Eet jij maar kroketjes voor de automatiek inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die zich `verheven´ voelen omdat ze een stoere foto uploaden
dit moet dan wel echt jou topic zijn!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef porsche1 het volgende:
Wat een kut mongool.
Kan die geen herpes krijgen?
- Meneer in de jurk.
Geen kroketjes voor een automatiek etenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Eet jij maar kroketjes voor de automatiek inderdaad.
quote:
Geenszins het geval.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Glennznl het volgende:
Degene die hierna post is een even grote homo als Socios.
Yoooo ous.quote:
Ok.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Glennznl het volgende:
Degene die hierna post is een even grote homo als Socios. (Geen zorgen dit is zodat het topic sterft)
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef jogy het volgende:
Eindbazen worden altijd genadeloos afgeslacht door de echte helden. Veel plezier met je status..
Zie je: dWc is de eerste held die je een pak slaag geeftquote:
Ik zou het gooien op portretrecht.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Socios het volgende:
Alle walgelijke bewerkte foto's zijn bij deze verworpen. Toekomstige geplaatste zijn bij voorbaat automatisch verworpen en hebben dus nooit bestaan.
Nicequote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Socios het volgende:
Alle walgelijke bewerkte foto's zijn bij deze verworpen. Toekomstige geplaatste zijn bij voorbaat automatisch verworpen en hebben dus nooit bestaan.
Ik vind Penisbaard juist een goede user.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
Eindbaas nummer is is Maikuul en 2e plek Tong80 3e plek is voor Advanced_Power
Penisbaard is achterlijk en krijgt alleen maar bans
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef Phantomesse het volgende:
Ik zou ze meteen in mijn fobo gooien als ik TS was geweest
verworpen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:45 schreef Sloeber94 het volgende:
Socios = Baas.
Slotje.
Sowieso, mensen die nog steeds gaan haten op SociosOf hij nou autistisch is of niet (in mijn ogen niet), dan hoef je dat echt niet elke keer te vermelden hoor
.
Derhalve verworpen
Klopt, want een goede eindbaas is inderdaad gruwelijk lelijk.quote:
Integendeel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef ShevaJB het volgende:
Klopt, want een goede eindbaas is inderdaad gruwelijk lelijk.
En jij bent?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:42 schreef Vluchtdeur het volgende:
De absolute eindbaas van FOK!
Werd ik geroepen?
Ik ben die gene die als laatste je moeder heeft geneuktquote:
HOAXquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik ben die gene die laatste je moeder heeft geneukt
Jou lelijke tering foto is Walgelijk bespottelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef Socios het volgende:
[..]
HOAX
Walgelijke bespottelijke opmerking.
Pure onzin. Die foto heb ik zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:48 schreef Vluchtdeur het volgende:
Jou lelijke tering foto is Walgelijk bespottelijk
Jou foto is één en al Hoax
Van waar naar waar gaat de treinreis?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Socios, ik zit nu in de trein richting Leeuwarden. Tof hè.
Doe je moeder de groeten!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Die foto heb ik zelf gemaakt.
Waarom zou ik, trouwens doe je zus ook de groeten...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Houd onmiddellijk op met deze absurde opmerkingen.
Je hebt geen idee waar je het over hebt.
Ha, okey. Wat ga je in Franeker?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ben er nu, net overgestapt op de Arriva-trein.
En ze zei tegen mij dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik ben die gene die als laatste je moeder heeft geneukt
Ik ben de final bossquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:46 schreef DeRakker. het volgende:
Sowieso mensen die zichzelf eindbaas noemen![]()
De status krijg je, die neem je niet.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Socios het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |