Release: 20 mei 2011 op XBOX 360 en PS3quote:The game takes place in post-war 1940s Los Angeles, a city of glamour, fame and wealth, but also where crime, vice corruption is rife. The player assumes the role of Cole Phelps, an LAPD officer who rises through the ranks of the department. He has joined the police force to "right the wrongs" he committed during the Second World War. He starts off as a patrol-man, then a traffic detective, homicide, vice, and finally arson investigator. Each rank gives the player a partner who will help Phelps in his investigations, fights, and arrests. The game blends investigative elements such as mystery, and crime solving, with fast paced action sequences from chases on foot to car, as well as gun-play. As well as the storyline missions, the player can choose to work on optional side-investigations following a call from dispatch. The player can also travel on foot, as well as in different vehicles.
Agent denk ik dat je bedoelt, zover ik weet is dat nog steeds een PS3 exclusive. Maar Microsoft kennende gooien ze er wel een smak geld tegenaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Jmsls het volgende:
Over vier dagen![]()
![]()
Zal 'Police' oid nog uitkomen en dan ook voor 360?
Oh kreeg hier een folder van Saturn zuidplein met 45 euro op de voorkantquote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mja ben hier niet om te spoileren maar ja hij staat op interwebs.
Trouwens natterman, bij elke Saturn (dochteronderneming Media Markt) is ie ¤39.
In het blaadje van Saturn Utrecht staat hij helemaal niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mja ben hier niet om te spoileren maar ja hij staat op interwebs.
Trouwens natterman, bij elke Saturn (dochteronderneming Media Markt) is ie ¤39.
Oh ik had het van Budgetgaming maar het lijkt er op dat ie alleen in Groningen 39 euro kost.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Oh kreeg hier een folder van Saturn zuidplein met 45 euro op de voorkant
Krijg je NTSC-versie en later binnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh ik had het van Budgetgaming maar het lijkt er op dat ie alleen in Groningen 39 euro kost.
Helaas...
Bij gamehubs is ie in ieder geval ¤36,99
Haha oh nice! Die ga ik dus keihard halen! Bij de Saturn dus? (nu nog ff The WItcher 2 ergens goedkoop chillen!)quote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh ik had het van Budgetgaming maar het lijkt er op dat ie alleen in Groningen 39 euro kost.
Helaas...
Bij gamehubs is ie in ieder geval ¤36,99
Maar dat maakt geen donder uit aangezien hij regiovrij is.quote:
Mij meer aan Mafia 2quote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Darkestrah het volgende:
Dit doet mij toch wel héél erg aan RDR denken, hoor.
Ik mag het hopen, zal morgen eens langs de Free Record Shop gaanquote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef ForumPimp het volgende:
Is het niet zo dat de winkels het wel eerder in de schappen hebben liggen? Dit omdat het niet om een wereldwijde release gaat?
Hoeveel uur heb je er tot nu toe ongeveer opzitten? Kun je dat checken via het menuscherm?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ben net begonnen met disc3, disc2 leek me wel 2x zo lang te duren als disc1.
Ja, dat kan je zien in het 'statistics' -scherm. 15 uur, 42 minuten, 19 seconden.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je er tot nu toe ongeveer opzitten? Kun je dat checken via het menuscherm?
Deels klopt dat wel, maar dat moet ook wel gezien de verhaallijn. In ieder geval niet storend imho.quote:Nog een vraagje... IGN geeft in haar review als minpunt 'repetitieve cases'. Wat kun je daarover zeggen?
Hier staat gewoon 59,99 op het schermquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:21 schreef Doobie het volgende:
Om even in te haken op de prijzen van Saturn, bij E-plaza is hij ook voor 39,99 te bestellen.Heb hem zelf gisteren besteld
Hmm kan. Maar dat is bij andere games toch ook niet? Nja woensdag/donderdag heb je denk ik wel kansquote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef ForumPimp het volgende:
Is het niet zo dat de winkels het wel eerder in de schappen hebben liggen? Dit omdat het niet om een wereldwijde release gaat?
quote:Pluspunten:
- MotionScan zorgt voor emotionele gezichtsuitdrukkingen
- Aanwijzingen zoeken en ondervragen werkt verfrissend
- Goed verhaal
Minpunten:
- Besturing niet prettig
- Grafische minpuntjes
- Te gemakkelijk
Eindcijfer: 8
Same here, er van uit gaande dat de besturing soort van gelijk is aan dat van GTAquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:22 schreef Tijn het volgende:
Ik heb geen moeite met de besturing van GTA, dus dan zal LA Noire ook wel geen problemen opleveren
Dat is ie inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:25 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Same here, er van uit gaande dat de besturing soort van gelijk is aan dat van GTA
Was anders verrekte moeilijk om FOLLOW THAT RED CAR op een monochroom beeldscherm te doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef Tijn het volgende:
Police Quest was trouwens ook best makkelijk.
Open trunkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Was anders verrekte moeilijk om FOLLOW THAT RED CAR op een monochroom beeldscherm te doen.
(overigens was geen enkele Sierra game gemakkelijk omdat je altijd van die obscure teksten in moest voeren die je in een guideboek op moest zoeken)
Klop, op internet staat inderdaad die prijs. Maar in de folder staat 39,99quote:
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef speknek het volgende:
[..]
(overigens was geen enkele Sierra game gemakkelijk omdat je altijd van die obscure teksten in moest voeren die je in een guideboek op moest zoeken)
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij
Een uitzondering daargelaten (Codename: Iceman) is elke Sierra-game prima uit te spelen zonder externe hints.
WTF verkoopt FOK! tegenwoordig ook games!quote:Hier kopen we het spel
fok pricecheckquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:15 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF verkoopt FOK! tegenwoordig ook games!
Jaloers kreng.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]De downloaders hoeven hier niet te posten. Hier kopen we het spel[/info]
Stop eens met posten over je warez versie aub.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:24 schreef RacerDKB het volgende:
De map is trouwens echt HUGE, ik keek even op de map waar ik heen moest en dacht ''Oh dat doe ik ff'' en scrollde verder voor de lol om te kijken hoe groot het was, en het bleef maar doorgaan, écht heel erg groot.
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:19 schreef Dynd het volgende:
Mensen die dit spel vergelijken met GTA![]()
Oh, en ik heb mijn keuze gemaakt.
[ afbeelding ]Ik twijfel aan jouw screenshot na het zien van deze vergelijking:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: daarvoor twijfelde ik ook alquote:Although this is only our preliminary Head2Head, we can tell you that one version looks to have distinct advantage over the other. During cut-scenes, these two were pixel for pixel identical to one another. During gameplay however, the PS3′s utilization of SSAO throughout (which the Xbox 360 is completely lacking) is giving it an early lead going into our final Head2Head Analysis. Be sure to check back soon to see which version of L.A. Noire we crown the winner. Until then, enjoy Rockstar’s latest masterpiece anyway you can.![]()
Waarom? Ik promote warez het niet, ik spoiler niet, ik zeg niet hoe je er aan komt en ik zeg niet hoe je het gebruikt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stop eens met posten over je warez versie aub.
Ik ben zeker niet jaloers
Kort gezegd is het gewoon jaloezie maar dat is logisch.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom? Ik promote warez het niet, ik spoiler niet, ik zeg niet hoe je er aan komt en ik zeg niet hoe je het gebruikt.
Als ik het spel van de winkel eerder had gekregen was dit prima?
Open 10 topics over nieuwe muziekalbums, een handvol topics over films, of een topic uit DIG van iemand met een probleem. 9 van de 10 keer zal het om gedownload iets gaan
Bovendien wordt er op FOK! ook warez aangeboden (KPD) dus begrijp ik niet waarom ik het niet over een spel mag hebben.
Ik zat hier ook niet te pochen, ik gaf redelijk inhoudelijke informatie waarvan zat mensen dat willen weten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Kort gezegd is het gewoon jaloezie maar dat is logisch.
Als je over een spel gaat praten dat nog niet uit is en jij het al hebt en vertelt hoe fantastisch het wel niet is dan zal je altijd negatieve reacties uitlokken en mensen provoceren.
JUIST in een echte sandbox heb je een grote map nodig!!quote:Even ter vergelijking de map van GTA 4 is 6 square miles
Mafia 2 = 4 square miles
En LA NOIRE = 8 square miles
dus lekker groot, maar aangezien het geen sandbox game is wel wat minder natuurlijk
Ik weet niet of je Test Drive 2 mee mag rekenen omdat het een race/open wereld game is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef vosss het volgende:
[..]
JUIST in een echte sandbox heb je een grote map nodig!!
Als het meeste toch gewoon missies is en verder weinig freeroaming, dan heb je ook genoeg aan 4 of 6 square miles.
Overigens heeft JC2 pas een grote map. Volgens mij van de huidige generatie games om het zo maar even te noemen het grootst qua oppervlak toch?
Haha, dat vond ik juist wel een welkome afwisseling van die gevechten. Gewoon even je vee naar huis brengen. Hoewel die ene missie in die storm wel frustrerend was ja. Waar de koeien zo de afgrond in rennen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef Stuurver het volgende:
Mafia 2 vond ik wel zo'n slecht spel![]()
Ik wil ook Red Dead Redemption weer eens opnieuw uitspelen maar heb slechte herinneringen waar je vee moet begeleiden
Dat zou ik niet zo 1, 2, 3 weten. Maar ik doelde meer op de vergelijking zodat iedereen een beetje weet hoe groot het ongeveer is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Test Drive 2 mee mag rekenen omdat het een race/open wereld game is.
Maar ik denk die de grootste map heeft.
Ibiza maar vooral Hawaii is zo focking groot.
Ja dat zei ik dus alquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef RickoKun het volgende:
Je hebt niets aan zo'n grote map als het geen sandbox game is
JC2 heeft idd echt een ziekelijk grote map.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef vosss het volgende:
[..]
JUIST in een echte sandbox heb je een grote map nodig!!
Als het meeste toch gewoon missies is en verder weinig freeroaming, dan heb je ook genoeg aan 4 of 6 square miles.
Overigens heeft JC2 pas een grote map. Volgens mij van de huidige generatie games om het zo maar even te noemen het grootst qua oppervlak toch?
Helaas morgen pas betaaldagquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:57 schreef cerpintaxt het volgende:
Krijg net een mailtje van Foregames in Breda dat ie klaar ligt om af te halen, dikke kans dus dat ie bij andere winkels ook te krijgen is nu!
als je hem hebt, kun je dan foto van de game+kassabon maken? Kunnen anderen gebruiken om het spel ook te krijgen in andere winkelsquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:57 schreef cerpintaxt het volgende:
Krijg net een mailtje van Foregames in Breda dat ie klaar ligt om af te halen, dikke kans dus dat ie bij andere winkels ook te krijgen is nu!
Mafia 2 is niet slecht, alleen veeeeeeeeeel te kortquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef Stuurver het volgende:
Mafia 2 vond ik wel zo'n slecht spel![]()
Ik wil ook Red Dead Redemption weer eens opnieuw uitspelen maar heb slechte herinneringen waar je vee moet begeleiden
Nou dat zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:57 schreef cerpintaxt het volgende:
Met plezier, ben alleen pas tegen 18u thuis waarschijnlijk..quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
als je hem hebt, kun je dan foto van de game+kassabon maken? Kunnen anderen gebruiken om het spel ook te krijgen in andere winkels
prima, ik kan toch pas vanavond naar saturn, waar ie 39euro is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:03 schreef cerpintaxt het volgende:
[..]
Met plezier, ben alleen pas tegen 18u thuis waarschijnlijk..
Het schijnt een vrij simpel spel te zijn, dus waarom een guidebook?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:12 schreef delano.888 het volgende:
Bij futurezone 55 euro inclusief guidebook
http://www.futurezone.nl/(...)e-voordeelbundel.htm
Waarom niet een guidebook voor dat beetje geld extraquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het schijnt een vrij simpel spel te zijn, dus waarom een guidebook?
Welke winkels?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ging net al naar 2 game winkels, maar ze wouden me L.A. Noire nog niet geven..
Proof? Op de site zelf staat ie voor 59 euro.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:27 schreef Hoo-doo het volgende:
Na het kijken van de Giantbomb Quicklook van L.A. Noire besefte ik ineens dat ik deze game moest hebben, de facial animations zijn echt belachelijk goed gedaan, echt een nieuwe standaard voor kwaliteit.
Ik heb gisteren dus even E-plaza gebeld, deze hadden de game voor 39 euro in de folder staan, en er stond naast: "Voor de eerste kopers! Slip of the tounge editie voor de prijs van de gewone game!".
5 minuten later stond mijn pre-order geregistreerd, 39 euro voor de PS3 versie inclusief de DLC.
Niet slecht! Laat maar komen deze vrijdag.
Hier trouwens nog de quicklook. Ze hebben extra hun best gedaan om helemaal niks te spoilen, en zoals altijd zijn de gasten van Giantbomb hilarisch.
http://www.giantbomb.com/quick-look-la-noire/17-4133/
Je kan er zeker niet nog 1tje meenemen voor een mede fokker?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
prima, ik kan toch pas vanavond naar saturn, waar ie 39euro is.
Check de folder op de site, daar staat 39 euro. Maar dat is een foutje volgens mij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Proof? Op de site zelf staat ie voor 59 euro.
Laat mij de proof zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Proof? Op de site zelf staat ie voor 59 euro.
Technisch gezien krijg je bij alle pre-orders de DLC, maakt niks uit of je 4 tientjes neerlegt of 6.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:43 schreef Johnnehb het volgende:
[..]
Laat mij de proof zijn.
Heb vanochtend gebeld omdat een maatje van mij het in een folder zag staan.,
De medewerker hier in Rijswijk dacht dat het om een drukfoutje ging, maar het blijkt wel zo te zijn.
Ik probeer nu de special edition voor 40 euro te verkrijgen :-)
Cool! Thanks!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:43 schreef Johnnehb het volgende:
[..]
Laat mij de proof zijn.
Heb vanochtend gebeld omdat een maatje van mij het in een folder zag staan.,
De medewerker hier in Rijswijk dacht dat het om een drukfoutje ging, maar het blijkt wel zo te zijn.
Ik probeer nu de special edition voor 40 euro te verkrijgen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook bedankt. Net gebeld en hij is gereserveerd voor 40 euro.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:39 schreef Hoo-doo het volgende:
Here you go! Ik zag ook inderdaad 59 euro op de website staan, daarom heb ik even gebeld.
Was volgens de verkoper geen probleem, en heb direct een pre-order geplaatst.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Jij ook bedankt. Net gebeld en hij is gereserveerd voor 40 euro.Filiaal Rijswijk.
Ik werk er toch dichtbij, dus Vrijdag even oppikken.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:35 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Je kan er zeker niet nog 1tje meenemen voor een mede fokker?
Bel ze, pre-order hem en ik wil hem best oppikken voor je, maar dan moet je m komen halen bij mij in zoetermeer.quote:
NEIN DAS IST VERBOTEN!!! (bij Eplaza) Vrijdag pas.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Maar mag tie nou verkocht worden bij Rijswijk of nog niet?
Dan heb ik er weinig aanquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:24 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Bel ze, pre-order hem en ik wil hem best oppikken voor je, maar dan moet je m komen halen bij mij in zoetermeer.
Waar woont u dan? Ik kan hem wel opsturen, maar dan kom je op ongeveer 42-43 euro uit.quote:
Ah zijn die beetje fatsoenlijk met snel versturen e.d.? Dan kan ik inderdaad net zo goed daar doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:37 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Waar woont u dan? Ik kan hem wel opsturen, maar dan kom je op ongeveer 42-43 euro uit.
Dat kost hij ook bij Zavvi.nl
Hier: http://www.zavvi.nl/games(...)cyoh&search=la+noire Hope this helps.Ze hebben Paypal.
Hoe kom je daarbij dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
NEIN DAS IST VERBOTEN!!! (bij Eplaza) Vrijdag pas.Maarja, voor 33% korting wacht ik wel 2 dagen!
Mediamarkt Rijswijk schijnt hem wel al te verkaufen.....
Ja ze zijn retesnel. Laatst Enslaved besteld bij de engelse zavvi. Binnen 5 dagen binnen. Als je m nu besteld, KAN je hem wellicht zaterdag in huis hebben of Vrijdag...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah zijn die beetje fatsoenlijk met snel versturen e.d.? Dan kan ik inderdaad net zo goed daar doen
Dank je!
Xbox World.quote:
Ga ik maar eens proberen dan!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja ze zijn retesnel. Laatst Enslaved besteld bij de engelse zavvi. Binnen 5 dagen binnen. Als je m nu besteld, KAN je hem wellicht zaterdag in huis hebben of Vrijdag...
Sure thing!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ga ik maar eens proberen dan!
Nogmaals bedankt
Ow nee wachten vind ik op zich niet erg hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Sure thing!Een paar dagen wachten is nooit zo erg, helemaal niet voor die prijs.
Komt ie nu meequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:01 schreef VitaminWater het volgende:
Ehh Zavvi is dus NIET snel he. Al mijn ervaringen met hun zijn 2 a 3 weken.
Misschien had ik pech, maar ik bestel daar nooit meer.
Bij mij ALTIJD binnen een week.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:01 schreef VitaminWater het volgende:
Ehh Zavvi is dus NIET snel he. Al mijn ervaringen met hun zijn 2 a 3 weken.
Misschien had ik pech, maar ik bestel daar nooit meer.
Wutquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:27 schreef ForumPimp het volgende:
Net gehaald bij de Media Markt in Leeuwarden. Schappen liggen er vol mee.
voor hoeveel geld?kun je pic maken met kassabon?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:27 schreef ForumPimp het volgende:
Net gehaald bij de Media Markt in Leeuwarden. Schappen liggen er vol mee.
Ik hoop dat je een grapje maakt, er zijn ALTIJD winkels die te vroeg verkopen. Mediamarkt verkoopt dus vandaag al, waarschijnlijk alle andere winkels morgen.quote:
Ik heb geen kassabon.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
voor hoeveel geld?kun je pic maken met kassabon?
Ik ben daar serieus verbaasd over!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt, er zijn ALTIJD winkels die te vroeg verkopen.
ook dlc?quote:
Dat is niet waar, GTA IV werd al op 25 april verkocht door allerlei winkels waarop Rockstar eerst winkels inlichtte dat ze dikke boetes kregen en een dag er na dat ze hem mochten verkopen omdat het spel vervroegd was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt, er zijn ALTIJD winkels die te vroeg verkopen. Mediamarkt verkoopt dus vandaag al, waarschijnlijk alle andere winkels morgen.
Bij GTAIV was dat wel anders, die was ECHT niet te krijgen voor de launch.
Omdat ik de kassabon niet hoef?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
ook dlc?
En waarom heb je geen kassabon? Want met foto kunnen we. andere winkels zover krijgen te verkopen
Persoonlijk vind ik het sneu van de Media Markt dat ze klanten proberen te lokken door een game eerder te releasen. Dat is gewoon laag en laf. Maar we weten allemaal dat het een kutwinkel is, daarom ga ik er ook niet heen. Ik betaal voor service en kwaliteit. Die krijg je bij een gameshop wel!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:30 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Omdat ik de kassabon niet hoef?
En zeker niet om dat alle sneue mensen dan met een uitgeprinte bon dan de game krijgen.
Echt de grootste onzin die ik ooit heb gelezen. Zonder enige twijfel zelfs.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het sneu van de Media Markt dat ze klanten proberen te lokken door een game eerder te releasen. Dat is gewoon laag en laf. Maar we weten allemaal dat het een kutwinkel is, daarom ga ik er ook niet heen. Ik betaal voor service en kwaliteit. Die krijg je bij een gameshop wel!
Misschien een stomme vraag, maar als je die game al hebt, wat de fuck doe je dan nog achter je pc?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:32 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Echt de grootste onzin die ik ooit heb gelezen. Zonder enige twijfel zelfs.
Sneu figuur.
Wil je nu echt dat ik mij ga verantwoorden waarom ik die game nu niet speel?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar als je die game al hebt, wat de fuck doe je dan nog achter je pc?
En ga je me nu voor sneu figuur lopen uitmaken?
[ afbeelding ]
Het gaat heel goed, groetjesquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:46 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Wil je nu echt dat ik mij ga verantwoorden waarom ik die game nu niet speel?
Gaat het wel goed met je?
je hebt de game gewoon niet. Dat is me wel duidelijk. Een beetje gamen wil wel delen en daarnaast is het vreemd dat je niet aan het spelen bentquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:30 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Omdat ik de kassabon niet hoef?
En zeker niet om dat alle sneue mensen dan met een uitgeprinte bon dan de game krijgen.
Hij is gewoon boos omdat zijn gameboy gejat isquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
je hebt de game gewoon niet. Dat is me wel duidelijk. Een beetje gamen wil wel delen en daarnaast is het vreemd dat je niet aan het spelen bent
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
je hebt de game gewoon niet. Dat is me wel duidelijk. Een beetje gamen wil wel delen en daarnaast is het vreemd dat je niet aan het spelen bent
Waarom zou ik dat doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Maak anders gewoon eens de pic zónder kassabon en plaats deze in onbewerkte vorm?
(ik had al een sterk vermoeden, maar nu weet ik het zeker..)
Ja, bij mij in elk geval wel altijd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:59 schreef Senderious het volgende:
Ik heb hem bij bol.com besteld. Kans dat ik hem nog voor de officiële releasedatum nog op de deurmat vindt?
Dan houdt ik hoop. Zou wel heel mooi zijn. Ben de hele donderdag vrij!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Ja, bij mij in elk geval wel altijd.
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar, ze zouden hem sowieso morgen versturen. Maar eerder lijkt me sterk, dan zou de verkoop in de andere winkels nu toch al in volle gang moeten zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:59 schreef Senderious het volgende:
Ik heb hem bij bol.com besteld. Kans dat ik hem nog voor de officiële releasedatum nog op de deurmat vindt?
Ow, dat zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Ja, bij mij in elk geval wel altijd.
Nice!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:08 schreef cerpintaxt het volgende:
Zoals beloofd vanmiddag:
http://img.photobucket.co(...)orgotso/IMG_0187.jpg
Ze sturen later via mail nog een code voor extra DLC, konden ze nog niet geven voor de release blijkbaar.. (sowieso nutteloos zolang de PSN Store eruit ligt)quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:09 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nice!![]()
Zit "The Consul's Car" erbij? Is de exclusieve case voor de PS3 versie.
Bij Bol.com kan je hem met acceptgiro krijgen. Heb daar nog nooit vooruit betaald. Bol.com heeft "The Naked City" als pre order bonus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:12 schreef Sjapoela het volgende:
Is er een winkel waar ik hem kan pre-orderen zonder met ideal hoeven te betalen, bijv met overschrijving/acceptgiro? Ik ben mn telefoon verloren vorige week, en ideal werkt bij mij met een tan-code, en wil wel graag die dlc hebben
Thx!
Huh? "Ze"? Je bedoeld de winkel? Apart. Op unboxing video's zag ik dat in Amerika er een briefje in het doosje zat met die code. Maar inderdaad, we hebben er toch niks aan op de PS3 op het moment. Ook niet aan alle pre-order bonussen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:14 schreef cerpintaxt het volgende:
[..]
Ze sturen later via mail nog een code voor extra DLC, konden ze nog niet geven voor de release blijkbaar.. (sowieso nutteloos zolang de PSN Store eruit ligt)
ik heb plakband op F5..quote:
Inderdaad las ik ook al. Na het updaten naar 3.61 kreeg ik ook freezes bij mafia 2, echt vet irritant. Dus dan zal het bij l.a. noire ook wel gebeuren ben ik bangquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:17 schreef DaFrenk het volgende:
PS3 firmware 3.61 kan dus blijkbaar voor freezes zorgen na onderzoek van Rockstar: http://support.rockstarga(...)le-playing-l-a-noire
Damn
KUT!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef Maver24 het volgende:
Er is genoeg op voorraad in de winkel maar niet via internet bestellingen.
Nee, is ook niet nodig. Ga jij nou maar lekker door met trollen, dan spelen wij nog wel een potje.quote:
ik ben ook onderweg. :pquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:19 schreef Balabaster het volgende:
[..]
ik heb plakband op F5..
media markt is niet meer telefonisch te bereiken, dus ik ga maar es op pad naar MM grunn..op hoop van zegen!!
heb je hem bij Bol of Game.co.uk gekocht?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:58 schreef Griebus het volgende:
Bol.com heeft de beste DLC. Wel jammer dat ie daar 60 euro kost. Game.co.uk heeft hem ook met dezelfde dlc maar dan 40 euro.
Vandaag verzonden.
bij de mm ook voor die prijs ivm laagste prijs garantie denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:10 schreef Balabaster het volgende:
voor degenen die het nog willen weten, in groningen is het me niet gelukt. ze hadden de games nog niet binnen bij de media markt. jammer! dan maar lekker snessen vanavond
morgen moet ie iig wel te krijgen zijn, tip voor mensen in groningen: 10 uur vrijdagochtend bij de saturn, 39 euro (mits ze niet stiekem morgen alles verkopen!)
Game. Krijg ook steeds update van de status en ook nog eens een track&trace link.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:18 schreef Senderious het volgende:
[..]
heb je hem bij Bol of Game.co.uk gekocht?
weet je dat zeker? ik moet vrijdag op school zijn (Minerva) dus ik zit er praktisch naast! dat zou wel ideaal zijn, laat het me weten!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
bij de mm ook voor die prijs ivm laagste prijs garantie denk ik
ik heb er iig een fok account voor aangemaakt. de hele dag lopen f5en op dit topic, ik kan echt niet meer wachten!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:50 schreef Granaatappel het volgende:
Zo'n vette game dit, ga er gewoon een console voor halen denk ik
Kan je beter http://www.la-noire.net/forums/ in de gaten houden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef Balabaster het volgende:
[..]
ik heb er iig een fok account voor aangemaakt. de hele dag lopen f5en op dit topic, ik kan echt niet meer wachten!!
Je meent het! Hm, bij Bol.com nog niks. Hoop dat ik morgen een mailtje heb dat hij verzonden is dan, die komen meestal 's nachts.quote:
ah, heb altijd het idee dat op officele fora alleen boze yanks zitten die een patch eisen 2 dagen voor een release. plus,als ik almighty google een vraag stelde kwam ik vaak op Fok uit. zo ook met LA Noire!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Kan je beter http://www.la-noire.net/forums/ in de gaten houden.
Aangepast en "nee".quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef Ctg het volgende:
Voor diegene die hem al uitgespeeld hebben: zijn jullie ook een beetje teleurgesteld in LA noire?
GTA was redelijk lineair, als in: je kan missies niet willekeurig kiezen, er zit wel een volgorde in.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:15 schreef maniack28 het volgende:
Ik vind RDR juist een saaie game, omdat het verhaal me niet grijpt. Net als GTA4 overigens... ik hoop dat het iets lineaire verhaal mij meer aanspreekt.
Er zitten wel wat ''Rockstar-momentjes'' maar die zijn zeer schaars.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:26 schreef Tijn het volgende:
Zit er eigenlijk een beetje humor in? Wat ik van de filmpjes meekreeg is het behoorlijk zakelijk en droog allemaal.
Whehe, dit zag ik inderdaad ook in zo'n review video waar iemand een case doorliep. Ik schrok ook al van de hele vreemde reactiequote:
quote:
quote:
idd ja nondeju.quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou kom op. vandaag moet ik hem hebben
Als je hem bij zavvi.nl hebt besteld, heb je m binnen 1 week. Bij de uk dependance duurt het idd 2-3 weken.quote:
Dan wacht ik gewoon geduldig een weekje!quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:50 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Als je hem bij zavvi.nl hebt besteld, heb je m binnen 1 week. Bij de uk dependance duurt het idd 2-3 weken.
Zavvi.nl is fysiek gevestigd in NL namelijk.
Uhm de rest van Europa donderdag? Volgens mij heel Europa vrijdag. Al waren er al veel mensen in de UK die hem vandaag gingen ophalenquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
idd ja nondeju.
Vrijdag is de release datum van die klote britten!
De rest van Europa Donderdag!
*zucht*
IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EM!
En waar dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:57 schreef HeertjeB het volgende:
Woei ik heb hem binnen!!!!!!!!!ps3 versie
Op de Britten na had de rest van Europa, (althans west Europa) Donderdag altijd als release dag.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm de rest van Europa donderdag? Volgens mij heel Europa vrijdag. Al waren er al veel mensen in de UK die hem vandaag gingen ophalen
mss foto met kassabon? Zodat wij hem ook kunnen halenquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:57 schreef HeertjeB het volgende:
Woei ik heb hem binnen!!!!!!!!!ps3 versie
Dikke bullshit. Die zooi komt net zo goed uit een magazijn in de UK.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:50 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Als je hem bij zavvi.nl hebt besteld, heb je m binnen 1 week. Bij de uk dependance duurt het idd 2-3 weken.
Zavvi.nl is fysiek gevestigd in NL namelijk.
Nja ik ga vanmiddag ff kijken hier in het dorp waar ik werk, kreeg maar 2 stuks binnen voor de xbox360, en wou vandaag wel verkopen, maar ze wachten nog op een mailtjequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zoals ik nu heb gelezen geen grote winkels die zich er aan wagen.
Mijn pakketje had toen een NL retour adres. Riddle me this, hoe kan dat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Dikke bullshit. Die zooi komt net zo goed uit een magazijn in de UK.
http://help.zavvi.nl/inde(...)t=7&id=22&artlang=nlquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:45 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Mijn pakketje had toen een NL retour adres. Riddle me this, hoe kan dat?
quote:Normaal gesproken moet je in Nederland rekening houden met ongeveer 10-15 werkdagen tot aan levering na verzending uit ons magazijn in het Verenigd Koninkrijk.
LOL.... die 99 cent zie je niet staanquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:39 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Check de folder op de site, daar staat 39 euro. Maar dat is een foutje volgens mij.
In Venlo...quote:
game mania arnhem doet wel eens eerdere verkoop had ik wel bij rdrquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand bij omgeving Arnhem hem al heeft. Ben naar 2 winkels geweest v&d en intertoys waar ze hem nog niet willen verkopen.
Als blijkt dat ze een mailtje hebben gehad, dan haal ik hem ook zo opquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
In Venlo...
Hij mocht em sinds 5 minuten (alweer een half uur geleden) in de verkoop doen
Isnie in Utrecht...quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:20 schreef GilaMonyet het volgende:
FYI
Verkooppunten:
-Foregames Breda / Tilburg
-Gamesshoppen Schiedam
-Bart Smit A'dam kalverstraat
-FRS A'dam Kalverstraat
-Ferdinand Bol A'dam Kalverstraat
Bron: xboxworld.nl
Ik kom ook uit arnhem, maar nog geen succes. Free Record Shop startte vorige keer met RDR wel vroeg, dus mss dat die nog los gaan zo. Ben je daar toevallig ook geweest? Bellen heeft geen zin denk ik..quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geen enkele gamemania verkoopt hem.al, weet iemand nog een adresje in de buurt van Arnhem?
begrijp alleen niet waar, arnhem of nijmegenquote:[message=36064473,noline]DriveSand schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:36[/message]:
Voor de mensen in en om Nijmegen, ik heb zojuist de 360-versie gehaald bij de Dixons in de V&D. Helaas wel voor de volle mep, maar van 20 euro ga ik niet dood, van anders woensdag pas halen en misschien dan tijd hebben om te spelen wel. Heb eerlijk gezegd niet gelet op de PS3, maar zou gek zijn als ze hem alleen voor de 360 hebben liggen.
Voor XBox of PS3? Als het voor ps3 ook bijna 20gig is ben ik mooi de klosquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef Cyberia18 het volgende:
En binnen. Indien je het spel wilt installeren mag je 19,8gb op je HDD reserveren. DVD FTW!
Nog even de laatste hand leggen aan m'n scriptie en dan los.
Zelfde hier, heb maar 40gb, maar heb nog verschillende spellen die bijelkaar al 25gig zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voor XBox of PS3? Als het voor ps3 ook bijna 20gig is ben ik mooi de klos
Dat probleem heb ik dus ook, ik stond al te goochelen om AC Brotherhood erop te krijgen, en toen was het helemaal stress voor GT5quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:46 schreef Syd het volgende:
[..]
Zelfde hier, heb maar 40gb, maar heb nog verschillende spellen die bijelkaar al 25gig zijn
quote:Heb hem gezien bij:
Futurezone Rotterdam
Dixons (in de V&D)
bron: xboxworld.nlquote:Kan goed kloppen, gast van Futurezone zei tegen mij gister al dat tie vandaag daar in de verkoop ging:thumbsup:
Je hebt toch een HDD? Dus geen probleem en anders had je hem voor de PS3 moeten kopenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef Cyberia18 het volgende:
En binnen. Indien je het spel wilt installeren mag je 19,8gb op je HDD reserveren. DVD FTW!
Nog even de laatste hand leggen aan m'n scriptie en dan los.
Alleen de 360 versie beslaat 3 discs, PS3 is gewoon single.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voor XBox of PS3? Als het voor ps3 ook bijna 20gig is ben ik mooi de klos
Lijkt mij dat het wel wat fijner speelt als je vanaf de HDD speelt voor xbox-users, aangezien het langer duurt als ie het van de dvd moet lezen toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:54 schreef Roces18 het volgende:
Moet je alle 20 gigs installeren? Of kan je gewoon via de blu-ray spelen?
Zoals ik zei; dit geldt alleen voor de 360 versie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:54 schreef Roces18 het volgende:
Moet je alle 20 gigs installeren? Of kan je gewoon via de blu-ray spelen?
quote:For gamers who still have a small hard drive on their PS3, they will be pleased to know that L.A. Noire will have an install but it’s not big that players will have to delete another game’s data. Instead of having a 5GB install, L.A Noire will only take 1.3GB of your hard drive space. Yes! with a game so big, I am surprised to see the game only having a 1.3GB install.
Oh dan heb ik er wel plek voorquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals ik zei; dit geldt alleen voor de 360 versie.
[..]
Het feit dat de console geen klereherrie meer produceert is al reden genoeg voor een install te gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het wel wat fijner speelt als je vanaf de HDD speelt voor xbox-users, aangezien het langer duurt als ie het van de dvd moet lezen toch?
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het feit dat de console geen klereherrie meer produceert is al reden genoeg voor een install te gaan.
Dacht dat ie in EHV al te koop wasquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nu de eerste berichten van Eindhoven en ik ben blij.
Dat weet ik niet dus niet zeker. Het zou bij de Gamesmart kunnen zijn, maar daar kom ik nooit.. tis ook een eindje van het centrum vandaan dus :pquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht dat ie in EHV al te koop was?
Laat even weten of die er is in Alphen aan den rijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:12 schreef Mister_T het volgende:
Ik rij zo ook even langs de MM in alphen aan den rijn, who knows heb ik geluk
Lijkt mij Nijmegen, zo even naartoe rijden dan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:38 schreef FireFoz het volgende:
[..]
Ik kom ook uit arnhem, maar nog geen succes. Free Record Shop startte vorige keer met RDR wel vroeg, dus mss dat die nog los gaan zo. Ben je daar toevallig ook geweest? Bellen heeft geen zin denk ik..
van tweakers:
[..]
begrijp alleen niet waar, arnhem of nijmegen
Nu zoetermeer nog!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb vernomen dat de MM in Utrecht (Hoog Catharijne) 'm ook in de verkoop heeft staan.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb vernomen dat de MM in Utrecht (Hoog Catharijne) 'm ook in de verkoop heeft staan.
Tegen de tijd dat ik heen en weer ben geweest moet ik weer naar Utrecht om in Amsterdam te oefnen, laat thuis, morgen vroeg werken, 's avonds optreden,zaterdag werken.. argh..quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Daar kom ik straks langs, zal wel even kijken. Weet je ook de prijs want voor 60 euro laat ik hem liggen dan...
Bron: xboxworld.nlquote:Gisteren werd hier min of meer beweerd dat LA Noire in Rijswijk te verkrijgen zou zijn bij de MM te Rijswijk. Ik werk er niet zo ver vandaan en moest vandaag in het winkelcentrum zijn, dus even langsgegaan.
Nou dus geen LA Noire... Ook niet bij Bart Smit, niet bij de FRS en niet bij Eplaza, dus bespaar jezelf de reis. Streetdate... Tssss...
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet dus niet zeker. Het zou bij de Gamesmart kunnen zijn, maar daar kom ik nooit.. tis ook een eindje van het centrum vandaan dus :p
Bron: xboxworld.nlquote:jaja
ik heb hem eindelijk ook binnen.
Gamesmart eindhoven
Tenzij je nog iets erbij hebt gekocht kan die gewoon door de brievenbus. :-)quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:29 schreef DaFrenk het volgende:
Zojuist mailtje van Bol.com binnen, hij "wordt verzonden". Straks eens kijken of ze hem met de pakketdienst of met brievenbuspost versturen. Als hij als pakketje komt moet ik zorgen dat er iemand thuis is
Laat maar. Kreeg net van m'n kameraad te horen dat hij lopend met een exemplaar richting de kassa een halt werd toegeroepen en kreeg te horen dat het spel toch niet eerder dan morgen in de verkoop gaat. Mijn god, wat een kneuzenorganisatie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Daar kom ik straks langs, zal wel even kijken. Weet je ook de prijs want voor 60 euro laat ik hem liggen dan...
Welke vestiging heb je gebeld?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:41 schreef Basssie024 het volgende:
Gamemania gaat hem nu landelijk verkopen
ik heb ff gebeld![]()
Wooo!! Thanks voor dit mooie nieuwsquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij Gamemania is die in de verkoop ben net gebeld
Het zijn twee totaal verschillende zaken. Dus de verschillen.. Uuh alles?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:55 schreef GilaMonyet het volgende:
Wat is het verschil tussen de Naked City en Slip of the Tongue?
Ga straks naar de Gamemania
Hoe bedoel je met Naked City? Ik mis iets volgens mij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb hem net met Naked City, gamenania
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |