Weet ik niet, maakt het uit?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:26 schreef Eenskijken het volgende:
ben je autistisch? (serieuze vraag, want onverwachte dingen zoals je nu zegt is wel een kenmerk ervan)
Misschien wel, misschien niet, ik weet het niet.quote:
Stel dat ik autistisch ben.... En dan, die gaat het fixen voor me? Ik ben blij zoals ik ben, waarom moet ik naar een psychiater van jou? Don't fix it if it ain't broke.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
misschien moet je eens langs de psychiater gaan dan..
wiste jij dat al?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef amenth het volgende:
jij bent een vreemde vogel maar dat wiste ik al
Sorry dat ik niet Ria heet met een kort, vrolijk kapsel die altijd vrolijk is en naar verjaardagen in een kring gaat en iedereen trots vertelt dat ze al 3 nestjes kinderen heeft gehad met haar lieve man, systeembeheerder henk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:20 schreef amenth het volgende:
jij bent een vreemde vogel maar dat wiste ik al
Kijk, jij snapt het.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:26 schreef recaH het volgende:
TS, ik begrijp je wel. Want voordat je op je horloge of telefoon gaat kijken voel je je zelf ook soort van "gehaast".
Ik kwam toen niet echt uit mijn woorden als iemand zo iets vroeg.
Meestal zeg ik nu gewoon 'nee weet ik niet'.
stereotyp omschrijven omdat ze dat op fok zo zgge altijd ga leve zoekequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet Ria heet met een kort, vrolijk kapsel die altijd vrolijk is en naar verjaardagen in een kring gaat en iedereen trots vertelt dat ze al 3 nestjes kinderen heeft gehad met haar lieve man, systeembeheerder henk.
Naja als je blij bent zoals het nu is is het prima natuurlijk. N.a.l van je OP dacht ik te lezen dat je helemaal in paniek raakte en dat is imo niet echt gezond.. ik weet natuurlijk niet hoe erg het is, maar het was maar een suggestiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stel dat ik autistisch ben.... En dan, die gaat het fixen voor me? Ik ben blij zoals ik ben, waarom moet ik naar een psychiater van jou? Don't fix it if it ain't broke.
Er zit zelfs een spellingcontrole in dit forum in gebouwd, waarop typ je als een mongool.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:30 schreef amenth het volgende:
[..]
stereotyp omschrijven omdat ze dat op fok zo zgge altijd ga leve zoeke
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er zit zelfs een spellingcontrole in dit forum in gebouwd, waarop typ je als een mongool.
Ik raak in paniek als er iemand gehaast voorbij komt lopen en roept he hoe laat is het??! En ik een beetje aan het dagdromen ben. Ik raak niet in paniek omdat iemand op straat tegen me praat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Naja als je blij bent zoals het nu is is het prima natuurlijk. N.a.l van je OP dacht ik te lezen dat je helemaal in paniek raakte en dat is imo niet echt gezond.. ik weet natuurlijk niet hoe erg het is, maar het was maar een suggestie
om even amateurpsychologie te gebruiken: als je in paniek raakt als een vreemde wat wilt weten betekent dat je graag door iedereen aardig gevonden wilt worden en bang bent om andere teleur te stellen. Vaak heb je ook moeite met 'Nee' zeggen. Een tip is om proberen wat minder belang te geven aan wat anderen over jou denken.
das het nummer van een ene martijn wiel***quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:42 schreef louwp het volgende:
Hallo ik ben Arie en ik ben mijn hont kwijt. Iemand die hem gezien heeft?
Hij is 40 kilo en luistert naar de naam Henk.
Graag contact opnemen met mij op 06-32432324.
Dank u zeer.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:45 schreef wise het volgende:
[..]
das het nummer van een ene martijn wiel***
Riep iemand mij?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben loose aggro. Mijn poker mindset is het is moeilijk om de nuts te halen en mensen callen alleen 3 barrels met de nuts. Dus ja ik ben een barrel monkey.
ehm ehm drie nee wacht even eeeh... WEET NIETquote:
Helemaal nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er zit zelfs een spellingcontrole in dit forum in gebouwd, waarop typ je als een mongool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |