Dat dacht ik nou ook al de hele tijd.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de betekenis van het woord kampioen
Dat is overigens wel een goeiequote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
'Het treurigste seizoen, maar wij zijn kampioen' kwam niet zo snel in mij op.
Je weet wel dat de PL zonder miljardairs niet zo goed zou zijn heh ?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef Nober het volgende:
[..]
'Het treurigste seizoen, maar wij zijn kampioen' kwam niet zo snel in mij op.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Jajoortje! echte Ajacied.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof er niks van, zie nergens de resten van het twente paard.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds wel goed, ik zou graag wat miljairdairs bij Nederlandse clubs zien komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je weet wel dat de PL zonder miljardairs niet zo goed zou zijn heh ?
Voor de competitie is het goed, voor de imago van de clubs niet. En Bundesliga> PL(als PL geen, wat was het 8 clubs had met geldschieters)quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog steeds wel goed, ik zou graag wat miljairdairs bij Nederlandse clubs zien komen.
Alsjeblieft niet, dan krijg je nog meer successupporters. Gewoon lekker op eigen kracht de weg naar de top vinden, of zo hoog mogelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog steeds wel goed, ik zou graag wat miljairdairs bij Nederlandse clubs zien komen.
Niet als hij geld geeft voor aankopen en geen leidende rol wilt hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dan krijg je nog meer successupporters. Gewoon lekker op eigen kracht de weg naar de top vinden, of zo hoog mogelijk.
Zo'n miljardair is eigenlijk gewoon je ziel verkopen.
Dat gebeurt niet. Dat kan niet. Als ze geld geven willen ze succes zien, als het uitblijft gaan ze zich er mee bemoeien. Krijg je allemaal kutspelers zonder hart voor de club. Ik wil gewoon spelers als Vertonghen en steek die hart voor de club hebben, Nederlandstalige en sympathieke denen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet als hij geld geeft voor aankopen en geen leidende rol wilt hebben
Ik ook, en met geld kun je ze behouden, sterkere aankopen erbij, etc. Een miljardair zal heus wel denken van "Cruyff bij Ajax *kijkt naar barca*, fuck , geld geven en Cruyff zijn gang laten gaanquote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. Dat kan niet. Als ze geld geven willen ze succes zien, als het uitblijft gaan ze zich er mee bemoeien. Krijg je allemaal kutspelers zonder hart voor de club. Ik wil gewoon spelers als Vertonghen en steek die hart voor de club hebben, Nederlandstalige en sympathieke denen.
Met geld komen ze hier niet eens, dan krijg je gelijk "betere" spelers die er echt alleen voor het geld zitten, niet omdat ze Ajax als club respecteren.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, en met geld kun je ze behouden, sterkere aankopen erbij, etc. Een miljardair zal heus wel denken van "Cruyff bij Ajax *kijkt naar barca*, fuck , geld geven en Cruyff zijn gang laten gaan"
Ze zullen na een tijd van Amsterdam en Ajax gaan houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Met geld komen ze hier niet eens, dan krijg je gelijk "betere" spelers die er echt alleen voor het geld zitten, niet omdat ze Ajax als club respecteren.
Nadat Piet de Visser bij PSV vertrok is Vitesse in handen van Abramovich, da's alvast de eerste zou je zeggen. Wat ''hart voor de club'' van spelers betreft, bij een goed contract van een andere club zijn ze weg.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. Dat kan niet. Als ze geld geven willen ze succes zien, als het uitblijft gaan ze zich er mee bemoeien. Krijg je allemaal kutspelers zonder hart voor de club. Ik wil gewoon spelers als Vertonghen en steek die hart voor de club hebben, Nederlandstalige en sympathieke denen.
No ty.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vandaag holland sport kijken ipv VI, betere gasten en niet zulk simpel gelul. Derksen gaat toch weer Ajax afzeiken
Valt ook niks om positief over te zijn hé.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vandaag holland sport kijken ipv VI, betere gasten en niet zulk simpel gelul. Derksen gaat toch weer Ajax afzeiken
? Onsamenhangend verhaalquote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Nadat Piet de Visser bij PSV vertrok is Vitesse in handen van Abramovich, da's alvast de eerste zou je zeggen. Wat ''hart voor de club'' van spelers betreft, bij een goed contract van een andere club zijn ze weg.
Kampioen is kampioen. Maar ik bedoel meer dat ie weer het bestuur en dergelijke gaat afzeiken, hetzelfde als ie elke week doet.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Valt ook niks om positief over te zijn hé.
Holland sport zuigt sowieso.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kampioen is kampioen. Maar ik bedoel meer dat ie weer het bestuur en dergelijke gaat afzeiken, hetzelfde als ie elke week doet.
Maar ze hebben wel interviews met Boilesen en Ebecilioquote:
Goed punt, het seizoen er na is hij dan toch weer niks wil je zeggenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi om te zien trouwens dat van der Wiel gisteren helemaal top was. Twee strak aangesneden voorzetjes. Eerst die prachtige goal van Siem en vervolgens die magnifieke kopbal van Denny. Het blijft toch een Ajacied! Ik las dat Greg nog wel een jaartje wil blijven. Als Ajax kan verlengen is dat niet slecht, dan kan je hem na het EK (dat we gaan winnen) voor de absolute hoofdprijs verkopen.
Dan is hij in ieder geval niet meer te houden. Als hij meer potjes speelt als gisteren is hij een sterkhouder!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Goed punt, het seizoen er na is hij dan toch weer niks wil je zeggen?
Vreselijk inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef IDisposable het volgende:
Een collega van mij is dit jaar wel een keer in de ArenA geweest, en dat was zondag. Dat vind ik op zich al triest, maar nu liep hij vandaag nog op te scheppen alsof hij een die-hard Ajax-supporter is
. En volgend seizoen zie je hem niet meer totdat Ajax de halve finale van de CL haalt. Ja, dan zijn dat soort harries er als de kippen bij om een plaatsje te bemachtigen...
Ik ben ook maar 1 keer geweest.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef IDisposable het volgende:
Een collega van mij is dit jaar wel een keer in de ArenA geweest, en dat was zondag. Dat vind ik op zich al triest, maar nu liep hij vandaag nog op te scheppen alsof hij een die-hard Ajax-supporter is
. En volgend seizoen zie je hem niet meer totdat Ajax de halve finale van de CL haalt. Ja, dan zijn dat soort harries er als de kippen bij om een plaatsje te bemachtigen...
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Volgend jaar gewoon weer kampioen en halve finale CL minstens!Vooral als je hoort dat de enige waarvan het waarschijnlijk is dat ie weggaat mounir is aldus VI.
Het ging niet om haalbaarheid, het gaat er om dat we het gewoon gaan doen. Ik voel het!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat eerste lijkt me haalbaarder dan dat tweede
Tottenham ook... maar dromen mag, al zijn ze in dit geval bedrog.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het ging niet om haalbaarheid, het gaat er om dat we het gewoon gaan doen. Ik voel het!
Schalke kon het ook dit jaar
Geil.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Verpest mijn dromen niet zo, wishfull thinking is gewoon toegestaan. En tottenham haalde de kwartfinale, niet de halve.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Tottenham ook... maar dromen mag, al zijn ze in dit geval bedrog.
Tottenham speelt alleen Inter van de mat dat zie ik Ajax zo snel nog niet doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Verpest mijn dromen niet zo, wishfull thinking is gewoon toegestaan. En tottenham haalde de kwartfinale, niet de halve.
Overigens zijn tottenham ook joden
Ajax speelde (het tweede van) de kampioen van Italie van de mat, blijven hopenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tottenham speelt alleen Inter van de mat dat zie ik Ajax zo snel nog niet doen.
Klopt, dan halen we mooi de halve finale volgend jaar! Met een beetje geluk houd je dan United, Chelsea Barcelona of Real op 0-0 in de uit wedstrijd om met 3-0 thuis te winnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Ajax speelde (het tweede van) de kampioen van Italie van de mat, blijven hopen
En het verliest van Blackpool en West Ham.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou ja van de mat, Bale had een opleving a la maradona. Maar toch, bazenploeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi. Maar kan niet kiezen tussen de eerste en de tweedequote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef kevin33 het volgende:
Ik heb de OP aangepast, vind de huidige zelf niet mooi, zouden jullie je mening willen geven?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OP is ook makkelijker aan te passen voor een gebeurtenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |