quote:Onder de massaal opgekomen supporters helaas een deel dat zich geroepen voelt 'stoer' te doen richting kleine groep Vitesse-fans. Triest.
quote:Gelukkig houdt tot nog toe verreweg het grootste gedeelte zich wel bezig met steunen van #Feyenoord.
quote:Rust was weergekeerd, komst ME verandert dat totaal. En dat met kleine kinderen op het vak, hier begrijp ik niets van.
Daarom kon ie dus niet doorgaan in Waalwijk. Omdat zo'n groepje hersenlozen azen op dit soort potjes om te rellen.quote:
De meesten hebben dat allang joh.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Netsplitter het volgende:
Hopelijk staan die mongolen op film, kunnen ze mooi een permanent stadionverbod krijgen.
Mongolenquote:ME ingezet tijdens bekerfinale beloften
De bekerfinale voor beloften tussen Jong Feyenoord/Excelsior en Jong Vitesse/AGOVV is ontsierd doordat aanhangers van de Rotterdammers vuurwerk gooiden in het supportersvak van de bezoekende partij.
Op het Kasteel ontstonden een aantal kleine brandjes die gelukkig snel konden worden geblust. Ook werden er stoeltjes vernield. De ME moest tijdens de wedstrijd worden ingezet om de onrusthouders uit het vak te verwijderen.
De bekerfinale zou in eerste instantie op 2 mei worden gespeeld in Waalwijk maar burgemeester Kleingeld besloot het duel te verbieden in verband met de veiligheid. Er werden zo’n 4000 kaarten voor de finale verkocht aan Feyenoord-supporters en de burgemeester vond dat er té veel politieinzet noodzakelijk was om alles in goede banen te leiden.
In overleg met de KNVB werd besloten om de wedstrijd vervolgens op het Kasteel te laten spelen.
Durven ze dan weer niet in de Champions League Finale, lozers.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Absurditeit het volgende:
Het slaat sowieso al nergens op, maar het is des te triester als je je bedenkt dat er waarsch. alleen maar gezinnen en bejaarden in dat supportersvak zaten.
En dat is mooi weer 300.000 euro door de WC gespoeld. Anderzijds snap ik het wel: in de winterstop was er gewoon degradatiepaniek. Er MOESTEN minstens een stuk of 3 spelers bijkomen, met name mentaal. Triest alleen dat de scouting zo slecht op orde is dat ze niets beters konden krijgen voor dat geld. Hadden we ook mooi kunnen gebruiken om Meeuwis te houden...quote:Op maandag 16 mei 2011 20:20 schreef macca728 het volgende:
Larsen is zelfs niet goed genoeg voor Jong Feyenoord
Idd...quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef Hamilcar het volgende:
En dan schaam je je weer rot als normale supporter >>
Maar gaan rellen bij jeugdwedstrijden is nog 33x zo triest. Een beetje alsof je het café niet meer in mag en dat je dan in de Prenatal gaat staan lallen. En dat zijn dan volwassen mannen. Bah...quote:Rotterdammers gaan Ajax-fan te lijf
16 mei 2011
Het behalen van het landskampioenschap door Ajax is een groep Rotterdamse jongeren duidelijk in het verkeerde keelgat geschoten. Een aantal adolescenten heeft zondagavond een Ajax-supporter in elkaar geslagen in Delft. De onruststokers waren ook betrokken bij andere vechtpartijen, meldt de politie. RTV Rijnmond weet te melden dat zes jongens van 17 tot 19 jaar zijn aangehouden. Het is niet bekend waarom ze in Delft waren.
De politie kwam ze op het spoor doordat getuigen een duidelijk signalement hadden gegeven van de jongens.
Als je a la minuut een spits nodig heeft die in principe niets mag kosten maar wel moet meekunnen met het niveau Feyenoord begrijp ik wel dat je met de Larsen aankomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
En dat is mooi weer 300.000 euro door de WC gespoeld. Anderzijds snap ik het wel: in de winterstop was er gewoon degradatiepaniek. Er MOESTEN minstens een stuk of 3 spelers bijkomen, met name mentaal. Triest alleen dat de scouting zo slecht op orde is dat ze niets beters konden krijgen voor dat geld. Hadden we ook mooi kunnen gebruiken om Meeuwis te houden...
Hiero bij Rotterdam Alexander liep gisterenavond laat ook zo'n neus met zn kameraad keihard te zingen jalalalalaaaaaa ajax amsterdam. Beetje stoer doen dus. Moet je niet raar kijken als je ineens een paar kk-klappen te pakken hebt als je de verkeerde tegenkomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd...Of zoiets:
[..]
Maar gaan rellen bij jeugdwedstrijden is nog 33x zo triest. Een beetje alsof je het café niet meer in mag en dat je dan in de Prenatal gaat staan lallen. En dat zijn dan volwassen mannen. Bah...
Precies, sommige doen het erom. En dan 2 dagen later voor de camera van Hart van Nederland de huilebalk uithangen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hiero bij Rotterdam Alexander liep gisterenavond laat ook zo'n neus met zn kameraad keihard te zingen jalalalalaaaaaa ajax amsterdam. Beetje stoer doen dus. Moet je niet raar kijken als je ineens een paar kk-klappen te pakken hebt als je de verkeerde tegenkomt.
Dan ben je ook wel een enorme debiel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hiero bij Rotterdam Alexander liep gisterenavond laat ook zo'n neus met zn kameraad keihard te zingen jalalalalaaaaaa ajax amsterdam. Beetje stoer doen dus. Moet je niet raar kijken als je ineens een paar kk-klappen te pakken hebt als je de verkeerde tegenkomt.
Kansloos.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd...Of zoiets:
[..]
Maar gaan rellen bij jeugdwedstrijden is nog 33x zo triest. Een beetje alsof je het café niet meer in mag en dat je dan in de Prenatal gaat staan lallen. En dat zijn dan volwassen mannen. Bah...
Beter dan een banner die niet wordt bijgehouden.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef Stokstaart het volgende:
Check deze banner van het oude Feyenoord-topic dan:
[ afbeelding ]
Ja, hallo, dan ben je gewoon dom bezig. Niet dat ik denk dat slaan dan normaal is, maar je kunt het verwachten.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Na wat aanhoudingen/verwijderingen was het alweer rustig op de tribune.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, hallo, dan ben je gewoon dom bezig. Niet dat ik denk dat slaan dan normaal is, maar je kunt het verwachten.
Maar dit stelletje was a) in Delft en b) betrokken bij meerdere incidentjes. Het waren dus een stel kutpubertjes die ruzie zochten en c) Feyenoord daar zo nodig bij moesten halen.
Bij die bekerfinale eigenlijk hetzelfde verhaal zoals ik het begrijp: een groepje dat het aangrijpt om er te gaan zieken. Waarom daar? Omdat ze waarschijnlijk al geweerd worden bij echte wedstrijden. Hoe triest ben je dan? Omdat je zelf niks beters kunt verzinnen qua vermaak of doel in het leven, moet je het maar voor andere mensen gaan lopen vergallen? Je club door het slijk halen?
Klopt ik was mee naar die beruchte wedstrijd in Nancy destijds (was meteen ook mn laatste Europese uitwedstrijd) en daar liepen allerlei speed snuivende gasten rond uit DH en zelfs amsterdam. Maar ze zongen wel het Rotterdam Hooligans mee. uit volle borst.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, hallo, dan ben je gewoon dom bezig. Niet dat ik denk dat slaan dan normaal is, maar je kunt het verwachten.
Maar dit stelletje was a) in Delft en b) betrokken bij meerdere incidentjes. Het waren dus een stel kutpubertjes die ruzie zochten en c) Feyenoord daar zo nodig bij moesten halen.
Bij die bekerfinale eigenlijk hetzelfde verhaal zoals ik het begrijp: een groepje dat het aangrijpt om er te gaan zieken. Waarom daar? Omdat ze waarschijnlijk al geweerd worden bij echte wedstrijden. Hoe triest ben je dan? Omdat je zelf niks beters kunt verzinnen qua vermaak of doel in het leven, moet je het maar voor andere mensen gaan lopen vergallen? Je club door het slijk halen?
Dit is wel erg ver gezocht. Ik was er ook, en daar had je gewoon als 020'ert niet willen lopen, tenzij je een bijzonder goede toneelspelert bent. Verder al dat gezeik over Nancy...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt ik was mee naar die beruchte wedstrijd in Nancy destijds (was meteen ook mn laatste Europese uitwedstrijd) en daar liepen allerlei speed snuivende gasten rond uit DH en zelfs amsterdam. Maar ze zongen wel het Rotterdam Hooligans mee. uit volle borst.
Club krijgt vervolgens de schuld terwijl de meeste van die gasten niet eens een SCC (of überhaupt iets met Feyenoord) hebben maar puur meegaan om te rellen.
Weet het niet hoor gozert maar in Nancy liepen gewoon gasten met Ado sjaaltjes tussen de Feyenoord supportersquote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dit is wel erg ver gezocht. Ik was er ook, en daar had je gewoon als 020'ert niet willen lopen, tenzij je een bijzonder goede toneelspelert bent. Verder al dat gezeik over Nancy...
Als de franse me normaal had gedaan was 't daar niet uit de hand gelopen. Twee weken later tegen een schotse middenmoter was t daar weer bal hoor, zelfde tactiek van die kut fransen.
Waarom lukt ons zoiets nietquote:'PSV verdient miljoenen met sponsoruiting aan achterzijde van tenue'
PSV gaat komend seizoen enkele miljoenen op jaarbasis extra verdienen. Op het shirt van PSV is komend seizoen naast Philips nog een sponsornaam te bewonderen, zo meldt Voetbal International. Algemeen directeur Tiny Sanders wil nog niet naar buiten treden over de naam van de gegadigde.
Halverwege maart werd bekend dat de samenwerking tussen PSV en Philips met vijf jaar verlengd zou worden. In de nieuwe overeenkomst is afgesproken dat er ruimte is voor een extra shirtsponsor. Het is zeker dat het geen concurrent van Philips is. Daarbij zal de naam op de achterkant van het shirt verschijnen.
PSV is na dit seizoen met een negatief eigen vermogen van vermoedelijk vijf tot tien miljoen euro al technisch failliet. Inkomsten uit de misgelopen Champions League waren hard nodig om bloedrode cijfers na het seizoen 2011/12 te voorkomen. PSV heeft door haar derde stek ongewild de druk op de gemeente, Philips en particulieren opgevoerd om aan een reddingsplan voor de club mee te werken.
Gebrek aan positief imago.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Waarom lukt ons zoiets niet
Ondanks een geweldige supportersschare halen we toch elke keer weer het minimale uit sponsordeals...
watskeburt dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef Caland het volgende:
Tyfus ME
Compleet onnodig weer de boel laten ontsporen.
Was in principe geen fuck aan de hand, totdat de ME het vak op kwam en erop los sloeg. Dat zette nogal veel kwaad bloed, helemaal omdat er ook onschuldigen (waaronder kleine kinderen) tussen stonden die tikken kregen.quote:
Er werd geen vuurwerk in het vak van die Vitessegasten gegooid?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Was in principe geen fuck aan de hand, totdat de ME het vak op kwam en erop los sloeg. Dat zette nogal veel kwaad bloed, helemaal omdat er ook onschuldigen (waaronder kleine kinderen) tussen stonden die tikken kregen.
Heb ik niet gezien. Wel was er een groepje dat na een tijdje richting uitvak ging. Nogal veel stoere jeugd zullen we maar zeggen. Maar net op het moment dat het rustig werd kwam de MEquote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er werd geen vuurwerk in het vak van die Vitessegasten gegooid?
quote:Jon Dahl Tomasson meldt zich tijdens de voorbereiding bij #Feyenoord. De club rekent niet op een rentree van de Deen, maar biedt hem de kans
Laat ook even de beelden van ervoor zienquote:Op maandag 16 mei 2011 23:16 schreef Paul-89 het volgende:
Dat optreden gaat nog wel een staartje krijgen lijkt me.
Nee dat is nooit het geval. Zelfs niet dat ene voorval na een Feyenoord - Ajax een paar jaar geleden waarin er een stuk of 600 of 800 supporters waren opgepakt zonder directe aanleiding en onnodig lang werden vastgehouden.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:16 schreef Paul-89 het volgende:
Dat optreden gaat nog wel een staartje krijgen lijkt me.
Tsja, dat is al vaker gebeurd maar zelfs dan verandert er niks.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef Paul-89 het volgende:
Nee niemand zal schuld krijgen binnen de gemeente/politie maar de supporters gaan wel de media opzoeken.
Dan nog is het een uiterst slecht optreden met een beetje pech vallen er doden of zwaargewonden. Supporters opjagen op een volle tribune.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Laat ook even de beelden van ervoor zienVuurwerk in het gastenvak, fakkels, rookbommen, getrap naar stewards
Tja ziet er triest uit maar weet niet wat er daarvoor gebeurt is.quote:
Ben je er zelf bij geweest?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan nog is het een uiterst slecht optreden met een beetje pech vallen er doden of zwaargewonden. Supporters opjagen op een volle tribune.![]()
Er zal voor het ingrijpen vast wel het een en ander zijn gebeurd maar op het moment dat ze ingrijpen is er niets meer in te grijpen omdat het weer rustig is. Dus is het onnodig.
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ben je er zelf bij geweest?
Nee, beetje mosterd na de maaltijd toch? Zoals het eruit ziet is de rust al weer weder gekeerd en is een charge dus niet meer nodig. Wél kun je als ME preventief het vak op gaan om verdere misdragingen te voorkomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja ziet er triest uit maar weet niet wat er daarvoor gebeurt is.
Als ze echt vuurwerk hebben lopen gooien naar dat andere vak vind ik deze reactie nog redelijk mild.
Duidelijk, trek dan geen conclusies als je niet eens hebt gezien wat daarvoor gebeurt is qua vuurwerk/ fakkels/ geweld.quote:
Viel echt reuze mee. Op het moment dat de ME kwam was het juist weer rustig.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Duidelijk, trek dan geen conclusies als je niet eens hebt gezien wat daarvoor gebeurt is qua vuurwerk/ fakkels/ geweld.
Boeit me niet zoveel, het blijft gewoon dom om een grote groep op een volle tribune op te jagen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Duidelijk, trek dan geen conclusies als je niet eens hebt gezien wat daarvoor gebeurt is qua vuurwerk/ fakkels/ geweld.
Viel ook wel weer mee hoor, ze duwden een beetje big deal zegquote:Op maandag 16 mei 2011 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, beetje mosterd na de maaltijd toch? Zoals het eruit ziet is de rust al weer weder gekeerd en is een charge dus niet meer nodig. Wél kun je als ME preventief het vak op gaan om verdere misdragingen te voorkomen.
Maar nu wordt er maar een beetje lukraak in de rondte gemept.
Dat ze er gaan staan is prima, en als er dan een gaat uitdagen of rotzooi werpen sla je maar, maar je gaat toch niet zomaar wat opjagen op een volle tribune ? Wat was het nut ? Waar moesten ze heen ?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Viel ook wel weer mee hoor, ze duwden een beetje big deal zeg
Gewoon het vak ontruimt man stel je niet aan. Je ziet ze duidelijk aan het einde van het filmpje via de trappen het vak ook verlaten.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat ze er gaan staan is prima, en als er dan een gaat uitdagen of rotzooi werpen sla je maar, maar je gaat toch niet zomaar wat opjagen op een volle tribune ? Wat was het nut ? Waar moesten ze heen ?
De ME is er niet om straf uit te delen, daar zijn rechters voor.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Mwah, 10 minuten later ging de ME weer naar achter en nam iedereen weer gewoon plaats op die vakken.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon het vak ontruimt man stel je niet aan. Je ziet ze duidelijk aan het einde van het filmpje via de trappen het vak ook verlaten.
Kennelijk was er vanuit dat vak dus vuurwerk gegooid naar het naastgelegen vak met Vitessefans en moest het leeg.
Dokter bibber ofzo?quote:
Oké.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon het vak ontruimt man stel je niet aan. Je ziet ze duidelijk aan het einde van het filmpje via de trappen het vak ook verlaten.
Kennelijk was er vanuit dat vak dus vuurwerk gegooid naar het naastgelegen vak met Vitessefans en moest het leeg.
De ME is er meestal om te ontruimen. Om verordeningen waar geen gehoor aan gegeven wordt af te dwingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
De ME is er niet om straf uit te delen, daar zijn rechters voor.
De ME moet de orde herstellen. Maar er viel niks te herstellen op het moment dat ze dat vak binnen kwamen zetten. Het lijkt er sterk op dat ze dat vak ingingen om "dat gajes even een lesje te leren". Het ziet eruit als een stel hooligans, alleen dan veilig met helmpjes op, beschermende kleding aan en lange latten in de hand.
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De ME is er meestal om te ontruimen. Om verordeningen waar geen gehoor aan gegeven wordt af te dwingen.
Waarschijnlijk is het daarvoor 5x vriendelijk gevraagd. Je ziet hoe tof ze nog doen als die ME het vak binnenkomt, dan maar een paar klappen erop.
Het zijn dat soort debieltjes die je club een slechte naam geven hoor.quote:
Ik ben blij dat jij geen minister van justitie bent, wat een fascistisch gelul.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De ME is er meestal om te ontruimen. Om verordeningen waar geen gehoor aan gegeven wordt af te dwingen.
Waarschijnlijk is het daarvoor 5x vriendelijk gevraagd. Je ziet zelf hoe tof ze nog doen als die ME het vak binnenkomt, dan maar een paar klappen erop.
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het zijn dat soort debieltjes die je club een slechte naam geven hoor.
Moet je trots op wezen man
Fijn dat jij er een oordeel over hebt zonder er zelf bij te zijn geweest.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het zijn dat soort debieltjes die je club een slechte naam geven hoor.
Moet je trots op wezen man
Medelijden met hooligans. Dan ben je pas achterlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij geen minister van justitie bent, wat een fascistisch gelul.
Aannames, aannames.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het daarvoor 5x vriendelijk gevraagd. Je ziet zelf hoe tof ze nog doen als die ME het vak binnenkomt, dan maar een paar klappen erop.
Dus iedereen die vandaag op de tribune zat was een hooligan? Jij maakt het helemaal spannend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Medelijden met hooligans. Dan ben je pas achterlijk.
Kapot schieten dat tuig.
Je ziet bij dat soort filmpjes altijd pas dat de camera gaat draaien als die gasten gaan chargeren.quote:
Dat jochie van 8 waar de handen kapot van zijn geslagen was natuurlijk ook een hooligan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kapot schieten dat tuig.
Hoe kun je nu zo stellig beweren dat dat allemaal hooligans zijn? Het is overduidelijk dat er niks meer aan de hand is op het moment dat de ME het vak betreed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kapot schieten dat tuig.
Medelijden? Hooligans? Tuig? Waarschijnlijk vijf keer gevraagd? Allemaal loze aannames.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kapot schieten dat tuig.
Leg mij dit eens uit dan:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe kun je nu zo stellig beweren dat dat allemaal hooligans zijn? Het is overduidelijk dat er niks meer aan de hand is op het moment dat de ME het vak betreed.
Er zal ongetwijfeld iets gebeurd zijn wat aanleiding was om de ME het vak op te laten, maar dan nog is niet heel dat vak daar schuldig aan. Gewoon een overtrokken reactie van de ME.
Net als dat die 800 supporters die opgepakt waren een paar jaar geleden na een Feyenoord - Ajax niet allemaal hooligans waren.
Gewoon uitdagen die kuttekoppies dan krijg je klapjes he. Zo moeilijk is het allemaal niet joh.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Medelijden? Hooligans? Tuig? Waarschijnlijk vijf keer gevraagd? Allemaal loze aannames.
Een aantal stelden zich volgens mij wel provocerend op inderdaad waaronder die gasten bovenaan, maar daarvoor vind ik deze reactie van de ME wel overdreven, zeker omdat ze er een heel vak bij betrekken en onnodig voor chaos zorgen in dat vak (mensen gaan een veilig heenkomen zoeken, je moet je afvragen of het middel niet erger is dan de kwaal zeg maar).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leg mij dit eens uit dan:
Die gasten die bovenaan stonden kregen een paar tikken, die lager stonden werden alleen een beetje geduwd.
Die gasten die bovenaan stonden kregen speciale aandacht.
Kijk het filmpje nog eens, onderaan krijgen ze ook gewoon klappen hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leg mij dit eens uit dan:
Die gasten die bovenaan stonden kregen een paar tikken, die lager stonden werden alleen een beetje geduwd.
Die gasten die bovenaan stonden kregen speciale aandacht.
Die 800 werden opgepakt n.a.v. dit :quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe kun je nu zo stellig beweren dat dat allemaal hooligans zijn? Het is overduidelijk dat er niks meer aan de hand is op het moment dat de ME het vak betreed.
Er zal ongetwijfeld iets gebeurd zijn wat aanleiding was om de ME het vak op te laten, maar dan nog is niet heel dat vak daar schuldig aan. Gewoon een overtrokken reactie van de ME.
Net als dat die 800 supporters die opgepakt waren een paar jaar geleden na een Feyenoord - Ajax niet allemaal hooligans waren.
Volgens mij heb jij een ander filmpie gozertquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kijk het filmpje nog eens, onderaan krijgen ze ook gewoon klappen hoor.
Jij weet niet hoe de ME/politie werkt of wel? Die ME is vaker de oorzaak van de ongeregeldheden dan de oplosser.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Preventief oppakken is debiel, zeker als je bedenkt dat daarvoor vrijwel geen enkele waarschuwing is geweest en dat er ook ouderen en kinderen tussen zaten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die 800 werden opgepakt n.a.v. dit :
Preventief. Ik vond het ook kinderachtig maar dat je elk risico op escalatie wilt voorkomen snap ik wel. Volgende keer vallen er doden moet je ze dan horen.
Lezen kun je ook al niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een ander filmpie gozert
Je zei net ook dat ze geen kant op konden terwijl er gewoon een trap + uitgang aanwezig is
Ik hoop dat jij er een keer tussen staat als de m.e zich weer eens misdraagt en er op los gaat slaan. Kijken of je dan ook zo'n grote mond hebt.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach ene moment veroordeel je het gedrag van de supporters en het volgende moment loop je te jankenquote:
Paar bekenden van mij werden ook opgepakt, waren op weg naar hun auto en ineens knuppel in de nek en al.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:18 schreef Caland het volgende:
Ik zat toen ook tussen die 800. Zelfs een oude man werd meegenomen met scooter en al.
Eenmaal in die garagebox bleek er ook een zwangere vrouw tussen te zitten die er uit werd gehaald met geheven wapenstok.
4 uur lang vastgezeten met 30 man in een stoffige ruimte met een emmer water en 5 plastic bekers.
Lekker iedereen tegen de muren aanzeiken, heerlijk hygiënisch.
Maar ook dat zal stokstaart wel afdoen als 'ach ze zullen het wel verdiend hebben'
De ombudsman was het dan iig niet met hem eens, maar dat boeit de gemeente Rotterdam toch niks.
Het slopen, vuurwerk gooien, etc. verafschuw ik. En het optreden van de ME ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach ene moment veroordeel je het gedrag van de supporters en het volgende moment loop je te janken
Beetje een meelopertje ben jij
Ga je nu beweren dat Feyenoorders een voorkeursbehandeling krijgen bij ongeregeldheden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:23 schreef Snuf. het volgende:
Je wist van te voren dat dit ging gebeuren en toch laten ze het door gaan. Dan gaat er ook nog vuurwerk mee naar binnen, als het bij een thuiswedstrijd van Sparta gebeurt breekt de hel los hoor en willen ze de wedstrijd staken maar als de Feyenoorders het doen is er niks aan de hand
Altijd gezeik met dat volk van Zuid, Stokstaart heeft gelijk, dit zijn gewoon hooligans en van mij mag je met scherp schieten.
Iedereen weet van te voren dat dit uit de hand gaat lopen, 100% zeker. Dan moet je niet naar zo'n wedstrijd gaan en als je toch gaat, dan moet je niet janken als je klappen krijgt.
Als ze bij Sparta op bezoek komen wel ja. Bij de wedstrijd om de zilveren bal bijvoorbeeld. Er werd een jongen op de Dennis opgepakt omdat ie vuurwerk had en een jongen van 12 (!) die per ongeluk een stoeltje afbrak werd door 4 (!) suppoosten opgepaktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat Feyenoorders een voorkeursbehandeling krijgen bij ongeregeldheden?
Ik wil het gooien met stoeltjes en vuurwerk niet goedpraten, maar stel je niet zo aan man. Met scherp schieten nog wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:23 schreef Snuf. het volgende:
Je wist van te voren dat dit ging gebeuren en toch laten ze het door gaan. Dan gaat er ook nog vuurwerk mee naar binnen, als het bij een thuiswedstrijd van Sparta gebeurt breekt de hel los hoor en willen ze de wedstrijd staken maar als de Feyenoorders het doen is er niks aan de hand
Altijd gezeik met dat volk van Zuid, Stokstaart heeft gelijk, dit zijn gewoon hooligans en van mij mag je met scherp schieten.
Iedereen weet van te voren dat dit uit de hand gaat lopen, 100% zeker. Dan moet je niet naar zo'n wedstrijd gaan en als je toch gaat, dan moet je niet janken als je klappen krijgt.
Dat dus. Hooligans van de staat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het slopen, vuurwerk gooien, etc. verafschuw ik. En het optreden van de ME ook.
Piep piep.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als ze bij Sparta op bezoek komen wel ja. Bij de wedstrijd om de zilveren bal bijvoorbeeld. Er werd een jongen op de Dennis opgepakt omdat ie vuurwerk had en een jongen van 12 (!) die per ongeluk een stoeltje afbrak werd door 4 (!) suppoosten opgepakten een kwartiertje later gaat dat tuig van Zuid allemaal fakkels afsteken en er gebeurt he-le-maal niks
Of een kogel door je flikker. Gewoon met scherp schieten. Of de vlammenwerper er op. Dat verdient dat smerige gore tuig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:23 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:23 schreef Snuf. het volgende:
Clusterbommen erop.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Of een kogel door je flikker. Gewoon met scherp schieten. Of de vlammenwerper er op. Dat verdient dat smerige gore tuig.
Tja je hebt altijd wel van die proleten die er niet voor schromen hun eigen kind mee te nemen om een potje te rellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Of een kogel door je flikker. Gewoon met scherp schieten. Of de vlammenwerper er op. Dat verdient dat smerige gore tuig.
En logisch dat zo'n jong jochie ook klappen krijgt. Als ME heb je natuurlijk geen tijd om op te letten wie je slaat, als je net lekker aan het meppen bent met je matties.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja je hebt altijd wel van die proleten die er niet voor schromen hun eigen kind mee te nemen om een potje te rellen.
Jong geleerd is oud gedaan immers....
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:36 schreef Paul-89 het volgende:
Vroeger werd een kasteel nog weleens verdedigd door de bezitter, maar dat is tegenwoordig ook niet meer.
Om er lekker op los te rammen, dat zie je toch? Of heb je sperma in je oog?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:39 schreef Snuf. het volgende:
Maarrrrr....
Waarom ging de ME eigenlijk naar binnen?
Omdat ze thuis niks te vertellen hebben. En toch ergens hun frustratie kwijt moeten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:39 schreef Snuf. het volgende:
Maarrrrr....
Om het Kasteel 'ns grondig te verbouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:39 schreef Snuf. het volgende:
Maarrrrr....
Ga gewoon lekker studeren voor je examens zodat je nooit zulk laagopgeleid tuig zal worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:42 schreef Snuf. het volgende:
Bij de ME zitten trouwens ook alleen maar halfies en andere debielen hoor
Maar goed in het vak daar ook hoor
Nee ik vind het prima hoor als ze er op los slaan zeker nu het gewoon de eigen schuld is van die supporters. Maar dat doet niets af aan het feit dat ME aparte mensen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:44 schreef opgebaarde het volgende:
wat had de ME dan moeten doen? Moeten klappen, juichen en schouderklopjes geven omdat deze helden zo stoer waren vuurwerk naar anderen te gooien?
Ja tuurlijk man vuurwerk gooien naar kinderen is toch normaal?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:44 schreef opgebaarde het volgende:
wat had de ME dan moeten doen? Moeten klappen, juichen en schouderklopjes geven omdat deze helden zo stoer waren vuurwerk naar anderen te gooien?
Een bloemetje was wel op zijn plaats geweest lijkt me.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:44 schreef opgebaarde het volgende:
Hihi troll.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:46 schreef Caland het volgende:
Wel was het eindelijk een keer druk rondom het kasteel voor een voetbalwedstrijd:[ afbeelding ]
Ook wapperde er eindelijk eens een keer een mooie vlag op het kasteel.
[ afbeelding ]
Én was er eindelijk een goede sfeertje in dat stadionnetje, op een paar minuten na.
[ afbeelding ]
Maar die kinderen kwamen er toch ook om te rellen ? Jong geleerd is oud gedaan, zo zei jezelf.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man vuurwerk gooien naar kinderen is toch normaal?
Meteen lintjes geven en na afloop koffie met de voorzitter.
Dat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het slopen, vuurwerk gooien, etc. verafschuw ik. En het optreden van de ME ook.
Nee dat is alleen zo bij het tuig van Zuid jonguh wel op blijven lettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar die kinderen kwamen er toch ook om te rellen ? Jong geleerd is oud gedaan, zo zei jezelf.
Ik zie er zelfs ééntje met bier in z'n handen staan, de vlegel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zie dat tuig dan staan! Dit moest wel helemaal uit de hand lopen...
Dat de ME het vak opkwam om de orde vanaf dat moment te handhaven dat was volkomen logisch.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:44 schreef opgebaarde het volgende:
ik zie er een paar die hun gezicht eens nodig moeten wassenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:48 schreef Absurditeit het volgende:
[ afbeelding ]
Zie dat tuig dan staan! Dit moest wel helemaal uit de hand lopen...
Welcome in 2011.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat de ME het vak opkwam om de orde vanaf dat moment te handhaven dat was volkomen logisch.
Uiteraard had de ME zo fors mogen ingrijpen als nodig als er daarna weer ongeregeldheden uitbraken, maar nu is er op dat moment niets meer aan de hand, niet om meteen een grove charge uit te voeren over het hele vak, waar ongetwijfeld onschuldigen tussen zitten.
Desnoods pakken ze degene die gegooid hebben eruit, met camerabeelden moet dat toch kunnen. Maar ga niet een heel vak bestraffen voor de daden van een tien of twintigtal aso's.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom zijn die gezichten zwart gemaakt zijn ze allemaal lelijk of zo?
Ik vond het echt wel meevallen allemaal. Eentje liep in het begin met zn muil tegen dat schild aan en een paar anderen werden weg geduwd omdat ze kennelijk niet meer in dat vak mochten staanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat de ME het vak opkwam om de orde vanaf dat moment te handhaven dat was volkomen logisch.
Uiteraard had de ME zo fors mogen ingrijpen als nodig als er daarna weer ongeregeldheden uitbraken, maar nu is er op dat moment niets meer aan de hand, niet om meteen een grove charge uit te voeren over het hele vak, waar ongetwijfeld onschuldigen tussen zitten.
Desnoods pakken ze degene die gegooid hebben eruit, met camerabeelden moet dat toch kunnen. Maar ga niet een heel vak bestraffen voor de daden van een tien of twintigtal aso's.
yeah ik snap wat je bedoelt en het heeft de nodige nadelen dat de ME niet mag (kan) nadenken / veroordelen. Enige manier waarop dit soort dingen voorkomen kunnen worden is lijkt mij, door naast het geven van stadionverboden / voetbalwet de supporters elkaar onderling corrigeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja die liep er ook echt tegenaan ja, alweer goed gezien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vond het echt wel meevallen allemaal. Eentje liep in het begin met zn muil tegen dat schild aan en een paar anderen werden weg geduwd omdat ze kennelijk niet meer in dat vak mochten staan
Pffff In de Legioenzaal krijg je hardere duwenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja die liep er ook echt tegenaan ja, alweer goed gezien.
De Ridder staat dan ook in op het transferlijstje van Utrecht en Az, Sparta heeft daar de financiën niet voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:36 schreef Paul-89 het volgende:
Vroeger werd een kasteel nog weleens verdedigd door de bezitter, maar dat is tegenwoordig ook niet meer.
Dat zal het dan wel zijn ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pffff In de Legioenzaal krijg je hardere duwen
Niks gewend jij
Ik heb de ME ook weleens extremer los zien gaan, oa met het kampioenschap in 1999, in verhouding daarmee stelt dit niet zoveel voor, maar toch vind ik het buitenproportioneel en bovendien zie ik geen directe aanleiding.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pffff In de Legioenzaal krijg je hardere duwen
Niks gewend jij
Die zie jij niet nee maar die zal er ongetwijfeld zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb de ME ook weleens extremer los zien gaan, oa met het kampioenschap in 1999, in verhouding daarmee stelt dit niet zoveel voor, maar toch vind ik het buitenproportioneel en bovendien zie ik geen directe aanleiding.
Er moeten hele goede redenen zijn om zo'n vak leeg te slaan. Die waren er niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb de ME ook weleens extremer los zien gaan, oa met het kampioenschap in 1999, in verhouding daarmee stelt dit niet zoveel voor, maar toch vind ik het buitenproportioneel en bovendien zie ik geen directe aanleiding.
De ME heeft zich al vaker van een onredelijke kant laten zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die zie jij niet nee maar die zal er ongetwijfeld zijn.
Je denkt toch niet serieus dat ze ff een vak ingaan om wat mensen neer te knuppelen om vervolgens koffie te gaan drinken. Die hele logica man
quote:Volgens het persbericht: “De mobiele eenheid moest in de eerste helft in actie komen om rellen tussen fans van beide teams op de tribunes te voorkomen.”
Halverwege de eerste helft betrad een peloton ME via de gracht plots het vak naast het uitvak, waarna zij direct op iedereen begonnen in te slaan. Een man met een kind op zijn arm kreeg klappen in zijn rug, een jongen op krukken kreeg flinke klappen, waarna ook degenen die hem probeerden weg te halen klappen kregen, zelfs een jongetje van een jaar of acht liep na klappen van de ME met bebloede handjes. Helden!
Agenten met platte pet die even later het vak betraden spraken tegen de woedende supporters ook hun onbegrip uit. Zij hadden ook geen goed woord over voor het schandalige gedrag van de ME en spraken over haantjesgedrag binnen de Mobiele Eenheid.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Er moeten hele goede redenen zijn om zo'n vak leeg te slaan. Die waren er niet.
En dan breng je dus onnodig onschuldigen in gevaar.
Of moet het weer zo worden dat je niet met je kind naar het voetballen kan omdat het te gevaarlijk is? Die vader linksonder zal het niet meer zo snel doen. En dat komt niet door wat snotapen die vuurwerk gooiden maar door de heldhaftige ME.
[ afbeelding ]
En als die vader in dat andere vak had gezeten met zijn zoontje was hij weer blij geweest dat ze dat vak van waaruit vuurwerk gegooid werd ontruimd hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Er moeten hele goede redenen zijn om zo'n vak leeg te slaan. Die waren er niet.
En dan breng je dus onnodig onschuldigen in gevaar.
Of moet het weer zo worden dat je niet met je kind naar het voetballen kan omdat het te gevaarlijk is? Die vader linksonder zal het niet meer zo snel doen. En dat komt niet door wat snotapen die vuurwerk gooiden maar door de heldhaftige ME.
[ afbeelding ]
Zeiksnor. Ze pakken hierbij ook mensen aan die niet schuldig zijn, op het moment dat er al rust was. Wat was er mis geweest met het preventief daar aan de zijkant blijven staan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En als die vader in dat andere vak had gezeten met zijn zoontje was hij weer blij geweest dat ze dat vak van waaruit vuurwerk gegooid werd ontruimd hebben.
Ik vind het wel een beetje simplistisch gesteld om alle schuld bij de ME te leggen (ondanks dat ik ze ook niet mag)
Niemand praat hopelijk het gooien van vuurwerk en/of stoeltjes goed. Maar waarom moet daarvoor het hele vak ontruimd worden? Pak gewoon alleen de raddraaiers op en laat de rest met rust, en blijf zonodig in het vak enkel aanwezig om de orde te handhaven. Daar is niet per definitie geweld voor nodig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En als die vader in dat andere vak had gezeten met zijn zoontje was hij weer blij geweest dat ze dat vak van waaruit vuurwerk gegooid werd ontruimd hebben.
Ik vind het wel een beetje simplistisch gesteld om alle schuld bij de ME te leggen (ondanks dat ik ze ook niet mag)
Het domste is nog dat de mensen achteruit aan het lopen zijn maar de m.e. blijft maar duwen en meppen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niemand praat hopelijk het gooien van vuurwerk en/of stoeltjes goed. Maar waarom moet daarvoor het hele vak ontruimd worden? Pak gewoon alleen de raddraaiers op en laat de rest met rust, en blijf zonodig in het vak enkel aanwezig om de orde te handhaven. Daar is niet per definitie geweld voor nodig.
Jij weet toch helemaal niet of er dat moment geen inzet op andere vakken nodig was en hoeveel man er beschikbaar was?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zeiksnor. Ze pakken hierbij ook mensen aan die niet schuldig zijn, op het moment dat er al rust was. Wat was er mis geweest met het preventief daar aan de zijkant blijven staan?
de ME heeft zich uberhaupt nog nooit van een redelijke kant laten zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De ME heeft zich al vaker van een onredelijke kant laten zien.
Als het je hier te veel wordt mag je gerust mee komen discussieren over Ebecilio hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Pfieuw gelukkig maar, toch nog iemand.
Mwah.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het je hier te veel wordt mag je gerust mee komen Discussiëren over Ebecilio hoor
Nee nerd, daar zijn ze ook helemaal niet voor in het leven geroepen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
de ME heeft zich uberhaupt nog nooit van een redelijke kant laten zien.
Betekend niet dat ze zich als volslagen debielen hoeven te gedragen, ze zijn vaker de veroorzaker dan de oplosser.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee nerd, daar zijn ze ook helemaal niet voor in het leven geroepen.
Ze krijgen salaris om zich als debielen te gedragen en mensen te slaan. Waarom denk je dat ze zo gekleed zijn. Om met jou uitgebreid de dialoog aan te gaan tjonge jonge manquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Betekend niet dat ze zich als volslagen debielen hoeven te gedragen, ze zijn vaker de veroorzaker dan de oplosser.
Dat lukt ze tot nu toe zeer behoorlijk iig. Buiten dit topic om zijn er geen nieuwsberichten of iets dergelijks over te vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:22 schreef Cara het volgende:
schandalig optreden van de ME in elk geval =/
vraag me af of dit uberhaupt nog een staartje gaat krigjen, maar ik zie het wel in de doofpot verdwijnen..
Alleen Ligers.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze krijgen salaris om zich als debielen te gedragen en mensen te slaan. Waarom denk je dat ze zo gekleed zijn. Om met jou uitgebreid de dialoog aan te gaan tjonge jonge man![]()
Zeg eerlijk jij zou ook die tijgers aaien he.
Wat daarvoor gebeurde is relevant voor de ME om het vak op te komen, maar aangezien het op dát moment rustig is, ontbreekt naar mijn mening de relevantie om op dát moment die charge in te zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij weet toch helemaal niet of er dat moment geen inzet op andere vakken nodig was en hoeveel man er beschikbaar was?
Het is allemaal van die kinderlogica die bepaalde mensen hier hanteren. Ze zien de ME hun ding doen maar niemand die verder benieuwd is naar de minuten voorafgaand aan het chargeren en waarom dat niet op de film staat.
Het zijn orde handhavers. Dat wil dus zeggen dat als het ergens weer rustig is dat je het vuurtje dan niet weer gaat opstoken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze krijgen salaris om zich als debielen te gedragen en mensen te slaan. Waarom denk je dat ze zo gekleed zijn. Om met jou uitgebreid de dialoog aan te gaan tjonge jonge man![]()
Zeg eerlijk jij zou ook die tijgers aaien he.
Truequote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het zijn orde handhavers. Dat wil dus zeggen dat als het ergens weer rustig is dat je het vuurtje dan niet weer gaat opstoken.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat het daarna rustig is. Meestal begint het dan pas.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True
Maar meestal na een charge met de wapenstok (terecht of onterecht) is het wel weer direct rustig.
Ik weet het niet was er ook niet bij man. Maar kan toch ook zo zijn dat er een mannetje of 30 liep te kutten of te gooien in dat vak en ze geen tijd hadden om het uit te vogelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat daarvoor gebeurde is relevant voor de ME om het vak op te komen, maar aangezien het op dát moment rustig is, ontbreekt naar mijn mening de relevantie om op dát moment die charge in te zetten.
Nogmaals, waarom hebben ze niet alleen de raddraaiers eruit gepakt maar moest een heel vak eraan geloven?
Die charge hadden ze pas moeten inzetten als zou blijken dat de aanwezigheid van de ME op dat vak geen garantie zou zijn voor het voorkomen van verdere ongeregeldheden.
Als is het wel doorgaans zo dat de mensen die filmen, doorgaans geen fuck te maken hebben met de 'rellen'.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
Bedoel maar iemand heeft bewust gekozen om WEL de charge en NIET het voorafgaande aan die charge op Youtube te posten. Niet dat die wouten nou heilig zijn maar dan heb je toch zelf ook iets te verbergen als supporter.
Nee joh gewoon dit:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat het daarna rustig is. Meestal begint het dan pas.
Tenzij je in het uitvak van een stadion zit en nergens heen kan of zo. Dan misschien wel.
Weer een die van de lijstjes kan. Had ik denk ik liever gezien dan Fernandez maargoed...quote:AZ heeft interesse in Ruud Boymans. De Alkmaarders zien in hem de opvolger van de vertrekkende Graziano Pellè. De spits van VVV-Venlo heeft aangegeven toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. De 22-jarige Boymans kende een goed jaar, door in dertig wedstrijden elf keer te scoren voor de laaggeklasseerde Limburgers.
Boymans heeft nog een contract tot 2012 bij VVV en weigerde onlangs zijn contract te verlengen bij de Limburgers. De spits heeft aangegeven komend seizoen sowieso in de Eredivisie te willen blijven spelen. Dit wekte eerder al de interesse op van ADO Den Haag. Nu heeft dus ook AZ zich gemeld.
Mocht VVV niet willen meewerken aan een vertrek van de spits, dan gaat AZ de ploeg uit Venlo de mogelijkheid bieden om Boymans op huurbasis over te nemen. AZ dreigt naast Pelle ook Kolbeinn Sigthórsson kwijt te raken. De IJslander staat in de belangstelling van landskampioen Ajax. Naar verluidt wil AZ zo'n vijf miljoen voor de aanvaller.
Zat er laatst ook aan te denken, maar is geen echte spits, denk ook niet dat hij het niveau kan brengen waarmee we de weg naar boven kunnen inslaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zou Nijland niet wat zijn? Komt voorlopig tekort voor de top, maar voor de subtop lijkt het me een aardige en betaalbare speler?
Slapen is zo 2010quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:12 schreef Happel het volgende:
Zo, even wat nachtbagger verwijderd. Slaapt er niemand meer tegenwoordig? Of is iedereen een werkloze pauper?
quote:Europees kampioenen willen eerst bij Feyenoord slagen
Oranje onder 17 jaar greep zondag de Europese titel door Duitsland met 5-2 te verslaan. Scouts van grote clubs jagen op de sterke lichting van coach Albert Stuivenberg, maar de Feyenoorders Tonny Trindade de Vilhena en Anass Achahbar blijven bij Feyenoord. 'Wij willen eerst in de Kuip slagen', zeggen ze in het AD.
Anass Achahbar had Michel Platini natuurlijk nooit zien spelen, maar hij kende de grote reputatie van de Fransman die in de jaren tachtig zo belangrijk was voor Juventus en het Franse elftal. Toen de voorzitter van de UEFA de medaille om de nek hing van de spits van Oranje onder 17 jaar, voegde hij daar snel een compliment aan toe.
Meneer Platini
'Jij bent een leuke voetballer, zei hij,' kijkt Achahbar trots terug naar zondagochtend in Novi Sad. 'Dat vond ik heel mooi, want meneer Platini is een grote speler geweest heb ik op archiefbeelden gezien.'
Gedeeld topscorer
Trindade de Vilhena scoorde tweemaal in de eindstrijd tegen de Duitsers. Hij werd gedeeld topscorer van het toernooi. 'Het is prachtig dat wij volgende maand naar het WK in Mexico mogen,' zegt de Maassluizer. 'Ik ben een jaar jonger dan mijn ploeggenoten, dat maakt mij trots. Ik wil slagen als profvoetballer. Bij Feyenoord in de Kuip.'
Avontuur
Want waar ploeggenoten Kyle Ebecilio (Arsenal), Karim Rekik (Manchester City) en Nathan Aké (Chelsea) al kiezen voor een avontuur in Engeland, blijft het koningskoppel in Rotterdam-Zuid. 'Daar heb ik heel bewust met mijn ouders over gesproken,' zegt Trindade de Vilhena. 'Ik wil eerst bij Feyenoord iets neerzetten. Nee, daarmee vel ik geen negatief oordeel over de stap die andere spelers wel zetten. Het is mooi om naar een grote club in het buitenland te gaan, maar ik ben daar nog niet aan toe.
quote:Herman Harmsen, de Karim Touzani der veiligheidscoördinatoren
Het Sparta-stadion ‘t Kasteel staat al jarenlang bekend als een gezellig stadion waar je als gezin laagdrempelig kennis kunt maken met betaald voetbal. Een stadion waar er een groot ons kent ons sfeer hangt. De laatste jaren is er een veiligheidscoördinator aan het werk die dit het veilige gevoel bij elke supporter probeert te garanderen. Een taak waar hij schromelijk in tekort schiet. Het enige wat hij bij de meeste supporters creëert is een misselijk gevoel in de onderbuik. Dit komt door de meest bizarre regels die hij supporters oplegt waardoor zij zich meer en meer gevangen voelen in een stadion waar zij zich thuis horen te voelen.
Nu heb ik dit jaar door andere verplichtingen op vrijdagavond weinig wedstrijden kunnen bezoeken van Sparta en hierdoor gelukkig weinig van het trieste voetbal wat zich afspeelde op het veld gezien. Afgelopen maandag 16 mei was ik echter wel in de situatie om de bekerfinale van beloften Vitesse/AGOVV – Feyenoord/Excelsior te bezoeken. Voor een voetballiefhebber een leuke wedstrijd om de talenten van morgen van dichtbij te bekijken. De wedstrijd was in de media al breed uitgemeten omdat de burgemeester van Waalwijk de veiligheidsrisico’s niet voldoende kon beperken. Een opmerkelijke constatering voor een beloften wedstrijd. De burgemeester kreeg gelijk en wel door het volgende:
Vooraf bleek al dat de Feyenoord-supporters zwaar in de meerderheid waren. De gehele Bok de Korver-tribune werd bevolkt door de fans uit Zuid. De Feyenoord-supporters die op de Kasteel-tribune zaten, klommen over de hekken om zo bij hun medesupporters te kunnen staan. Iets wat door de stewards werd goedgekeurd. Toen de wedstrijd begon werd er door de supporters een klein fortuin aan vuurwerk afgestoken. Dit ging tijdens de wedstrijd door. Toen speaker Jack Kriek omriep om hier op last van de KNVB mee op te houden omdat anders de wedstrijd gestaakt werd, werd er doodleuk nog wat extra vuurwerk afgestoken. Ook waren de Feyenoord-supporters de kleine hoeveelheid meegereisde Vitesse/AGOVV supporters aan het intimideren en uitdagen, stewards grepen niet in. Stewards werden van hun kleding beroofd en belachelijk gemaakt, stewards grepen niet in.
Toen er eindelijk ME de tribune opkwam om charges uit te delen sloeg lichtelijk de vlam in de pan en voelden de Feyenoord-supporters zich uiteraard de gebeten hond. Zij hadden zoals altijd niets gedaan en de ME was ‘de relschopper’ volgens hen.
De sfeer was hierdoor grimmig en agressief, de veiligheid van neutrale supporters, Vitesse/AGOVV supporters, stewards en politie was niet te garanderen. De man die hiervoor aangesteld is, Herman Harmsen, was in geen velden of wegen te bekennen. De beste man maakte zich waarschijnlijk drukker over dat hij koffie kreeg dan om de veiligheid van de supporters.
Als je 40 uur per week in dienst bent om de veiligheid binnen een stadion te garanderen. Je de gecreëerde angst van rellen bij deze wedstrijd hebt meegekregen in de media en de situatie zo laat escaleren dan functioneer je niet. Als ik met mijn vader het stadion betreed voor de Tonny van Ede-tribune, ik gefouilleerd word waarbij mijn ballen bijna als gevaarlijk worden aangezien. Hoe kunnen de Feyenoord-supporters dan een hoeveelheid vuurwerk naar binnen smokkelen waar je u tegen zegt? Hoe kan het dat er voor een kleine 1000 jaar een stadionverboden op de Bok de Korver-tribune zat? Als er minimaal 20 stoeltjes kapot zijn gemaakt op de Bok de Korver-tribune. Met het belang van de wedstrijd en de voorgeschiedenis in de media, zo tekort schieten. Dan moet je per direct uit je taak ontheven worden.
Maar Herman Harmsen mag doodleuk doorgaan waar hij mee bezig is. Namelijk de Sparta-supporter pesten met pietluttige regels. Feyenoord-supporters voelen zich als een vis in het water in het Sparta-stadion en kunnen doen en laten wat zij willen.
Mijn vragen aan Herman Harmsen zijn:
- Wat heeft u aan de veiligheid van de supporter gedaan om deze te garanderen?
- Waarom konden supporters op elke tribune zitten en over hekken heen klimmen?
- Hoe worden supporters gefouilleerd op de Bok de Korver-tribune?
- Wat wordt er aan gedaan om deze situaties in de toekomst te voorkomen?
- Hoe kan het dat er Feyenoord-supporters met stadionverbod ongemerkt hun gang in het stadion kunnen gaan?
Boefie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:22 schreef Lastpost het volgende:
Wat een treurige bedoening weer gisteren op Spangen zeg.![]()
Wordt je nota bene nog op Marconiplein (!) in zo'n ME-busje geflikkerd op de weg terug naar huis ook om twee uur later weer op straat geschopt te worden.
Nou, geweldig. Duizenden jaren aan stadionverboden, geen fouillering? Ik zie graag een bron tegemoet.quote:
Toch ook gewoon zonde dat er 2 al naar Engeland gaan. Vooral van Rekik ben ik echt onder de indruk.quote:
quote:
Fout, maar aangezien er maar 1 steward stond op dat punt (vrouwelijk) en er tientallen fans overheen klommen kon ze weinig en riep ze hulpeloos om versterking.quote:De Feyenoord-supporters die op de Kasteel-tribune zaten, klommen over de hekken om zo bij hun medesupporters te kunnen staan. Iets wat door de stewards werd goedgekeurd.
Overdreven, uitdagen was vanuit beiden kampen en puur verbaal.quote:Ook waren de Feyenoord-supporters de kleine hoeveelheid meegereisde Vitesse/AGOVV supporters aan het intimideren en uitdagen, stewards grepen niet in.
De steward in kwestie die zijn jas verloor liep gewoon te dollen met de Feyenoord-fans, mee te deinen met liederen als "Steward NSB ole ole" en vond het allemaal wel grappig.quote:Stewards werden van hun kleding beroofd en belachelijk gemaakt, stewards grepen niet in.
Logisch aangezien er op het moment dat de ME op de vakken kwam niets aan de hand was en zij hardhandig een bufferzone wilde creëren en daarbij verschillende 'doorsnee fans' incl. kids tikken verkochten.quote:Toen er eindelijk ME de tribune opkwam om charges uit te delen sloeg lichtelijk de vlam in de pan en voelden de Feyenoord-supporters zich uiteraard de gebeten hond. Zij hadden zoals altijd niets gedaan en de ME was ‘de relschopper’ volgens hen.
Omdat er op veel plekken gewoon de poorten van de EHBO open stonden waardoor je niet eens een kaartje nodig had en door de opstelling van de stewards achter de poorten werd het chaotisch en kon/mocht je uiteindelijk gewoon doorlopen.quote:Hoe kunnen de Feyenoord-supporters dan een hoeveelheid vuurwerk naar binnen smokkelen waar je u tegen zegt?
Omdat het vrije verkoop was.quote:Hoe kan het dat er voor een kleine 1000 jaar een stadionverboden op de Bok de Korver-tribune zat?
quote:CSZ vraagt supporters zich te melden
De Commissie Supporterszaken heeft zich gisteren verbaasd over de wijze waarop de ME gisteren op het Kasteel tegen de Feyenoord-supporters is opgetreden. Dat baldadigheid vanuit supporters zonder enkele waarschuwing direct met ME geweld moet worden gesmoord. Zelfs aanvoerder Ron Vlaar en de altijd aanwezige politie-voetbaleenheid spraken over onnodig gebruik van geweld door ME.
Via deze weg roepen we alle Feyenoord-supporters die direct of indirect werden geconfronteerd met het optreden van de ME op zich te melden bij de CSZ door het invullen van het meldingsformulier of door een melding te sturen naar: csz@feyenoordnet.nl.
De CSZ stelt voor om alle ingekomen meldingen te bundelen en deze uiteindelijk als collectieve klacht neer te leggen bij de politie Rotterdam-Rijnmond. Voor de behandeling van een klacht door de politie Rotterdam-Rijnmond zijn onderstaande gegevens van belang.
- adresgegevens
- locatie waar het feit heeft plaatsgevonden
- uw verhaal
Vanzelfsprekend zal de CSZ alle gegevens vertrouwelijk behandelen
De CSZ zal binnen één week iedereen die een melding verstuurt persoonlijk informeren over de stand van zaken
Via deze weg roepen we alle Feyenoord-supporters die direct of indirect werden geconfronteerd met het optreden van de ME op zich te melden bij de CSZ door het invullen van het meldingsformulier of door een melding te sturen naar: csz@feyenoordnet.nl.
De CSZ stelt voor om alle ingekomen meldingen te bundelen en deze uiteindelijk als collectieve klacht neer te leggen bij de politie Rotterdam-Rijnmond. Voor de behandeling van een klacht door de politie Rotterdam-Rijnmond zijn onderstaande gegevens van belang.
- adresgegevens
- uw verhaal
De CSZ zal binnen één week iedereen die een melding verstuurt persoonlijk informeren over de stand van zaken
Eenzijdige berichtgeving he.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:17 schreef inZanity het volgende:
Vermoeiend die mensen die hier zo'n grote bek hebben en het optreden van de m.e goed lopen te praten. Hopelijk staan zij er een keer bij toeval tussen, dan hebben ze opeens niet zo'n grote bek meer.
Het is gewoon een feit dat er veel overtredingen zijn gemaakt. En geloof me, bij Sparta gebeurt dat niet zoveel omdat daar niet zoveel debielen tussen staan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:17 schreef inZanity het volgende:
Vermoeiend die mensen die hier zo'n grote bek hebben en het optreden van de m.e goed lopen te praten. Hopelijk staan zij er een keer bij toeval tussen, dan hebben ze opeens niet zo'n grote bek meer.
Bron? Filmpje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef Snuf. het volgende:
Oh zelfs Ron Vlaar vond het erg. Oh oke nu draait mijn mening helemaal om. Sorry.
quote:
quote:Europees kampioenen willen eerst bij Feyenoord slagen
Oranje onder 17 jaar greep zondag de Europese titel door Duitsland met 5-2 te verslaan. Scouts van grote clubs jagen op de sterke lichting van coach Albert Stuivenberg, maar de Feyenoorders Tonny Trindade de Vilhena en Anass Achahbar blijven bij Feyenoord. 'Wij willen eerst in de Kuip slagen', zeggen ze in het AD.
Anass Achahbar had Michel Platini natuurlijk nooit zien spelen, maar hij kende de grote reputatie van de Fransman die in de jaren tachtig zo belangrijk was voor Juventus en het Franse elftal. Toen de voorzitter van de UEFA de medaille om de nek hing van de spits van Oranje onder 17 jaar, voegde hij daar snel een compliment aan toe.
Meneer Platini
'Jij bent een leuke voetballer, zei hij,' kijkt Achahbar trots terug naar zondagochtend in Novi Sad. 'Dat vond ik heel mooi, want meneer Platini is een grote speler geweest heb ik op archiefbeelden gezien.'
Gedeeld topscorer
Trindade de Vilhena scoorde tweemaal in de eindstrijd tegen de Duitsers. Hij werd gedeeld topscorer van het toernooi. 'Het is prachtig dat wij volgende maand naar het WK in Mexico mogen,' zegt de Maassluizer. 'Ik ben een jaar jonger dan mijn ploeggenoten, dat maakt mij trots. Ik wil slagen als profvoetballer. Bij Feyenoord in de Kuip.'
Avontuur
Want waar ploeggenoten Kyle Ebecilio (Arsenal), Karim Rekik (Manchester City) en Nathan Aké (Chelsea) al kiezen voor een avontuur in Engeland, blijft het koningskoppel in Rotterdam-Zuid. 'Daar heb ik heel bewust met mijn ouders over gesproken,' zegt Trindade de Vilhena. 'Ik wil eerst bij Feyenoord iets neerzetten. Nee, daarmee vel ik geen negatief oordeel over de stap die andere spelers wel zetten. Het is mooi om naar een grote club in het buitenland te gaan, maar ik ben daar nog niet aan toe.'
Luc zei precies hetzelfde op die leeftijd he.quote:
Inderdaad, schijnbaar vinden een aantal van die talenten zich na 1 of 2 jaar bij het eerste al "uitgeleerd".quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Luc zei precies hetzelfde op die leeftijd he.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:22 schreef Stokstaart het volgende:
Zitten we gewoon nog 2 jaar vast aan die El Dramadi, bah bah
quote:Martin van Geel acht de kans klein dat Karim El Ahmadi daadwerkelijk terugkeert bij Feyenoord, zo meldt Feyenoord-watcher en Voetbal International journalist op zijn twitter.
Dat is iets anders. Hij heeft nog wel gewoon een 2-jarig contract. Wellicht een constructie a la Hofland maar ook dan zit je nog aan betalingsverplichtingen vast.quote:
Ligt eraan. Het is allemaal nog even afwachten wat er gaat gebeuren de aankomende periode, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Hij heeft nog wel gewoon een 2-jarig contract. Wellicht een constructie a la Hofland maar ook dan zit je nog aan betalingsverplichtingen vast.
Jep en dat is veel, Theo vertrekt hoogstwaarschijnlijk bij Twente dus wellicht halen die hem wel op, Karim dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Het is sllemaal nog even afwachten wat er gaat gebeuren de aankomende periode, ben benieuwd.
Zou een ruil met Theo niet kunnen??quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jep en dat is veel, Theo vertrekt hoogstwaarschijnlijk bij Twente dus wellicht halen die hem wel op, Karim dan.
Zag je hem niet geil rondkijken in die Arena zondagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zou een ruil met Theo niet kunnen??
Zegt mij eigenlijk meer over de kwaliteit van de bank en beschikbare wisselspelers dan de trainers.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:39 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt wel genoeg denk ik![]()
Wisselkoning Been.. schrijnend dat Verbeek hier ook ver bovenaan staat.
Ik heb geen probleem met fakkels en ander sfeerverhogend materiaal moet ik zeggen, ook al mag het niet en menig club ook niet aangezien de wallpapers, video's en ander materiaal met fakkels gretig gebruikt wordt door de marketing-afdeling van die clubs.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:53 schreef Snuf. het volgende:
Maar Laspost, als je weet dat er geen vuurwerk mag worden afgestoken in een stadion, dan doe je dat toch gewoon niet ook al is het wel mogelijk om het naar binnen te nemen? En stoeltjes afbreken, dat doe je toch gewoon niet? Maar misschien ligt dat aan mij hoor, kan ook.
Als ik dat schemaatje bekijk en jouw logica zou hanteren zou die Van den Brom bij Ado er geen flikker van kunnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:43 schreef Cara het volgende:
Ik heb Been anders nooit op een logische wissel kunnen betrappen. Al zijn wissels zorgden er constant voor dat de hele ploeg weer in elkaar stortte.
W 3/4 ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:48 schreef TheFastOne het volgende:
Die ME, wat een malloten...
Maar ik wil samen met m'n opa voor het eerst een seizoenkaart kopen.
Weet iemand een beetje een relaxed vak op de eerste ring? Waar je kan zitten en niet heel de wedstrijd staat, vind ik prima. Maar dat vind die ouwe niet zo leuk
Ligt eraan hoe je opa een beetje is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:48 schreef TheFastOne het volgende:
Weet iemand een beetje een relaxed vak op de eerste ring? Waar je kan zitten en niet heel de wedstrijd staat, vind ik prima. Maar dat vind die ouwe niet zo leuk
Het gaat er ook niet om of alle aanwezigen in dat vak zich even fris gedroegen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat er veel overtredingen zijn gemaakt. En geloof me, bij Sparta gebeurt dat niet zoveel omdat daar niet zoveel debielen tussen staan.
Er zullen ongetwijfeld mensen bij hebben gestaan die niks deden maar er zijn veel overtredingen gedaan en dan ook nog zingen over AboutalebKansloos
Relaxtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:09 schreef TheFastOne het volgende:
Wordt waarschijnlijk 1 van de W vakken.
Maar is niet op de eerste ring hoor, maar één van de parterre vakken. Ik dacht dat dat één van je vereisten was?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:09 schreef TheFastOne het volgende:
Wordt waarschijnlijk 1 van de W vakken.
Het wordt W1-4 en dat is eerste ring?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar is niet op de eerste ring hoor, maar één van de parterre vakken. Ik dacht dat dat één van je vereisten was?
Nee W1 t/m W4 zijn op de begane grond, dus parterre vakken. De ringen zijn de hoger gelegen (gedeeltelijk) overdekte tribunes waar je alleen met de trap kunt komen. Zo is vak VV, mijn vak (helemaal bovenin) de tweede ring.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:17 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Het wordt W1-4 en dat is eerste ring?
Maar ik weet niet wat je precies bedoelt
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:17 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Het wordt W1-4 en dat is eerste ring?
Maar ik weet niet wat je precies bedoelt
Dan kun je dus wel zitten, maar niet droog.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:25 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
............................................Hier
Boeiend, m'n opa is een baasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan kun je dus wel zitten, maar niet droog.
Daarvoor moet je dus echt hoger zitten.
Prima, maar dat is dus niet op de eerste ring.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:25 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
............................................Hier
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:48 schreef TheFastOne het volgende:
quote:
Vak P is eerste ring.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:42 schreef TheFastOne het volgende:
Andere keuze : Marathontribune eerste ring of P.
Fernandez, Nelom en Clasie?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:46 schreef Smoofie het volgende:
Wie worden er dit jaar ingevlogen met een helicopter naar de Kuip?![]()
Mourinho, Messi en Sol Cambell.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:46 schreef Smoofie het volgende:
Betere vraag is of er überhaupt een open dag komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doen ze dat nog eigenlijk? Nu met de finan. problemen?
Heb begrepen dat er dit jaar enkel een heli komt om een paar bestuurders op te halen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:46 schreef Smoofie het volgende:
quote:AZ-trainer Verbeek blijkt gouden hand van wisselen te hebben
Het succes van AZ, dat dit seizoen verrassend als vierde eindigde in de Eredivisie, is niet in de laatste plaats te denken aan de ingrepen van trainer Gertjan Verbeek. De coach van de Alkmaarders zag zeventien keer een door hem in het veld gebrachte speler scoren, op een totaal van 55 goals.
Meer dan drie van de tien treffers van AZ werden tijdens de afgelopen competitie dus door een wisselspeler gemaakt, waarmee Verbeek zich de meest vaardige 'wisselaar' mag noemen. Na de oefenmeester van de Alkmaarse club bleek ook PSV-coach Fred Rutten geen ongelukkige hand van wisselen te hebben: tien van de in totaal 79 Eredivisiedoelpunten van de Eindhovenaren werden afgelopen seizoen gescoord door invallers.
De speler die op basis van de cijfers geldt als de beste invaller is Graziano Pellè: de aanvaller van AZ was zes keer doeltreffend als hij werd ingebracht door Verbeek. Marcus Pedersen was een goede tweede, zo becijferde Voetbal International. De spits van Vitesse was vijfmaal trefzeker als invaller. Bij Feyenoord scoorden afgelopen seizoen slechts twee wissels (Jerson Cabral en Luc Castaignos).
Speciaal voor stokstaartquote:De Commissie Supporterszaken heeft zich gisteren verbaasd over de wijze waarop de ME gisteren op het Kasteel tegen de Feyenoord-supporters is opgetreden. Dat baldadigheid vanuit supporters zonder enkele waarschuwing direct met ME geweld moet worden gesmoord. Zelfs aanvoerder Ron Vlaar en de altijd aanwezige politie-voetbaleenheid spraken over onnodig gebruik van geweld door ME.
- adresgegevens
- uw verhaal
quote:17-05-2011 Feyenoord opent oefencampagne met Broederstrijd
Feyenoord speelt de eerste oefenwedstrijd ter voorbereiding op het seizoen 2011/2012 op zaterdag 2 juli. Die dag staat om 14.30 uur op Varkenoord de Broederstrijd met het eerste elftal van Sportclub Feyenoord op het programma. Feyenoords amateurtak strijdt de komende weken in de nacompetitie om promotie naar de Topklasse van het zondagvoetbal.
Met de Broederstrijd sluit Feyenoord zaterdag 2 juli de eerste trainingsweek af, die de selectie van trainer Mario Been op zondag 26 juni in De Kuip zal starten. Die dag werken de Rotterdammers één training af, die om 11.00 uur van start zal gaan.
Woensdag 13 juli oefent de ploeg van Mario Been om 18.00 uur tegen FC Horst, waarna op zaterdag 16 juli om 16.00 uur op sportpark De Bongerd wordt gespeeld tegen Topklasser Barendrecht. In een later stadium zullen er nog enkele oefenduels met amateurverenigingen aan het programma worden toegevoegd.
FC Dordrecht is op dinsdag 19 juli de eerste tegenstander uit het betaalde voetbal. Het uitduel met de Dordtenaren vangt om 20.30 uur aan. Enkele dagen later vertrekt Feyenoord voor een meerdaags trainingskamp naar Engeland, waar de degens worden gekruist met Barnsley (23 juli) en Hull City (26 juli).
Over de invulling van de Open Dag en de openingswedstrijd zijn nog geen details bekend, behalve dat deze eind juli zullen worden gehouden
Anders kopen we de beste speler van de eredivisie én de beste speler van de jupiler league. O wacht..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop op wel meer namen dan die 3 Excelsior voetballers. Leuk voor de breedte verder, dat wel. Ramsteijn komt trouwens ook.
Waarom speciaal voor mij?quote:
Het lijkt me niet dat Janssen naar Ajax gaat, zo wel,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders kopen we de beste speler van de eredivisie én de beste speler van de jupiler league. O wacht..
quote:Duizenden euro's schade aan Sparta-stadion
De schade die door supporters is aangericht tijdens de bekerfinale tussen Jong Feyenoord/Excelsior en Jong Vitesse/AGOVV van maandagavond bedraagt duizenden euro's. Er zijn ongeveer 60 stoeltjes van het Kasteel gesloopt.
De totale schade bedraagt volgens een woordvoerder van Sparta tussen de 5000 en 10.000 euro. Voor de bekerfinale zijn er afspraken gemaakt over de verantwoordelijkheid voor mogelijke schade. Feyenoord was verantwoordelijk voor de tribunes waar zij de kaartverkoop voor deden, in dit geval de Bok de Korver- en Kasteeltribune. Feyenoord regelde ook het fouilleren van de eigen supporters.
Sparta is nu in afwachting van een beslissing van de KNVB over wie de schade moet betalen. De bekerfinale is een KNVB-evenement en de Kasteelclub heeft alleen onder bepaalde afspraken het stadion verhuurd.
De finale werd met 0-1 verloren door Jong Feyenoord/Excelsior. Tijdens de wedstrijd werd er door supporters met vuurwerk gegooid. Hierop besloot de ME, na een waarschuwing het vak te betreden, vanaf de Bok de Korver-tribune vervolgens vlogen er enkele stoeltjes van het Sparta-stadion richting de ME.
Ik hoop nog steeds op een nieuwe trainer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:10 schreef Paul-89 het volgende:
Komt heus nog wel wat bij maar ik verwacht niet veel spectaculair, hoogstens een leuke spits.
Je vroeg er om.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:54 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een nieuwe trainer.
Been heeft geen enkele doelstelling gehaald dit seizoen.
Je kan volgens mij nog beter Bassie voor de groep zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johan Boskamp als zijn gezondheid het toe laat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:54 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een nieuwe trainer.
Been heeft geen enkele doelstelling gehaald dit seizoen.
Je kan volgens mij nog beter Bassie voor de groep zetten.
60 stoeltjes.. Als Sparta dit zelf moet betalen zou het echt achterlijk zijn, ik mag hopen dat Feyenoord dat mag doen.quote:
Hebben we helemaal geen geld voor manquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
60 stoeltjes.. Als Sparta dit zelf moet betalen zou het echt achterlijk zijn, ik mag hopen dat Feyenoord dat mag doen.
Staantribune is veel leuker.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
60 stoeltjes.. Als Sparta dit zelf moet betalen zou het echt achterlijk zijn, ik mag hopen dat Feyenoord dat mag doen.
quote:
Lekker verhalen op die gasten die het ook gesloopt hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hebben we helemaal geen geld voor man
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je vroeg er om.Ik kon hem niet vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
dan pak je dat hele vak alsnog op en laat ze achter centraal station werken net zolang tot het geld terug isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hebben we helemaal geen geld voor man
Jij bent echt wereldvreemd he.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
dan pak je dat hele vak alsnog op en laat ze achter centraal station werken net zolang tot het geld terug is
Welk Centraal Station?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
dan pak je dat hele vak alsnog op en laat ze achter centraal station werken net zolang tot het geld terug is
Loop je hier nou nog steeds huilie huilie te doen over dat lelijke kutstadionnetje van jullie?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Feyenoord moet de eigen stoelen eens in de verkoop doen, gezien de 'schade' bij Sparta is zo'n goedkoop model al snel zo'n 150 euro per stuk waard, die van ons dan toch zeker 500 euro per stuk gezien de kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:10 schreef Paul-89 het volgende:
Ieder stadion moet gewoon zo'n stoeltjes als in de Kuip aanschaffen. Ik heb er nog nooit een kapot gezien. Weleens wat joden het zien proberen, maar zonder succes.
Welkom.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:38 schreef TheFastOne het volgende:
Mission accomplished, volgend seizoen vak W.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:38 schreef TheFastOne het volgende:
Mission accomplished, volgend seizoen vak W.
Zullen vast niet goed genoeg zijn, gezien ze al die jongens van 16 al contracten geven als ze echt veel potentie hebben, maar toch.quote:Sparta heeft twee spelers overgenomen van stadsgenoot Feyenoord. Aanvaller Tim Schoonheijm en verdediger Stephan Kruithof maken beiden de overstap naar Rotterdam-West. De 18-jarige Schoonheijm heeft de afgelopen negen jaar in de jeugdopleiding van Feyenoord gespeeld. De 19-jarige Kruithof heeft de afgelopen elf jaar voor de club uit Zuid gespeeld. Beiden spelers gaan volgend seizoen bij Jong Sparta aansluiten.
Prima, lullen we niet meer over die stoeltjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zullen vast niet goed genoeg zijn, gezien ze al die jongens van 16 al contracten geven als ze echt veel potentie hebben, maar toch.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Haringkop het volgende:
Aangezien er toch geen pepernoot wordt betaald voor onze spelers is het misschien een ideetje om een alternatieve verkoop op poten te zetten?
Sparta vraagt voor 60 stoeltjes tussen de 5.000 en 10.000. Ik zeg wij hebben er zo'n 51.000 in de aanbieding, pleur ze op marktplaats en hoppa we zijn uit de financiële problemen!
Denken Wijnaldum en Fer nou echt dat zij na hun wanprestatie van het afgelopen seizoen naar een grote club kunnen verkassen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Haringkop het volgende:
Aangezien er toch geen pepernoot wordt betaald voor onze spelers
Ja, want zij zijn goed en het lag alleen aan het bestuur dat ze een kut-seizoen driaaden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
Denken Wijnaldum en Fer nou echt dat zij na hun wanprestatie van het afgelopen seizoen naar een grote club kunnen verkassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |