abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2011 @ 21:27:02 #31
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96909248
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat eerste is alweer een beetje achterhaald, het doelde toentertijd op mensen met sociale stoornissen etcetera, waar 99% van dit topic uit bestond. Nu is dat door invloed van o.a Crutch verbreedt naar andere users.

Dat tweede heb ik nog nooit gelezen, ik weet niet wie dat geschreven heeft.
O ja, dat was het. :7
Je moeder is een hamster
pi_96909249
quote:
5s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh die gast. Maar dat is toch alleen meer een fuckbuddy?
Daar zijn we beiden niet helemaal uit, ja we zijn ook fuckbuddy's maar vinden elkaar ook erg leuk. Het is nogal gecompliceerd allemaal
pi_96909277
Ik heb het idee dat je nooit als onzeker persoon een relatie in moet gaan, Is heel verstikkend voor de ander. gelukkig ruiken de meeste vrouwen dat wel, dat je onzeker bent, en haken ze sneller af omdat ze de drama al kunnen voorspellen.
pi_96909319
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Crutch het volgende:

[..]

Live gezien :7
Damn nu ben ik heel jaloers O-)
pi_96909330
Vroeger, was er een meisje waar ik altijd een soort van mee ging en ik belde haar soms op NET als ik wakker werd (om 8u door de weeks) omdat zij dan in mijn hoofd kwam en dan wou ik weten op alles goed met haar ging. :')

Weetje wat ik trouwens een nadeel vind aan online ''daten''; soms dan kan je iemand helemaal te gek vinden via internet en dan houd je dat bepaalde ideale beeld vast van die persoon. En als het dan lang duurt om elkaar te ontmoeten, blijf je dat beeld houden/denk je alleen aan die persoon en dan kan het zijn als je elkaar uiteindelijk ontmoet - dat dat bepaalde beeld van die persoon helemaal verkeerd is. Heb je dus je tijd gestoken in iets wat het niet waard is.. lijkt me verrot.
pi_96909380
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Daar zijn we beiden niet helemaal uit, ja we zijn ook fuckbuddy's maar vinden elkaar ook erg leuk. Het is nogal gecompliceerd allemaal
Waarom makkelijk doen als het moeilijk ook kan he? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_96909438
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Daisy_N het volgende:
Ik heb het idee dat je nooit als onzeker persoon een relatie in moet gaan, Is heel verstikkend voor de ander. gelukkig ruiken de meeste vrouwen dat wel, dat je onzeker bent, en haken ze sneller af omdat ze de drama al kunnen voorspellen.
Mannen ruiken dat ook van vrouwen...
pi_96909549
Nou ja, veel mannen denken dat een onzekere vrouw makkelijk te domineren is, en zullen er sneller mee in zee gaan dan een vrouw die weet wat ze wil.
pi_96909572
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hebben jullie het wel eens (recent) besproken? Het klinkt een beetje onnodig gecompliceerd als jullie elkaar wel erg leuk vinden maar het bij fuckbuddies houden.
pi_96909596
Overigens ben ik erg onzeker geweest in mijn eerste serieuze relatie, dat liep heel slecht af (zie ook mijn topic)
  maandag 16 mei 2011 @ 21:31:02 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96909601
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Vroeger, was er een meisje waar ik altijd een soort van mee ging en ik belde haar soms op NET als ik wakker werd (om 8u door de weeks) omdat zij dan in mijn hoofd kwam en dan wou ik weten op alles goed met haar ging. :')

Weetje wat ik trouwens een nadeel vind aan online ''daten''; soms dan kan je iemand helemaal te gek vinden via internet en dan houd je dat bepaalde ideale beeld vast van die persoon. En als het dan lang duurt om elkaar te ontmoeten, blijf je dat beeld houden/denk je alleen aan die persoon en dan kan het zijn als je elkaar uiteindelijk ontmoet - dat dat bepaalde beeld van die persoon helemaal verkeerd is. Heb je dus je tijd gestoken in iets wat het niet waard is.. lijkt me verrot.
Ja dat heb ik dus ook bij Geraldine. En nu ben ik ook nog gisteren een heel leuk meisje tegengekomen, Wat ben ik ook ingewikkeld ben net een wijf. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96909614
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Daisy_N het volgende:
Nou ja, veel mannen denken dat een onzekere vrouw makkelijk te domineren is, en zullen er sneller mee in zee gaan dan een vrouw die weet wat ze wil.
Ik heb liever dat tegenovergestelde. Dat iemand tegen mij durft te zeggen wat ik fout doe en die mij af en toe aanspreekt op bepaalde dingen. :)
  maandag 16 mei 2011 @ 21:32:19 #43
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96909698
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Tips geven aan mensen die samen in een relatie zitten? Kom nou. :P

Dat lijkt me heel vervelend.
Voor mensen die daar nog niet zo veel ervaring mee hebben lijkt mij dat soms wel handig :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:33:12 #44
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96909765
quote:
Niet waar.
Dat zou de spreekwoordelijke verkeerde man zijn die ze dan is tegengekomen
Je moeder is een hamster
pi_96909778
quote:
Onzekere vrouwen die bij elke uitspraak van jou, of elke stap die je doet, al onzeker begint te worden, kan vrij irritant zijn..

Kan ik je uit eigen ervaring vertellen...
pi_96909782
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Voor mensen die daar nog niet zo veel ervaring mee hebben lijkt mij dat soms wel handig :)
Maar het is wel apart om hier je relatieproblemen te bespreken als de ander hier ook komt.
pi_96909787
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook bij Geraldine. En nu ben ik ook nog gisteren een heel leuk meisje tegengekomen, Wat ben ik ook ingewikkeld ben net een wijf. :')
Ja ik heb dat zelf ook gehad (niet via internet - ook zoiets als wat jij hebt) maar blijf d'r a.u.b. niet teveel in hangen. Wss klopt het beeld toch niet (je kent haar niet persoonlijk) en heeft 't allemaal geen zin. Maar contact zoeken kan je altijd proberen en dan zie je wel verder.. :)
pi_96909818
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hebben jullie het wel eens (recent) besproken? Het klinkt een beetje onnodig gecompliceerd als jullie elkaar wel erg leuk vinden maar het bij fuckbuddies houden.
Ik hem vrijdag gezien, toen hadden we een beetje mot, toen stuurde die me volgende dag een berichtje dat die langs wou komen en toen is die ook even langsgeweest, en ik ging naar rondje wormerveer (kroegentocht hier) en toen zei ik ook dat ik hem dan misschien wel even zou zien en s'avonds was die er dus ook O-) Maar zoals ik al zei er zijn een boel factoren bij die het even gecompliceerd maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door formerjellybean op 16-05-2011 21:34:45 (aan het klunzen) ]
pi_96909916
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]

Ik hem vrijdag gezien, toen hadden we een beetje mot, toen stuurde die me volgende dag een berichtje dat die langs wou komen en toen is die ook even langsgeweest, en ik ging naar rondje wormerveer (kroegentocht hier) en toen zei ik ook dat ik hem dan misschien wel even zou zien en s'avonds was die er dus ook O-) Maar zoals ik al zei er zijn een boel factoren bij die het even gecompliceerd maken.
Ja, maar hebben jullie een eventuele relatie en de gevoelens voor elkaar wel eens op tafel gelegd of niet?
Dat jij niet alle factoren hier deelt is wel logisch maar dan raad ik ook maar wat met mijn vragen. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 21:35:18 ]
pi_96909945
Ik zou niet gauw internet verliefd worden denk ik , ik vind het elkaar in het echt zien ook leuker.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:35:43 #51
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96909971
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb hem vrij

[..]

wat is kroegentocht?
ik ging vroeger zelf ook weleens op "kroegentocht" met dorpsgenoten. was gewoon altijd kilometers fietsen om langs allerilei kroegen in andere dorpen te gaan, en veel drinken.
ik noemde dat kroegentocht, is dat kroegentocht?
pi_96910081
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat is kroegentocht?
ik ging vroeger zelf ook weleens op "kroegentocht" met dorpsgenoten. was altijd gewoon kilometers fietsen om langs kroegen in andere dorpen te gaan, en veel drinken.
ik noemde dat kroegentocht, maar is dat het ook?
Gebruik jij ooit wel eens iets als google?
pi_96910083
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou niet gauw internet verliefd worden denk ik , ik vind het elkaar in het echt zien ook leuker.
Dat sowieso. En via internet is het ook gewoon zo anders, dat is een feit.
pi_96910145
Ik heb weleens gehad dat ik verliefd werd op iemand via internet en dat diegene toen enorm tegenviel in het echt
pi_96910209
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja, maar hebben jullie een eventuele relatie en de gevoelens voor elkaar wel eens op tafel gelegd of niet?
Dat jij niet alle factoren hier deelt is wel logisch maar dan raad ik ook maar wat met mijn vragen. ;)
Ja hij weet het van mij en als iemand na een ruzie ineens langs wil komen onverwacht maakt het ook wel duidelijk , en ook dat die even op de moeilijke momenten momenten juist mij wil zien maakt ook wel wat duidelijk.
Het gecompliceerde is , dat ik ouder ben dan hem en dan 10 jaar ouder, ook een verleden heb met seksueel misbruik en we beiden ook wel onze vrijheid willen houden maakt het een beetje gecompliceerder.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:38:41 #56
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96910215
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Yup ik weet het , hij is mijn celebrity crush. Ik ben zo jaloers op zijn gitaarspelen en de teksten die hij schrijft zijn zo mooi :Y
lol. dat bekende liedje van "hallelujah"is gewoon in C. zo speelt hij het ook

best leuk liedje, en eigenlijk heel simpel
pi_96910224
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef iwannabehigh het volgende:

Daar hoeft helemaal geen sprake van te zijn - 't is gewoon een kwestie van tijdig afspreken :Y
pi_96910361
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja hij weet het van mij en als iemand na een ruzie ineens langs wil komen onverwacht maakt het ook wel duidelijk , en ook dat die even op de moeilijke momenten momenten juist mij wil zien maakt ook wel wat duidelijk.
Het gecompliceerde is , dat ik ouder ben dan hem en dan 10 jaar ouder, ook een verleden heb met seksueel misbruik en we beiden ook wel onze vrijheid willen houden maakt het een beetje gecompliceerder.
Begrijpelijk, maar zou je ergens wel een relatie met hem willen?
Of vind je het zowel best.
pi_96910371
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat is kroegentocht?
ik ging vroeger zelf ook weleens op "kroegentocht" met dorpsgenoten. was gewoon altijd kilometers fietsen om langs allerilei kroegen in andere dorpen te gaan, en veel drinken.
ik noemde dat kroegentocht, is dat kroegentocht?
Kroegentocht is een feest in het dorp waar allerlei kroegen open zijn, en het dorp juist met zijn allen naar die kroegen gaan. Heel gezellig , met bandjes enzo
pi_96910466
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Daar hoeft helemaal geen sprake van te zijn - 't is gewoon een kwestie van tijdig afspreken :Y
Kwestie van tijdig afspreken? Soms kan 't ook wel maanden gaan duren vooraf op internet. Een ideaal beeld van die persoon heb je sowieso, anders spreek je niet met die persoon af. En één ding is een feit; in real life is het altijd, maar dan ook altijd anders (kan positief of negatief zijn).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')