Ik vraag dit omdat ik een site kende, die non-stop kleding ads had. Ik denk dat veel bezoekers daar op hebben gekliktquote:Op maandag 30 mei 2011 21:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat targetten heb ik ook weleens gedaan. Hierin kun je de best presterende advertentie laten targetten. Dus adverteerders kunnen nu gericht ads publiceren via je website.
Ben er zelf nog niet helemaal in thuis. Weleens aan gehad een paar weken, maar of dit nu verschil maakt of niet. Ik weet het niet.
[ afbeelding ]
Het is ook maar wat je wilt, ik zoek het niet om die zooi van een secret story te moeten volgen om wat er over te kunnen schrijvenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
4200 dollar in 3 jaar is niet veel. Dat komt neer op 2944,26 euro. Dit heb ik bijna in 3 maanden verdient.
Je kan beter met iets unieks komen. Je hebt namelijk ook al thuisbezorgd dus grote concurrenten.
Ja daar heb je wel een punt. Dat schrijven moet ik vanaf op de één of andere manier. Maar aan de andere kant vind het niet erg om te doen verdien er aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het is ook maar wat je wilt, ik zoek het niet om die zooi van een secret story te moeten volgen om wat er over te kunnen schrijvenieder zijn ding.
Ik heb ook veel simpele sites met heel weinig werk misschien 50uur per jaar, jij bent al 10+ uur bezig per week met schrijven van artikelen, het is maar wat je ligt e.d.
Mwah, heb een tijd terug mijn CTR bijna verdubbeld door wat te schuiven met de adsquote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een punt. Dat schrijven moet ik vanaf op de één of andere manier. Maar aan de andere kant vind het niet erg om te doen verdien er aan.
Trouwens mijn oude adsense layout weer teruggezet ik never change a winning team.
Dat had ik dus in december toen ik ze er boven en onder mijn artikelen zette. Maar er moet meer uit te halen zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Mwah, heb een tijd terug mijn CTR bijna verdubbeld door wat te schuiven met de ads
Ligt aan het Theme misschien nog eens aanpassen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:49 schreef Afwazig het volgende:
Razor waarom heb je zo`n debiel grote (hoge) header op je site?
Je had net wat andersquote:Op maandag 30 mei 2011 23:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ligt aan het Theme misschien nog eens aanpassen.
Dacht dat hij die bovenste adsense banner bedoelde.quote:
Dan had ik wel banner gezegdquote:Op maandag 30 mei 2011 23:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dacht dat hij die bovenste adsense banner bedoelde.
Hier kun je dat een beetje uithalen maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:49 schreef JoshuaL het volgende:
Is het ook mogelijk om te zien van welke adverteerder de advertenties komen waar op geklikt is?
Zoekgeschiedenis van de gebruiker ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
ik krijg heel vaak niet relevante ads bij mijn berichten. Waar wordt erop gelet bij het bepalen van de ad?
Op de titel? inhoud? of labels die je meegeeft aan het bericht?
ik krijg steeds een ad van een aap uit apenheul. geloof mij maar dat in mijn zoekgeschiedenis niets te vinden is over apen of dierentuinen en dergelijkequote:
Heb ik ook regelmatig. Komt wss omdat de index al wel is geindexeerd door Google, maar artikelpagina nog niet. Zal over een paar uurtjes/morgen wel anders zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef ToshiArai het volgende:
Weet iemand hoe dit komt:
[ afbeelding ]
Dat hij de index toont maar niet het artikel zelf? Kom er echt niet uitEn denk dat het me toch redelijk veel bezoekers kost. Gebruik SEO van Yoast.
Heb het zelf ook vaak (laatste tijd vaker) maar meestal veranderd dat vanzelf wel weer. Of het artikel verschijnt er een linkje onder.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:23 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Heb ik ook regelmatig. Komt wss omdat de index al wel is geindexeerd door Google, maar artikelpagina nog niet. Zal over een paar uurtjes/morgen wel anders zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |