Neuken?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik schijn autist te zijn volgens de mensen hier.Dus als je sexy-time met me wil moet je dat gewoon zo zeggen en niet via omwegen, ik ben autistisch.
Ik ben loose aggro. Mijn poker mindset is het is moeilijk om de nuts te halen en mensen callen alleen 3 barrels met de nuts. Dus ja ik ben een barrel monkey.quote:
Nee, geen zin.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:32 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben loose aggro. Mijn poker mindset is het is moeilijk om de nuts te halen en mensen callen alleen 3 barrels met de nuts. Dus ja ik ben een barrel monkey.
daygamequote:Op maandag 16 mei 2011 20:41 schreef Catch_me het volgende:
TS dit was ik en ik probeerde mijn PUA routine op je
1: "fatih" 20 den haag, wilde wat met me drinken en mij beter leren kennen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Open een topic hierover. Ik wil meelachen.
Even voor je gefixt, geen dank.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef Che_ het volgende:
Gereageerd in je topic
Aandachtshoeren:
Phantomesse
Eindbazen:
Luchtkoker
Baas:
Socios
Sukkels:
porsche1
Gary Oak
HSG-Bomber
Eindstation:
Opa.bakkebaard
Snap wel waarom dit hilarisch is.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
1: "fatih" 20 den haag, wilde wat met me drinken en mij beter leren kenne.
2; een dude die beloofde mij niet anaal de doen als we wat zouden afspreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Verder ook weinig van aantrekken want de helft is nog niet eens 16 en maagden de andere helft is 16+ en maagd.
No man, ik ben sexguru alles.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Je bent niet erg sociaal vaardig of wel?
[..]
Maar je bent dus maagd?![]()
Na eerst uitgebreid op je horloge gekeken te hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:19 schreef MaGNeT het volgende:
Als ze mij vragen of ik weet hoe laat het is antwoord ik met "ja".
Nope, problem?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef .Henk. het volgende:
Autist, je bent zeker niet gewend dat mensen tegen jou praten of wel?
You name it I do itquote:
PP?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
You name it I do itGeen PP
En dieren ook niet
Verder ben ik niet zo moeilijk, als het maar met mijn vriend of een chick is. Ahja vuisten en panty's over mn hoofd en al die shit ook niet
Zo kinky ben ik nou ook weer niet.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Phantomesse het volgende:
Ik kreeg soms wel eens plaatjes van dieren in mijn pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg nooit plaatjes met dieren in mijn pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef Che_ het volgende:
Gereageerd in je topic
Aandachtshoeren:
Phantomesse
Baas:
Socios
Sukkels:
porsche1
Gary Oak
HSG-Bomber
Eindstation:
Opa.bakkebaard
evetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:00 schreef mytroen het volgende:
[..]
socios een baas haha, van de treinen ja
Weet ik niet, maakt het uit?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:26 schreef Eenskijken het volgende:
ben je autistisch? (serieuze vraag, want onverwachte dingen zoals je nu zegt is wel een kenmerk ervan)
Misschien wel, misschien niet, ik weet het niet.quote:
Stel dat ik autistisch ben.... En dan, die gaat het fixen voor me? Ik ben blij zoals ik ben, waarom moet ik naar een psychiater van jou? Don't fix it if it ain't broke.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
misschien moet je eens langs de psychiater gaan dan..
wiste jij dat al?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef amenth het volgende:
jij bent een vreemde vogel maar dat wiste ik al
Sorry dat ik niet Ria heet met een kort, vrolijk kapsel die altijd vrolijk is en naar verjaardagen in een kring gaat en iedereen trots vertelt dat ze al 3 nestjes kinderen heeft gehad met haar lieve man, systeembeheerder henk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef amenth het volgende:
jij bent een vreemde vogel maar dat wiste ik al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |