Hoeveel plaatsen ben je gezakt? Het is normaal dat je bij het ranken zoals de vorige zei, eerst hoge ranking krijgt maar daarna weer zakt, om vervolgens weer te kunnen stijgen.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:28 schreef ToshiArai het volgende:
Nja moesten de modjes het webmaster topic toelaten...
Nou met een paar zoektermen stond ik helemaal vanboven een paar dagen geleden. ("Mijn restaurant 2011" & "staking NMBS 23 mei"). En nu ben ik daar op de eerste pagina's niet te bespeuren. En mijn trafic van google is met zo'n 70% gedaald. Ben nu TOS zin voor zin aan het lezen, hoop dat ik het probleem vind.
Waarom? Je kan toch in SEO zoekmachine optimalisatie #2 postenquote:Op zondag 22 mei 2011 11:28 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
Ik las ook al ergens anders dat de zoekresultaten anders waren dan normaal. Zou heel goed kunnen dat gisteren de Panda Update is ingevoerd. Dat is een verandering in het zoekalgoritme van Google, dat voor betere zoekresultaten zou moeten zorgen. Het is al eerder in Amerika en de UK ingevoerd en heeft toen een hoop websites een hele hoop traffic (tot 90%) gekost.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:28 schreef ToshiArai het volgende:
Nou met een paar zoektermen stond ik helemaal vanboven een paar dagen geleden. ("Mijn restaurant 2011" & "staking NMBS 23 mei"). En nu ben ik daar op de eerste pagina's niet te bespeuren. En mijn trafic van google is met zo'n 70% gedaald. Ben nu TOS zin voor zin aan het lezen, hoop dat ik het probleem vind.
Ok sorry!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:52 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Waarom? Je kan toch in SEO zoekmachine optimalisatie #2 posten
Dat heeft op aantal van mijn sites ook geleid tot forse vermindering van SE traffic.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:10 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Ik las ook al ergens anders dat de zoekresultaten anders waren dan normaal. Zou heel goed kunnen dat gisteren de Panda Update is ingevoerd. Dat is een verandering in het zoekalgoritme van Google, dat voor betere zoekresultaten zou moeten zorgen. Het is al eerder in Amerika en de UK ingevoerd en heeft toen een hoop websites een hele hoop traffic (tot 90%) gekost.
Ik ben hierom zelf ook druk bezig een aantal nieuwe sites met veel unieke content. Dit is een van de dingen waar de Panda Update verandering in brengt: niet-unieke content komt lager te staan.
Net over de 600 heenquote:Op zondag 22 mei 2011 14:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik begrijp dat het topicGoogle Adsense & dergelijke als titel heeft, maar over het 1e wordt vrijwel niet meer over gesproken![]()
Laten we daar verandering in brengen. Hoe gaat het met jullie inkomsten deze maand tot nu toe van adsense.
Ik trap wel af, de teller staat bij mij op 350 euro.
Nice !quote:
Ik heb er meerdere, maar neequote:Op zondag 22 mei 2011 15:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Nice !
je wilt zeker niet dat fok-users weten wat je site is
haha, ik wil ook niet zeggenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:31 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere, maar neeWat is die van jou dan?
Maar jij hoeft niets te veranderen aan je site, misschien 1 keer per jaarquote:
In principe heb je gelijk, al zit ik qua ontwikkelingen natuurlijk niet stil.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Maar jij hoeft niets te veranderen aan je site, misschien 1 keer per jaar
Heb je van die 3 sites 30 euro per maand? (nu zit je op 20 dus ik neem aan dat je per maand ong 30 verdient.)quote:Op zondag 22 mei 2011 15:49 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
In principe heb je gelijk, al zit ik qua ontwikkelingen natuurlijk niet stil.
Ik verdien maar met 1 site wat. De andere twee doen amper iets. Heb sowieso geluk nu met de "feestdagen". Kan nog niet precies zeggen of ik elke maand zoveel ga verdienen, de sites bestaat tenslotte nog geen jaar. Denk dat het van de zomer weer inzakt.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:54 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Heb je van die 3 sites 30 euro per maand? (nu zit je op 20 dus ik neem aan dat je per maand ong 30 verdient.)
Geniaal man, die sites heb je echt zo gemaakt en daar hoef je eigenlijk nooit meer naar te kijken!
Maak nu 10keer zoveel sites als deze en je hebt 300 euro!
Ideeen? Man, kijk om je heen en maak een website over datgene wat je het eerst ziet!quote:Op zondag 22 mei 2011 16:38 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ik verdien maar met 1 site wat. De andere twee doen amper iets. Heb sowieso geluk nu met de "feestdagen". Kan nog niet precies zeggen of ik elke maand zoveel ga verdienen, de sites bestaat tenslotte nog geen jaar. Denk dat het van de zomer weer inzakt.
Maar 10 keer zoveel sites betekend ook dat ik ideeën moet hebben.
Me sites?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:24 schreef JortK het volgende:
Volgende week een afspraak bij de KvK om hoogstwaarschijnlijk een bedrijf te maken van me sites
Allereerst: me sites?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:24 schreef JortK het volgende:
Volgende week een afspraak bij de KvK om hoogstwaarschijnlijk een bedrijf te maken van me sites
Ja ja, we weten wel dat jij hoger scoort dan mij. Maar ben er blij mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:40 schreef Razor21 het volgende:
Mijn tussenstand:
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend met Bram van der Vlugt veel traffic gehad dus veel kliks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |