Maar het kakt wel in aan mijn kant. Die 800 zal ik niet gaan halen had echt verwacht dat het 2 weken geleden al over was.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja ja, we weten wel dat jij hoger scoort dan mij. Maar ben er blij mee.![]()
quote:
Ja me sites (ik ga er geen mijn van maken, lang leve haags taalgebruik!) . Een stuk of 10.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:48 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Allereerst: me sites?
Goed, maakt niet uit, maar bestaan je site inkomsten puur uit adsense? En hoe doe je dat met belasting?
De beste man van de KvK zal je heel weinig vertellen over de fiscale voordelen, zij zullen je doorverwijzen naar de belastingdienstquote:Op maandag 23 mei 2011 12:16 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Ja me sites (ik ga er geen mijn van maken, lang leve haags taalgebruik!) . Een stuk of 10.
Juist voor de belasting wil ik het in een onderneming onderbrengen, plus de fiscale voordelen die het me geeft. Maargoed dat kan de beste man van de KvK me gaan uitleggen.
Tis inderdaad maar een commercieel zooitje.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De beste man van de KvK zal je heel weinig vertellen over de fiscale voordelen, zij zullen je doorverwijzen naar de belastingdienstHelaas doet de KvK nog heel weinig voor de contributie welke je betaald.
Ooit ook als een iets met Tech/computer stuff geprobeerd. En die gasten klikken echt nooit, veel adblockers enzo...quote:Op maandag 23 mei 2011 00:01 schreef xaban06 het volgende:
Een van mijn websites is http://www.how2forge.info/
Tot nu toe nog niks aan verdient
Mja, mijn website is niet gemaakt om geld mee te verdienenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:44 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
Ooit ook als een iets met Tech/computer stuff geprobeerd. En die gasten klikken echt nooit, veel adblockers enzo...
Nja, ik heb die tech site nog steeds maar zet er gewoon geen ads meer op. Eventueel eens proberen met amazon en dan boeken laten tonen van linux stuff enzo?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, mijn website is niet gemaakt om geld mee te verdienenmaar zou leuk zijn als ik er iets mee zou verdienen.
Ja idd, je kan clickbank en amazon gebruiken.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
Nja, ik heb die tech site nog steeds maar zet er gewoon geen ads meer op. Eventueel eens proberen met amazon en dan boeken laten tonen van linux stuff enzo?
Klopt uiterlijk dinsdag heb je het (zeggen ze ook) bij mij is hij ook verzonden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zie net dat Google de betaling van april heeft verZonden, maar ik zie nog geen boeking op ING. Is dat normaal?
Is dat trouwens al zeker nu dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:10 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Ik las ook al ergens anders dat de zoekresultaten anders waren dan normaal. Zou heel goed kunnen dat gisteren de Panda Update is ingevoerd. Dat is een verandering in het zoekalgoritme van Google, dat voor betere zoekresultaten zou moeten zorgen. Het is al eerder in Amerika en de UK ingevoerd en heeft toen een hoop websites een hele hoop traffic (tot 90%) gekost.
Ik ben hierom zelf ook druk bezig een aantal nieuwe sites met veel unieke content. Dit is een van de dingen waar de Panda Update verandering in brengt: niet-unieke content komt lager te staan.
Ja, ik denk het eigenlijk niet aangezien ik ook hoger haal dan ooit, en dit eigenlijk niet zou moeten kunnen met die veranderingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Is dat trouwens al zeker nu dan?
Zit deze week op 20% meer bezoekers.
Heb ook ideetjes alleen de uitvoering ervan is weer wat lastiger:quote:Op zondag 29 mei 2011 15:37 schreef JoshuaL het volgende:
Van de zomer maar eens wat leuke ideeën die ik heb uitwerken. Het blijft toch raar dat je gewoon geld verdient terwijl je niet zoveel bijzonders ervoor hoef te doen.
Denk dat er idd al grote voor zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb ook ideetjes alleen de uitvoering ervan is weer wat lastiger:
Afgelopen vrijdag deze twee gekocht : partyhopping en partyhoppers.nl.
Wil iets van een overzicht maken van alle clubs in de buurt zeg maar. Zodat men snel van de ene naar de andere club kan hoppen.
Waarschijnlijk is dit een grote miskoop, maar als ik het goed aanpak wordt het misschien wel wat.
Mijn cpc gaat ook weer goed zit nu weer 20 cent hoger dan normaal. Bezoekers iets minder geworden (ivm secret story).quote:Op zondag 29 mei 2011 16:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Denk dat er idd al grote voor zijn.
Partyflock evenaren gaat denk ik lastig worden
Hier gaat het steeds beter.
Bezoekers afgelopen 3 weken van 945 -> 1281 -> 1580![]()
CPC en kliks zijn ook wat hoger geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |