SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Eelco
'De De Goedlachse überbaas'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 16-05-2011 21:47:02 ]
ik ook!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
vond hem wel toepasselijk en zie het hem nog zeggen ook
heb je het gifje, dan zet ik hem er inquote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef Ole het volgende:
Sttaat de schrikkende chef nog niet eens in de OP
Ik zet hem er later wel in.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef roos85 het volgende:
"de tijd gaat nu in" arm move in 3voud
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef roos85 het volgende:
"de tijd gaat nu in" arm move in 3voud
[ afbeelding ]
Elian deed olijfolie in z'n visburgerdinges, zoiets. Keiharde faal in elk geval.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]the fuck. Dit ken ik niet! Wat gebeurde er?
Elian faalde episch met een visburger door er olfijfolie in te gooien en toen reageerden ze op deze manier op de achtergrondquote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]the fuck. Dit ken ik niet! Wat gebeurde er?
quote:
Doet me denken aan dezequote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Elian faalde episch met een visburger door er olfijfolie in te gooien en toen reageerden ze op deze manier op de achtergrond
Een cursus Frangels voor beginners.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef hexje het volgende:
allemaal. Val nu pas binnen. Nog iets bijzonders gemist?
Als je Allo Allo leuk vind, zit je helemaal goedquote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef hexje het volgende:
Ja Elian is eruit, maar dat wist je alquote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef hexje het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
Volgens mij wordt het morgen een Franse luistertoets als cookoff, als deze gast straks je baas moet worden.
rijst maken?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga nu een eerbetoon aan Han brengen in de keuken.
Met Lego spelen?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Een lam(sburger) offeren?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Tim86 het volgende:
foo yong han?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Foo yong bai?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Tim86 het volgende:
In het Chinees bestellen bij een Frietkot?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Winnaar, maar ik ga hem aan mezelf offerenquote:
Of in het Brabants bestellen bij de Chineesquote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In het Chinees bestellen bij een Frietkot?
En elke zin uitspreken als een vraag, net als Peggy & Youpquote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of in het Brabants bestellen bij de Chinees
Ik weet eigenlijk niet of het kan in een reeks, ook al ben je TSquote:
Doet het hier prima. Misschien een overdaad aan gifjes?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef roos85 het volgende:
kan het kloppen dat sommige gifs het niet doen of ligt dat aan mijn pc?
Ja, sommigen doen het de ene keer wel en de andere keer niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef roos85 het volgende:
kan het kloppen dat sommige gifs het niet doen of ligt dat aan mijn pc?
ik kreeg een melding dat ik de OP niet meer kon aanpassen omdat een mod dat geblokkeerd heeftquote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of het kan in een reeks, ook al ben je TS
Haha ja dat doen al die Limburgers..ik heb bij een helpdesk van SNS Bank gewerkt, dat was echt traumatisch. Alles klinkt als een vraag en eindigt met een pauze..ik werd er helemaal onzeker van...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En elke zin uitspreken als een vraag, net als Peggy & Youp
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik kreeg een melding dat ik de OP niet meer kon aanpassen omdat een mod dat geblokkeerd heeft
dat was Ivanquote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef sverbern het volgende:
yoeri had toch juist meer citroen erin gedaan omdat de chef dat wilde?
Wij zijn de enige 2 die de link met nookie zien volgens mijquote:
So you can take that kokkie and stick it up your...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wij zijn de enige 2 die de link met nookie zien volgens mij
Schande.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb de lock er in elk geval afgehaald. had hem er niet opgezet, maar dat gaat wellicht automatisch. Ik ben nog maar newbie-mod natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik kreeg een melding dat ik de OP niet meer kon aanpassen omdat een mod dat geblokkeerd heeft
edit: reactie is gesloten
voorheen kon je in een reeks als TS de OP aanpassen, heb zo Eelco en de link naar de reeks toegevoegd
Ik snap hem hoor:Pquote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk bij iedere keer dat het woord nookie valt
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
So you can take that kokkie and stick it up your...
Ik zit te wachten op een nookie die te vochtig isquote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef Cee het volgende:
"The size of the nookie."
"Very big he?"
Neeeeeeeeee.
wij zeggen hier: boerenkool-engelsquote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef Dekatria het volgende:
Juul kan zich helemaal uitleven met z'n steenkolen-Engelshe speaks a little word over the border, you know!
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op een nookie die te vochtig is
nou mijne ook hoor, met een lekker flink stuk worst erbijquote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
toevallig is dat Julius zijn favoriete groente!
En met nookie?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
nou mijne ook hoor, met een lekker flink stuk worst erbij
no way dat Yoep gaat winnenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef hexje het volgende:
Het zou wat zijn als Yoep Topchef 2011 the young professional zou winnen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
Zo, dan ga ik nu even een film kijken.
Tot morgen dames
welke ga je kijken?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
Tot morgen dames
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef sverbern het volgende:
The Pain Game kan ik echt niet zien, jakkes
Nee joh, leuk toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef Blistering het volgende:
Dat engels van de kandidaten maar ook van de chefs is echt dramatisch, man man wat een ergernis weer.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef Dekatria het volgende:
Tot morgen dames
dan moet je eten TIJDENS het progrquote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Particuliere505 het volgende:
'k heb altijd honger na het kijken van dit programma
En kansloos!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee weer zo'n chef die overdreven wilt/moet schelden. Lekker simpel.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee weer zo'n chef die overdreven wilt/moet schelden. Lekker simpel.
Jullie weten duidelijk niet hoe het eraan toegaat in de professionele keukenquote:
Jawel hoor, jaren in gewerkt.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten duidelijk niet hoe het eraan toegaat in de professionele keuken
Geen sterren-zaken of zaken die daar ambities voor hadden.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat voor restaurants?
en waarom heb je niet meegedaan met topchef
tuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wil je me een korte samenvatting geven?
Han eruit! Om Jaspers te citeren. " Wow "quote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
tuurlijk
in de aflevering van afgelopen vrijdag gingen ze komen bij Jonnie Boer (toffe vent!), ze moesten onder andere met stikstof een gerecht bereiden, en een eitje met kaviaar vullen..
Han,Moniek en Ivan moesten naar de cook-off, waar ze op een glasplaat een vegetarisch gerecht moesten presenteren.
Han had het slechtste gedaan, en moest helaas topchef verlaten.
wil je die van vandaag ook?
Kraan was er zelfs ziek vanquote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Han eruit! Om Jaspers te citeren. " Wow "
vandaag begonnen ze met een remote cooking opdracht (Jaspers benoemde de stappen die genomen moesten worden)quote:Dank! Als je dat zou willen
Dankquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kraan was er zelfs ziek van
[..]
vandaag begonnen ze met een remote cooking opdracht (Jaspers benoemde de stappen die genomen moesten worden)
ze moesten een sabayon maken en dat serveren met rode vruchten.
Yoeri,Mark en Youp waren de toppers van deze opdracht, Youp had het beste gedaan en heeft daarmee een vrijstelling voor de cook-off gekregen.
daarna volgde een topclass met chef Poirot (een gerecht met rode poon,courgette en nog wat dingen).
Het Engels van Poirot kwam aardig overeen met de TT
Maar hij was echt een toffe peer, kandidaten tips geven terwijl ze met zijn opdracht bezig waren![]()
Ivan kreeg te horen dat hij moest lachen als hij een gerecht serveerde, anders werden de gasten bang wat er op het bord zou liggen. toen kwam er een brede glimlach op het gezicht van Ivan![]()
Youp zijn vrijstelling heeft hem gered van de cook-offJasper en Mark zijn nu veroordeeld tot de cook-off die morgen uitgezonden wordt.
Maandje terug ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe 'live' dit is?
Het gerecht was met rode mul, lijkt op poon maar is een zeebarbeel.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kraan was er zelfs ziek van
[..]
daarna volgde een topclass met chef Poirot (een gerecht met rode poon,courgette en nog wat dingen).
Ivan of Markquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:08 schreef Culthit. het volgende:
Youp en Yoeri zitten denk ik bij de laatste 3 (ook al werd Youps ass vandaag gered door zijn immuniteit). Wie de 3e zal zijn heb ik geen idee van.
Je zult maar iedere dag in zo'n hok moeten zitten en dan een hele rits afleveringen inspreken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:25 schreef wonderer het volgende:
De voiceover wordt trouwens ook steeds creatiever in zijn uitspattingen. Gefluister en allesVolgens mij wordt hij een beetje moe.
Ja, mijn baan zou het ook niet zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je zult maar iedere dag in zo'n hok moeten zitten en dan een hele rits afleveringen inspreken.
Zou wel geniaal zijn als Moniek dan zo zou praten tegen hem.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Tim86 het volgende:
haha hij spreekt pepper en paper ook echt exact hetzelfde uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 04:22 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn als Moniek dan zo zou praten tegen hem.
Poirot "A little bit more pepper next time.."
Moniek "Paper?"
Poirot "Pepper!! like the soda!!"
Moniek "Soda.. Arla?"
En dan de rest zo er achter.
[ afbeelding ]
mjummie ik krijg nu alweer trek (9 uur 's morgens, een goede tijd voor rode mulquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het gerecht was met rode mul, lijkt op poon maar is een zeebarbeel.
Verder zaten er bloemen van de courgette in een tempurabeslagje bij, gnocchi en een vinaigrette van inktvisinkt en witte balsamico.
nee hoor, Yoeri had gewoon die opdracht moeten winnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef arise het volgende:
Ja, dat vond ik ook heel vreemd, dacht dat het aan mij lag ..
Tja, Mark had volgens mij ook wel een redelijk gerecht.. opmaak was wat minder, maar niet slechter dan van sommigen anderen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee hoor, Yoeri had gewoon die opdracht moeten winnen
Typisch Nederlands, altijd "hè?" achter een buitenlandse vraag plakkenquote:
Mark zijn sabayon was volgens mij ook goed jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tja, Mark had volgens mij ook wel een redelijk gerecht.. opmaak was wat minder, maar niet slechter dan van sommigen anderen.
Hij zei het daarna ook goed "als de chefs je in de cook-off willen dan ga je naar de cook-off"
Hij weet het in elk geval goed te relativeren..
Cook-off is volgens mij vandaag, en als ik het goed begrepen heb gaan ze woensdag in de keuken van Bridges draaien..quote:Maar begreep ik nou goed dat die cook-off woensdag pas is?
Vandaag gaan ze geloof ik streetfood doen (terwijl ze straks in een visrestaurant moeten gaan
of van die ene visboer, die de groep van Eelco bij de sterrenchef kregenquote:werken, ze hadden beter een topclass van Herman den Blijker kunnen krijgen wat dat betreft.)
Dat snapte ik echt niet, Youri kreeg gewoon veel betere feedback dan Youp. Vond het echt onterecht. En heel jammer dat hij vrijstelling kreeg, anders had ie mooi naar de cook-off gegaan met Jasper, zo verkloot was z'n gerecht. Dus toch ook net als Thomas he, die had ook vrijstelling en verklootte de opdracht erna. Juul herinnerde hem er nog aanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:05 schreef hexje het volgende:
Uitschieten met de champange is het opzoeken van een grens. Die vrijstelling voor Youp was zwaar onterecht.
De druk bij zo'n tv-programma is veel groter dan wanneer ze straks daar in de keuken staan en ze hebben daar natuurlijk wel de luxe dat ze veel meer herhaling hebben. Hier is het gewoon een beetje uitleg en maak het gerecht maar, vaak voor de eerste keer in je leven..dat moet je echt niet onderschatten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:42 schreef female81 het volgende:
Hebben nou meer mensen het gevoel dat er bij de laatste overgebleven kandidaten geen enkele zit die écht goed genoeg is om uiteindelijk in Bridges mee te draaien?
Er gaat ook bij de beste kandidaten nog te vaak iets mis. Op plekken waar op dergelijk hoog niveau gekookt wordt is er niet veel ruimte om te blunderen. En dan krijg je ook nog dat geschreeuw van je baas over je heen als dat wel gebeurt (zie voorstukje van woensdag).
Lijkt me geen aardige man.
Ik vraag me trouwens af hoe ze dat halve Engels/halve Frans in Godsnaam konden verstaan.
Op zich boeit dat niet zo gek veel, gaat allemaal puur om het programma.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:42 schreef female81 het volgende:
Hebben nou meer mensen het gevoel dat er bij de laatste overgebleven kandidaten geen enkele zit die écht goed genoeg is om uiteindelijk in Bridges mee te draaien?
Er gaat ook bij de beste kandidaten nog te vaak iets mis. Op plekken waar op dergelijk hoog niveau gekookt wordt is er niet veel ruimte om te blunderen. En dan krijg je ook nog dat geschreeuw van je baas over je heen als dat wel gebeurt (zie voorstukje van woensdag).
Ik vraag me trouwens af hoe ze dat halve Engels/halve Frans in Godsnaam konden verstaan.
Zo gaat het toch bij al die programma's..de gemiddelde Idol/Popstar/whatever is ook maar een paar maanden populair en dan is het einde verhaal en rest er alleen nog het musicalwereldje en af en toe wat klusjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Op zich boeit dat niet zo gek veel, gaat allemaal puur om het programma.
Kan me nog dat tv-programma van Herman den Blijker herinneren, wie de Chef van zijn nieuwe visrestaurant ging worden (Las Palmas). De uiteindelijke winnaar heeft er volgens mij maar een paar maandjes gewerkt.
Masterchef op de BBC was afgelopen seizoen ook top! Heb daar erg verrassende gerechten voorbij zien komen en dat waren ook allemaal amateurs (zonder koksopleiding zelfs)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:00 schreef keepoww het volgende:
De uiteindelijke winnaar is toen bij Herrie gaan werken in amsterdam, dat is ook één van Herman zijn zaken.
Daarbij vind ik dit allemaal matige chefs, masterchef australie was/is zoveeeelllll beter. De hele sfeer etc. leuke jury.
Ze doen dit allemaal voor het eerst, straks in Bridges kook je wat op de kaart staat, dat ga je dus voor jezelf ook verfijnen en oefenenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:42 schreef female81 het volgende:
iddquote:
Ik weet niet wie ik het meer moet gunnenquote:
Pet is wel schattigquote:
Hij dacht, laat ik Mark's slang overnemenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
"Smaken komen niet bij elkaar weetje"
Aldus de Kraan.
Hij is duidelijk, met zelfkennisquote:
Ik vrees het ookquote:
Killertomatoes!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Tomaat kan dodelijk zijn?
Bel de kranten!
quote:
Ach het is toch over drie dagen klaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Neeeeeeenou hoef ik ook niet meer te kijken
Misschien wil Jasper een petje opzetten voor je.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Neeeeeeenou hoef ik ook niet meer te kijken
Nette prijs inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Axia het volgende:
Geheel verzorgd weekend in hotel The Grand in Amsterdam
Gemist, maar ongetwijfeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gemist, maar ongetwijfeldToch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gemist, maar ongetwijfeldIk dacht ik doe het een keer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep. Was ook een van de weinige die altijd goed met kritiek om ging.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef SiGNe het volgende:
Mooi om te zien hoe Mark ermee omgaat, nette verliezer
quote:
Mits Mark petje, okquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien wil Jasper een petje opzetten voor je.
Dat vind ik wel jammer. Ze kijken niet naar hoe iemand het over het algemeen presteert, maar alleen naar dat ene gerecht op dat moment. Anders was Han ook zeker gebleven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef Burner82 het volgende:
Mark verliest maar blijft Markleuke prijs ook. Maar als zelfs de medekandidaten zoiets hebben van: overall deed Mark het beter, dus die wil je houden... tsja.
Ik zou tijdens het diner enórm gaan bitchen over dat het eten niet goed is en eisen dat de chef naar de tafel komtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Axia het volgende:
Geheel verzorgd weekend in hotel The Grand in Amsterdam
ja, absoluutquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef SiGNe het volgende:
Mooi om te zien hoe Mark ermee omgaat, nette verliezer
Klopt, mag van mij ook wel anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:18 schreef Axia het volgende:
[..]
Dat vind ik wel jammer. Ze kijken niet naar hoe iemand het over het algemeen presteert, maar alleen naar dat ene gerecht op dat moment. Anders was Han ook zeker gebleven.
Ach, je hebt toch bewezen dat je kan koken en ook nog eens onder druk?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Mocht een leerling kok winnen, hoe gaat het dan? lijkt me raar als je een ongediplomeerde chef hebt in je gerenomeerde restaurant?
quote:
Maar zal die in de keuken dan wel serieus genomen worden? (ik heb zelf geen idee hoe het er aan toe gaat)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch bewezen dat je kan koken en ook nog eens onder druk?
Dat is weer iets anders idd, heb zelf ook geen ideequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:23 schreef Axia het volgende:
[..]
Maar zal die in de keuken dan wel serieus genomen worden? (ik heb zelf geen idee hoe het er aan toe gaat)
Lijkt mij nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is weer iets anders idd, heb zelf ook geen idee
quote:
Wel wat anders dan die lapjes in de supermarktquote:
Hij is slechts met vlagen goed, gister had hij bijvoorbeeld gewoon mazzel met die vrijstellingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef sverbern het volgende:
waarom is Youp toch zo goed. ik vind hem zo suf.
Ach, klinkt leuk voor het publiekquote:
Je moet het ook verkopen!quote:
en Ivanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Axia het volgende:
Ow jeetje, nu moeten Stephanie en Moniek lachen naar de gasten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |