Hij heeft alleen een scheve bek...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Heb je een foto?
ik denk niet dat je enorm lelijk bent eigenlijk, tenzij je echt misvormingen hebt... ik denk dat mensen op je afknappen omdat je zo onzeker bent ipv andersom.
nee daar ga ik verder niet op in, Dit is de laatste post van vanavond voordat dit weer uit de hand gaat lopen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Heb je een foto?
ik denk niet dat je enorm lelijk bent eigenlijk, tenzij je echt misvormingen hebt... ik denk dat mensen op je afknappen omdat je zo onzeker bent ipv andersom.
Zo heel raar is die gedachte niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke nieuwe user ervan verdenken een kloon te zijn.
Niemands gezicht is toch symmetrisch, of is het echt zo scheef dat zijn hele gezicht mismaakt lijktquote:
Waar baseer je dat op? Misschien heeft hij wel misvormingen, dat weet jij niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Heb je een foto?
Tja, het is niet bepaald waterpas zeg maar...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Niemands gezicht is toch symmetrisch, of is het echt zo scheef dat zijn hele gezicht mismaakt lijkt
Ik zie je al 20 minuten lang stilletjes zitten wachten op de rand van het bed.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Dus ik zeg niks en wacht zo'n 20 minuten.
Nou, omdat de meeste mensen die zichzelf lelijk vinden vaak normaal lijken als je ze tegenkomt. En volgens mij heeft hij niet gezegd dat hij ze had.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Misschien heeft hij wel misvormingen, dat weet jij niet.
Nee, hij ziet er gewoon normaal uit, z'n gezicht is niks bijzonders. Alleen een klein beetje scheef, maar niet scheef genoeg om er een punt van te maken. Als hij dat fixen dan moet hij dat vooral doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef Daisy_N het volgende:
[..]
Niemands gezicht is toch symmetrisch, of is het echt zo scheef dat zijn hele gezicht mismaakt lijkt
Wut? Nee, écht ophouden nu. Ik kon je al niet serieus nemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wow je hebt me inderdaad betrapt op een grammaticale fout. Dat overkomt mij zelden.
Dat laatste is positief. Maar signalen herken je niet alleen maar achteraf. Waarom doe je er niets mee als je interesse vermoedt?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef greatjob het volgende:
Ik ben een student van 23. Man. Ik houd van de natuur, muziek, gamen en sporten. Jullie zullen over de loop van de tijd misschien meer over mij lezen en mij beter leren kennen.
Het leek mij fijn om ervaringen van anderen te lezen. Misschien kan ik anderen helpen met vragen. Daarbij kan ik zelf misschien frustraties soms uiten.
Ik ben vrij passief wanneer het om vrouwen gaat. Vroeger kwam dit omdat ik erg onzeker was, nu voornamelijk omdat ik niets anders gewend ben (nog steeds een beetje onzeker, maar het is een verschil van dag en nacht). Ik heb nog nooit succesvol een meisje versierd (bewust tenminste) Wel vaak mijzelf voor mijn kop geslagen als een erg leuk meisje mij erg erg leuk te vinden. Daarbij ga ik niet zo heel vaak uit. Wanneer ik uit ga, ga ik niet op zoek/jacht.
Wie dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke nieuwe user ervan verdenken een kloon te zijn.
Keertje ruzie maken met wat sportschoolboys tijdens het uitgaan...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:14 schreef Daisy_N het volgende:
kan dat wel, een hele kaak fixen? volgens mij past dat niet meer bij de rest van het hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |