abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2011 @ 21:35:43 #51
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96909971
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb hem vrij

[..]

Ik hem vrijdag gezien, toen hadden we een beetje mot, toen stuurde die me volgende dag een berichtje dat die langs wou komen en toen is die ook even langsgeweest, en ik ging naar rondje wormerveer (kroegentocht hier) en toen zei ik ook dat ik hem dan misschien wel even zou zien en s'avonds was die er dus ook O-) Maar zoals ik al zei er zijn een boel factoren bij die het even gecompliceerd maken.
wat is kroegentocht?
ik ging vroeger zelf ook weleens op "kroegentocht" met dorpsgenoten. was gewoon altijd kilometers fietsen om langs allerilei kroegen in andere dorpen te gaan, en veel drinken.
ik noemde dat kroegentocht, is dat kroegentocht?
pi_96910081
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat is kroegentocht?
ik ging vroeger zelf ook weleens op "kroegentocht" met dorpsgenoten. was altijd gewoon kilometers fietsen om langs kroegen in andere dorpen te gaan, en veel drinken.
ik noemde dat kroegentocht, maar is dat het ook?
Gebruik jij ooit wel eens iets als google?
pi_96910083
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou niet gauw internet verliefd worden denk ik , ik vind het elkaar in het echt zien ook leuker.
Dat sowieso. En via internet is het ook gewoon zo anders, dat is een feit.
pi_96910145
Ik heb weleens gehad dat ik verliefd werd op iemand via internet en dat diegene toen enorm tegenviel in het echt
pi_96910209
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja, maar hebben jullie een eventuele relatie en de gevoelens voor elkaar wel eens op tafel gelegd of niet?
Dat jij niet alle factoren hier deelt is wel logisch maar dan raad ik ook maar wat met mijn vragen. ;)
Ja hij weet het van mij en als iemand na een ruzie ineens langs wil komen onverwacht maakt het ook wel duidelijk , en ook dat die even op de moeilijke momenten momenten juist mij wil zien maakt ook wel wat duidelijk.
Het gecompliceerde is , dat ik ouder ben dan hem en dan 10 jaar ouder, ook een verleden heb met seksueel misbruik en we beiden ook wel onze vrijheid willen houden maakt het een beetje gecompliceerder.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:38:41 #56
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96910215
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Yup ik weet het , hij is mijn celebrity crush. Ik ben zo jaloers op zijn gitaarspelen en de teksten die hij schrijft zijn zo mooi :Y
lol. dat bekende liedje van "hallelujah"is gewoon in C. zo speelt hij het ook

best leuk liedje, en eigenlijk heel simpel
pi_96910224
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Vroeger, was er een meisje waar ik altijd een soort van mee ging en ik belde haar soms op NET als ik wakker werd (om 8u door de weeks) omdat zij dan in mijn hoofd kwam en dan wou ik weten op alles goed met haar ging. :')

Weetje wat ik trouwens een nadeel vind aan online ''daten''; soms dan kan je iemand helemaal te gek vinden via internet en dan houd je dat bepaalde ideale beeld vast van die persoon. En als het dan lang duurt om elkaar te ontmoeten, blijf je dat beeld houden/denk je alleen aan die persoon en dan kan het zijn als je elkaar uiteindelijk ontmoet - dat dat bepaalde beeld van die persoon helemaal verkeerd is. Heb je dus je tijd gestoken in iets wat het niet waard is.. lijkt me verrot.
Daar hoeft helemaal geen sprake van te zijn - 't is gewoon een kwestie van tijdig afspreken :Y
pi_96910361
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja hij weet het van mij en als iemand na een ruzie ineens langs wil komen onverwacht maakt het ook wel duidelijk , en ook dat die even op de moeilijke momenten momenten juist mij wil zien maakt ook wel wat duidelijk.
Het gecompliceerde is , dat ik ouder ben dan hem en dan 10 jaar ouder, ook een verleden heb met seksueel misbruik en we beiden ook wel onze vrijheid willen houden maakt het een beetje gecompliceerder.
Begrijpelijk, maar zou je ergens wel een relatie met hem willen?
Of vind je het zowel best.
pi_96910371
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat is kroegentocht?
ik ging vroeger zelf ook weleens op "kroegentocht" met dorpsgenoten. was gewoon altijd kilometers fietsen om langs allerilei kroegen in andere dorpen te gaan, en veel drinken.
ik noemde dat kroegentocht, is dat kroegentocht?
Kroegentocht is een feest in het dorp waar allerlei kroegen open zijn, en het dorp juist met zijn allen naar die kroegen gaan. Heel gezellig , met bandjes enzo
pi_96910466
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Daar hoeft helemaal geen sprake van te zijn - 't is gewoon een kwestie van tijdig afspreken :Y
Kwestie van tijdig afspreken? Soms kan 't ook wel maanden gaan duren vooraf op internet. Een ideaal beeld van die persoon heb je sowieso, anders spreek je niet met die persoon af. En één ding is een feit; in real life is het altijd, maar dan ook altijd anders (kan positief of negatief zijn).
  maandag 16 mei 2011 @ 21:41:39 #61
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96910480
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Maar het is wel apart om hier je relatieproblemen te bespreken als de ander hier ook komt.
Dat gaat niet werken. :{ Daar is al een zwak punt in dat plan. :N
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96910487
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Begrijpelijk, maar zou je ergens wel een relatie met hem willen?
Of vind je het zowel best.
Ik vind het op deze manier wel best eigenlijk, en verder zie ik gewoon wel hoe het verder gaat.
pi_96910581
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Kwestie van tijdig afspreken? Soms kan 't ook wel maanden gaan duren vooraf op internet. Een ideaal beeld van die persoon heb je sowieso, anders spreek je niet met die persoon af. En één ding is een feit; in real life is het altijd, maar dan ook altijd anders (kan positief of negatief zijn).
Ja boeiend. In RL kan je toch ook tegenvallen na een tijdje? Maar dan vooral andersom. Qua innerlijk dus, zoals jouw vriendin die zich misschien vragen zal stellen na je actie van gisteren.

Kan allemaal. Dat is echt niet enkel voorbehouden aan koppels die via internet zijn begonnen.
Ron Paul 2012
pi_96910668
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik vind het op deze manier wel best eigenlijk, en verder zie ik gewoon wel hoe het verder gaat.
Mooi toch, was er even nieuwsgierig naar. :)
pi_96910740
het is sowieso raar als je iemand leuk vind , je hebt je ups en downs met elkaar. Soms kun je het bloed onder elkaars nagels vandaan halen maar dan is het goedmaken vaak ook het leukste.
pi_96910742
quote:

[..]

Als het maanden duurt is er ook niet meer van "tijdig" te spreken, lijkt me.
Het is juist zaak om niet maanden te blijven praten omdat je elkaar dan gaat romantiseren.
Als je die klik voelt en zin hebt om elkaar irl te ontmoeten, gewoon doen en niet te lang wachten.
Helemaal niks mis mee, hoor :)

En dat "feitje" dat je noemt is overigens helemaal geen feit, en ik spreek uit ervaring :Y
Waarom zou het niet mogelijk zijn dat die ander irl precies dezelfde indruk geeft als op het internet? Kan best.
pi_96910825
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef formerjellybean het volgende:
het is sowieso raar als je iemand leuk vind , je hebt je ups en downs met elkaar. Soms kun je het bloed onder elkaars nagels vandaan halen maar dan is het goedmaken vaak ook het leukste.
Herkenbaar, vooral als je iemand langer, en ook beter, kent.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:46:36 #68
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96910925
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Kroegentocht is een feest in het dorp waar allerlei kroegen open zijn, en het dorp juist met zijn allen naar die kroegen gaan. Heel gezellig , met bandjes enzo
hoe weet je wanneer dat is? er zijn niet zoveel kroegen bij mij (ouders) vlak bij elkaar in de buurt, bestaat het dan ook?
pi_96910977
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoe weet je wanneer dat is? er zijn niet zoveel kroegen bij mij (ouders) vlak bij elkaar in de buurt, bestaat het dan ook?
De Paashaas vertelt je dat.
Ron Paul 2012
  maandag 16 mei 2011 @ 21:47:16 #70
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96910985
quote:

[..]

Ik ben nu al een tijdje aan het chatten met iemand. Ik wil wel afspreken maar zij houdt de boot nog af. Waarschijnlijk omdat ze bang is dat het IRL tegenvalt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96911072
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja boeiend. In RL kan je toch ook tegenvallen na een tijdje? Maar dan vooral andersom. Qua innerlijk dus, zoals jouw vriendin die zich misschien vragen zal stellen na je actie van gisteren.

Kan allemaal. Dat is echt niet enkel voorbehouden aan koppels die via internet zijn begonnen.
Toch is 't wel zo. In real life kan je iemand veel beter pijlen en heb je in 't begin vaak ook wel door of iemand je type is of niet. Via internet valt dat echter maar net te betwijfelen. Ik zou me er in ieder geval nooit aan wagen, behalve om te ouwehoeren.
pi_96911167
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef iwannabehigh het volgende:
In real life kan je iemand veel beter pijlen
Ik ben van mening dat dat weinig uitmaakt.
pi_96911211
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:47 schreef Supersoep het volgende:

[..]

De Paashaas vertelt je dat.
Maar alleen als je tijdens de nieuwe maan de horlepiep danst rond Stonehenge.
pi_96911222
quote:

[..]

Toch is 't wel zo. In real life kan je iemand veel beter pijlen en heb je in 't begin vaak ook wel door of iemand je type is of niet. Via internet valt dat echter maar net te betwijfelen. Ik zou me er in ieder geval nooit aan wagen, behalve om te ouwehoeren.
[Taalnazi] Pijlen zitten op een boog, of op een bord[/taalnazi]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:50:44 #75
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96911263
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef formerjellybean het volgende:
maar dan is het goedmaken vaak ook het leukste.
hmmmmmmmm ja dat lijkt me ook heerlijk
pi_96911296
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Als het maanden duurt is er ook niet meer van "tijdig" te spreken, lijkt me.
Het is juist zaak om niet maanden te blijven praten omdat je elkaar dan gaat romantiseren.
Als je die klik voelt en zin hebt om elkaar irl te ontmoeten, gewoon doen en niet te lang wachten.
Helemaal niks mis mee, hoor :)

En dat "feitje" dat je noemt is overigens helemaal geen feit, en ik spreek uit ervaring :Y
Waarom zou het niet mogelijk zijn dat die ander irl precies dezelfde indruk geeft als op het internet? Kan best.
Ja maar dat doen sommige mensen juist wel, maanden praten via internet en elkaar romantiseren. Het gebeurt zovaak.

Iemand kan wel hetzelfde zijn als op internet maar in real life is het sowieso anders (contact). Dat is toch een feit. :)
pi_96911327
quote:

[..]

Vind ik niet. In real life ben je allebei in het begin nog eens veel terughoudender ook. Via internet leer je juist echt iemand kennen. Ik kan van bijna elke vrouw hier in het topic een beeld vormen qua gedrag en hoe ze ongeveer in het leven staan. Dat is niet zo moeilijk, en ik weet ook dat die beelden wel vrij accuraat zijn.

Nu wil ik geen compleet idealistisch beeld schetsen, maar het is ook onzin om te stellen dat je in real life na een tijdje niet kan tegenvallen; dat zoiets enkel met internet-relaties het geval is.

Dat is dus niet zo.
Ron Paul 2012
pi_96911362
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

[Taalnazi] Pijlen zitten op een boog, of op een bord[/taalnazi]
Haha oke bedankt voor de tip. :P
pi_96911366
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Dat word bij ons in het dorp aangegeven, dan gaan ze allemaal organiseren 2 keer in het jaar en dan hangen er flyers rond van Rondje Wormerveer. Het is hier in de Wormerveer best wel een dorp en dan organiseren ze veel van dat soort feestjes , zoals ook bokketochtje die allerlei kroegen speciaal bokbier tappen en dan met elkaar samenwerken.
En binnenkort ook weer slootpop wat een soort festival van een kroeg is met allerlei bandjes.
Ik vind het hier dus best leuk in het dorp omdat dat soort dingen georganiseerd worden.
pi_96911370
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Vind ik niet. In real life ben je allebei in het begin nog eens veel terughoudender ook. Via internet leer je juist echt iemand kennen. Ik kan van bijna elke vrouw hier in het topic een beeld vormen qua gedrag en hoe ze ongeveer in het leven staan. Dat is niet zo moeilijk, en ik weet ook dat die beelden wel vrij accuraat zijn.

Nu wil ik geen compleet idealistisch beeld schetsen, maar het is ook onzin om te stellen dat je in real life na een tijdje niet kan tegenvallen; dat zoiets enkel met internet-relaties het geval is.

Dat is dus niet zo.

Sowieso eens, en wat is je beeld van mij? B-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 21:55:27 ]
  maandag 16 mei 2011 @ 21:53:28 #81
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96911492
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat word bij ons in het dorp aangegeven, dan gaan ze allemaal organiseren 2 keer in het jaar en dan hangen er flyers rond van Rondje Wormerveer. Het is hier in de Wormerveer best wel een dorp en dan organiseren ze veel van dat soort feestjes , zoals ook bokketochtje die allerlei kroegen speciaal bokbier tappen en dan met elkaar samenwerken.
En binnenkort ook weer slootpop wat een soort festival van een kroeg is met allerlei bandjes.
Ik vind het hier dus best leuk in het dorp omdat dat soort dingen georganiseerd worden.
oh, ik heb dus "Wormerveer"gegoogled. het is vind ik geen dorp.
in die polder bij me ouders, dat zijn pas dorpen, waar dus dat soort dingen niet gebeuren
pi_96911528
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Sowieso eens, en wat is je beeld van mij? B-)
Dat kan ik nu niet zeggen, als ik het fout heb dan is heel dat betoog van daarnet verpest. :P
Ron Paul 2012
pi_96911540
Joh in het echte leven kun je elkaar ook niet echt doorgronden hoor, je hebt altijd wel soort dingen waarvan ik die gast is gek of ik snap hem niet maar dat hoort gewoon bij het mannen vrouwen gedoe.
pi_96911548
Is mylifeisgrey zwakbegaafd???
pi_96911567
quote:

[..]

Dat is dus niet zo.
Mentaal klopt het wel, het gedrag dan niet.

Wellicht zit de ander steeds in haar kruis te krabben, heeft stomme stopwoordjes of heeft ze toch hangtieten...

Dat je weet dat ze ook naar Queen luistert en voor onafhankelijkheid in een relatie is, sja
pi_96911607
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat kan ik nu niet zeggen, als ik het fout heb dan is heel dat betoog van daarnet verpest. :P
Fluister het maar. :D
Juist door dat betoog ben ik nieuwsgierig geworden.
pi_96911624
Kroegentochten bespreken wij gewoon met vrienden, ik wist niet eens dat zoiets officieel georganiseerd werd. Wij spreken dan af dat we met zijn allen uitgaan en dan gaan we op dat moment langs een paar clubs/kroegen.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:55:07 #88
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96911631
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef Daisy_N het volgende:
Is mylifeisgrey zwakbegaafd???
dan is lanterfanteraar het ook!

en toch hebben we beide ons vwo diploma :')
pi_96911716
VWO zegt niks tegenwoordig... Ik vind het wel raar dat je niet snapt hoe normale dingen werken, helemaal niet als je zegt vrienden te hebben. Hoe wil je dan ooit een relatie aangaan???
pi_96911786
quote:

[..]

Dat is dus niet zo.
Ik ben het compleet oneens aangezien het in real life altijd anders is. Op internet kan je je zo anders voordoen; misschien spontaan/dat je veel te vertellen hebt maar dat je in real life bijv. onzeker bent. Op internet gaat het nou eenmaal makkelijker. Dan loopt iemand met een geromantiseerd beeld van die persoon rond terwijl het niet eens klopt.. dat gebeurt vaker dan je denkt. Máár in real life kan het na een tijdje ook tegenvallen, daar heb je gelijk in, toch ben ik van mening dat je vaak wel doorhebt hoe iemand is in reallife.
pi_96911833
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Daisy_N het volgende:
VWO zegt niks tegenwoordig... Ik vind het wel raar dat je niet snapt hoe normale dingen werken, helemaal niet als je zegt vrienden te hebben. Hoe wil je dan ooit een relatie aangaan???
Hij is sociaal zwakbegaafd geloof ik. 1+1 oplossen moet Mylifeisgrey nog wel lukken...
pi_96911871
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik ben het compleet oneens aangezien het in real life altijd anders is. Op internet kan je je zo anders voordoen; misschien spontaan/dat je veel te vertellen hebt maar dat je in real life bijv. onzeker bent. Op internet gaat het nou eenmaal makkelijker. Dan loopt iemand met een geromantiseerd beeld van die persoon rond terwijl het niet eens klopt.. dat gebeurt vaker dan je denkt. Máár in real life kan het na een tijdje ook tegenvallen, daar heb je gelijk in, toch ben ik van mening dat je vaak wel doorhebt hoe iemand is in reallife.
Ervaring?
pi_96911931
Dan is hij dus autistisch? ik had iemand met asperger op school, die jongen had 3 klassen overgeslagen maar was echt compleet getikt.
pi_96911951
quote:
Kroegentochten bespreken wij gewoon met vrienden, ik wist niet eens dat zoiets officieel georganiseerd werd. Wij spreken dan af dat we met zijn allen uitgaan en dan gaan we op dat moment langs een paar clubs/kroegen.
Hier heb je dus georganiseerde kroegentochten, al met al vind ik dus dat ik in een gezellig dorp woon, waar je veel kan feesten en versieren :Y
  maandag 16 mei 2011 @ 21:58:38 #95
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96911956
quote:
VWO zegt niks tegenwoordig... Ik vind het wel raar dat je niet snapt hoe normale dingen werken,

ja maar dat zijn van die dingen die niemand je vertelt! en waar je alleen met ervaring achter kan komen.
quote:
helemaal niet als je zegt vrienden te hebben.
ik heb niet zoveel vrienden hoor, helemaal 0 waar ik zelf woon/studeer. al me vrienden bij me ouders in de buurt ken ik allemaal van minstens 5 jaar terug nog.

quote:
Hoe wil je dan ooit een relatie aangaan???
ja precies. contacten opbouwen vanaf 0 moet het dan, en dat lukt me niet!
pi_96912026
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ervaring?
Niet via internet zelf maar heb 't wel eens op TV gezien (Ned 3 ofzo) dat er een jongen en een meisje 2 jaar lang internetverkering hadden zonder elkaar gezien te hebben en 't uiteindelijk in real life heel erg, heel erg tegenviel. Qua uiterlijk en innerlijk.
pi_96912035
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou precies dus. Het kan in allebei de gevallen tegenvallen. Maakt dus verder niet al te veel uit. Je moet er een soort van gevoel voor hebben.
Ron Paul 2012
  maandag 16 mei 2011 @ 22:00:14 #98
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96912121
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hij is sociaal zwakbegaafd geloof ik. 1+1 oplossen moet Mylifeisgrey nog wel lukken...
rot op. wiskunde b2 had ik met een 9 gehaald dacht ik. (8 schoolcijfer, en een 9 voor examenjaar 2006) ! en ik heb ook een paar vakken op een technische studie toen ik nog heen ging met gemak gehaald. (voorkennistoets, calculus 1, calculus III, lineare algebra)
dus dat 1+1 kan ik zeker wel, als u wilt dat ik het korter opschrijf 2 = 1 + 1
pi_96912135
Hey niet fokken maar leren!!!
pi_96912201
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef lipper het volgende:
Hey niet fokken maar leren!!!
Leren voor die makkelijke middelbare school-examens? Alsjeblieft zeg. :P
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: