Heb deze maand maar liefs 2 euro binnengehaald met zoekenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wie verdiend hier lekker met de zoekfunctie met Adsense? Ik totaal niet gemiddeld 20 cent per maand
Lekker bezigquote:Op zondag 29 mei 2011 19:33 schreef Razor21 het volgende:
Yes krijg een boost aan bezoekers momenteel was er net op tijd bij!
[ afbeelding ]
Klopt heb zelf wel een blog gaat heel veel tijd inzitten. Maar een blog wordt wel vele malen sneller geindexeerd dan een site waarop bijna geen dagelijkse update te vinden zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:16 schreef ToshiArai het volgende:
Ik sta op het punt om mijn eerste doel met adsense te breken. 10¤ in 7 dagenHeb nu ongeveer 1 - 2 euro per dag. Binnenkort eens denken om een tweede site te bedenken. Maar dan geen blog, dan ben je zo afhankelijk van je artikelen.
Ik begon in september 2010:quote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef ToshiArai het volgende:
Hoeveel bezoekers had je toen ongeveer per dag? Ik zoek nu manieren om mijn bezoekers wat hoger te krijgen. Denk dat ik goed zit met SEO. En heb je ook wat naamsbekendheid? Mensen die gewoon naar je blog surfen. (Direct traffic of mensen die DDKIN googelen)
Wil je je blog niet verkopen, wil je er wel een leuk bedrag voor biedenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik begon in september 2010:
820
Bezoeken
Oktober
5.197
Bezoeken
November
3.214
Bezoeken
December
23.648
Bezoeken
Tm december ongeveer 2 euro per dag daarna standaard 5. Vanaf december is het hoger geworden van ongeveer 10 per dag tot 50 euro per dag.
Nu zit ik gemiddeld op 20+ per dag. Met ongeveer 50.000 tot 75.000 aan bezoekers enkele maand haal ik 100.000.
Hieronder een staatje vanaf september tot heden hierin zie je ook het aantal bezoekers dat direct naar mijn site gaat. Maar de meeste komen via Google. Maakt mij niet uit hoe ze er komen als ik maar verdien:
[ afbeelding ]
Zo heb je een beetje een indicatie.
Wat mij wel opvalt is als je eenmaal lekker aan het verdienen bent dat je CPC een belangrijke rol gaat spelen. Zo is deze nu bij mij behoorlijk omlaag gegaan, maar heb hetzelfde aantal kliks per dag. Met andere woorden als je cpc 10 cent minder dat is een wereld van verschil op je inkomsten.
Nu ben ik bezig om die op te krikken (zijn ook wat trucjes voor) maar is vrij lastig.
PM mij dan maar even wat je in gedachten hebt.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:21 schreef benx het volgende:
[..]
Wil je je blog niet verkopen, wil je er wel een leuk bedrag voor bieden
Nee per maand. Per dag zit ik rond de momenteel rond de 5000.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef xaban06 het volgende:
Razor, die bezoeken, is dat per dag of per maand? Ik neem aan per dag?
Het grote betaalde webhosting topic - Deel 8quote:Op maandag 30 mei 2011 00:54 schreef benx het volgende:
Heeft er iemand hier nog een goede webhosting voor een mooi bedrag per jaar ?
Moet wel incl. sql DB zijn enzo, moet een beetje goedkoop en goede host hebben om een paar sites op te zetten
Er was hier toch ook iemand in het topic met goede goedkope hosting ?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Het grote betaalde webhosting topic - Deel 8![]()
Joshua ja, Sensivaquote:Op maandag 30 mei 2011 01:33 schreef benx het volgende:
[..]
Er was hier toch ook iemand in het topic met goede goedkope hosting ?
Lekker gevoel is dat inderdaad. Toch een extraatje. Check trouwens mijn weblog eens laatste artikel.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:55 schreef JoshuaL het volgende:
Deze maand toch weer 26 euro binnen gehaald met AdSense. Ben nog steeds verbaasd dat je met een site geld kan verdienen.
En ja ik ben diegene die goedkope webhosting aanbied.
Thanks! Zojuist een vreemd aantal kliks gehad op een website waar ik normaal nooit kliks gehad heb, toch maar even een melding van gemaakt zodat ik straks geen ban krijg...quote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Lekker gevoel is dat inderdaad. Toch een extraatje. Check trouwens mijn weblog eens laatste artikel.
Vanaf mijn weblog zijn er vooralsnog maar 2 mensen naar je site gegaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:46 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Thanks! Zojuist een vreemd aantal kliks gehad op een website waar ik normaal nooit kliks gehad heb, toch maar even een melding van gemaakt zodat ik straks geen ban krijg...
Het is ook niet de website die je gelinkt heb maar mijn persoonlijke blog. Een site waar ik amper kliks hebquote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vanaf mijn weblog zijn er vooralsnog maar 2 mensen naar je site gegaan.
Hoeveel?quote:
Nice!quote:
Voordeel wat ik heb is dat ik het verdien met sites waar ik geen nieuwe content op hoef te plaatsen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nice!
Ik had dat in maart 980 euro ongeveer net de 1000 niet aangetikt. Droom er elke dag van dat het mogelijk moet zijn om minimaal 50 euro per dag te pakken. Is alleen onwijs moeilijk. Moet al blij zijn dat ik nu dagelijks 20 haal.
Komt echt puur door die CPC van mij het ging zo perfect alleen deze is behoorlijk laag geworden. Meestal begint de CPC heel hoog en dan loopt het lekker en op een gegeven moment kakt deze helemaal in. Heel irritant.
6 sites die allemaal in dezelfde markt zitten en allemaal naar elkaar doorlinken. Dat maakt het zo goedquote:
Maar goed, je site zal toch eerst een goede ranking moeten hebben hiervoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:42 schreef JortK het volgende:
[..]
6 sites die allemaal in dezelfde markt zitten en allemaal naar elkaar doorlinken. Dat maakt het zo goed
Precies. Je zult je sites toch op een of andere manier aan de man hebben gebracht door iets van linkbuilding en advertising?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar goed, je site zal toch eerst een goede ranking moeten hebben hiervoor.
Zomaar 6 sites opzetten die dit allemaal naar elkaar doen gaat geen succes worden volgens mij.
dat is echt wel een hele goede ratioquote:Op maandag 30 mei 2011 17:00 schreef JortK het volgende:
Ik ga niets vertellen over opbrengsten en ook niet me niche waar ik inzit, aangezien ik nog 4 domeinen heb die ik in wil richten om verder uit te bouwen
Ik trek ongeveer in totaal ongeveer 500 bezoekers per dag. Meer dan 60% maar minder dan 90% daarvan klikt op een ad
Op zich wel stel dat 75 procent van de 500 bezoekers per dag klikken zijn toch 375 klikjes per dag. Als je CPC dan rond de 20 cent ligt zit je goed en verdien je een goed netto salaris.quote:
Maar om die 75% te halen moet je ook echt wel hele passende advertenties hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Op zich wel stel dat 75 procent van de 500 bezoekers per dag klikken zijn toch 375 klikjes per dag. Als je CPC dan rond de 20 cent ligt zit je goed en verdien je een goed netto salaris.
Ik durf en ga geen uitspraken doen over mijn klik ratio heb geen zin dat Google het per ongeluk ziet. Dan krijg je een ban.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef coolzzz het volgende:
[..]
Maar om die 75% te halen moet je ook echt wel hele passende advertenties hebben.
Hebben andere mensen hier ook zo een hoge conversie ratio?
Ik krijg op mijn sites alleen maar ads die echt betrekking hebben op het onderwerp. Ik heb ook ads voor relatiesites en dergelijke uitgeschakeld.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef coolzzz het volgende:
[..]
Maar om die 75% te halen moet je ook echt wel hele passende advertenties hebben.
Hebben andere mensen hier ook zo een hoge conversie ratio?
Heb dit allemaal uit staan sinds net de overige leveren het meeste op:quote:Op maandag 30 mei 2011 17:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik krijg op mijn sites alleen maar ads die echt betrekking hebben op het onderwerp. Ik heb ook ads voor relatiesites en dergelijke uitgeschakeld.
Held. Hebben je sites verschillende ip adressen?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:00 schreef JortK het volgende:
Ik ga niets vertellen over opbrengsten en ook niet me niche waar ik inzit, aangezien ik nog 4 domeinen heb die ik in wil richten om verder uit te bouwen
Ik trek ongeveer in totaal ongeveer 500 bezoekers per dag. Meer dan 60% maar minder dan 90% daarvan klikt op een ad
Wat zou dan een goede idee zijn?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:40 schreef Afwazig het volgende:
Nieuwswebsites zijn er al zo veel, waarom zou je dat willen? Zit ook veel werk in als je actueel wilt blijven.
Dat moet je zelf verzinnen, goede ideeën verteld niemand je hier, want als ze echt goed zijn gaan ze er zelf wel mee aan de haalquote:
Dat is kansloos. Lees eerst de voorwaarden van het programma beleid van Google Adsense maar eens goed.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:05 schreef melvin.ghost het volgende:
Zou een website met handleidingen om bijv windows 7 gratis te krijgen etc?
Niet zolang het legaal is.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is kansloos. Lees eerst de voorwaarden van het programma beleid van Google Adsense maar eens goed.
Nee niet automatisch. Eens in de maand pas ik de pagina aan met 1 of 2 zinnen.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Held. Hebben je sites verschillende ip adressen?
Maar hoezo hoef je geen nieuwe content te plaatsen, als Google ziet dat je nooit wat update zullen ze het allemaal wat minder waarde gaan geven. Of zorg je ervoor dat dat automatisch gebeurt?
Wel goed gedaan 60-90% CTR![]()
Hoeveel fietsen worden er per jaar gejat zonder dat die daders gepakt worden? Dat iets gebeurd wil nog niet zeggen dat het legaal is.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:16 schreef melvin.ghost het volgende:
Ja maar zoek eens op google op bijvorbeeld how to get free windows 7 dan vind je van die handleidingen met google ads erop en die al jaren up zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |