het bed ingedoken met een meisje uit de kroeg waar ze waren. Toen mijn nicht daar 2 dagen later achter kwam mocht hij zijn koffers pakken.
Is nooit meer goed gekomen tussen die 2. Een aantal jaren later is ze met een ander getrouwd.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een gezeur, daar is een vrijgezellenfeest toch voor, om voor de laatste keer met iemand anders het bed te delen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |