Zit tot nu toe op de 7 euro ongeveer. Gaat wel richting de 15 euro vanavond.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:36 schreef melvin.ghost het volgende:
razor hoeveel geld heb je vandaag verdiend?
Gastquote:
Ligt er denk aan wat de inkomsten ongeveer zijn per maand. Een site met alleen veel bezoekers dat niets oplevert zou ik geen geld aan geven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:04 schreef Hrzd het volgende:
Vraagje: hoeveel zouden jullie geven voor een website met 60.000 unieke bezoekers per maand?
Pagerank 5 en nog volop doorgroeimogelijkheden, maar er staan geen advertenties op, dus ik kan ook niet inschatten hoeveel het opbrengt. Ik kan 'm echter wel, denk ik, voor een vriendenprijsje overnemen. Maar goed, iemand een idee?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ligt er denk aan wat de inkomsten ongeveer zijn per maand. Een site met alleen veel bezoekers dat niets oplevert zou ik geen geld aan geven.
Durf het zo echt niet te zeggen. Ben er wel benieuwd naar wat dat waard zal zijn. Maar men kijkt ook naar het aantal backlinks en of je goed vindbaar bent etc.
Maar hier kan ik beter de expert op los laten.
Heb het al gemeld in het FB topic..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef Hrzd het volgende:
Vind je het stoer om mij via een DM uit te schelden voor 'kanker hoere homo'?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:26 schreef Hrzd het volgende:
Prima, ik laat een admin wel even in m'n DM-inbox kijken
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat Google geen/weinig gebruikt maakt van Meta Keywordsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:37 schreef Razor21 het volgende:
Wie wil mij helpen met Keywords (ik weet dat er een ander topic voor is) maar deze is actiever. Gisteren zelf een analyse gedaan via de Google Adword Keyword tool.
Onderstaande keywords hadden weinig concurrentie , maar veel regionale zoekopdrachten.
Daarna de keywords door Google Trends gehaald om te kijken of men er nog vaak op zoekt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu heb ik ze dus in de All in One Seo Plugin gestopt, maar volgens mij vinden zij mij hier nog steeds niet op. Doe ik iets fout? Of zijn dit verkeerde keywords?
[ afbeelding ]
Je zou het eens kunnen testen, kijk welke settings meer kliks oplevert.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
ik heb een vraagje voor iedereen, maar voornamelijk voor razor21
Ik heb al een tijdje adsense in mijn blogpost. Het ziet er een beetje uit als deze site http://www.mydigitallife.(...)ogger-post-contents/
alleen heb ik eerst post titel en daaronder de ad. Naast de ad begint dan de tekst van de blogpost.
Ik zie echter bij o.a. razor dat je eerst een posttitel hebt, dan een adsense blok en dan daaronder pas tekst. Wat is nu beter om de bezoekers te laten klikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |