Release: 20 mei 2011 op XBOX 360 en PS3quote:The game takes place in post-war 1940s Los Angeles, a city of glamour, fame and wealth, but also where crime, vice corruption is rife. The player assumes the role of Cole Phelps, an LAPD officer who rises through the ranks of the department. He has joined the police force to "right the wrongs" he committed during the Second World War. He starts off as a patrol-man, then a traffic detective, homicide, vice, and finally arson investigator. Each rank gives the player a partner who will help Phelps in his investigations, fights, and arrests. The game blends investigative elements such as mystery, and crime solving, with fast paced action sequences from chases on foot to car, as well as gun-play. As well as the storyline missions, the player can choose to work on optional side-investigations following a call from dispatch. The player can also travel on foot, as well as in different vehicles.
Agent denk ik dat je bedoelt, zover ik weet is dat nog steeds een PS3 exclusive. Maar Microsoft kennende gooien ze er wel een smak geld tegenaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Jmsls het volgende:
Over vier dagen![]()
![]()
Zal 'Police' oid nog uitkomen en dan ook voor 360?
Oh kreeg hier een folder van Saturn zuidplein met 45 euro op de voorkantquote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mja ben hier niet om te spoileren maar ja hij staat op interwebs.
Trouwens natterman, bij elke Saturn (dochteronderneming Media Markt) is ie ¤39.
In het blaadje van Saturn Utrecht staat hij helemaal niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mja ben hier niet om te spoileren maar ja hij staat op interwebs.
Trouwens natterman, bij elke Saturn (dochteronderneming Media Markt) is ie ¤39.
Oh ik had het van Budgetgaming maar het lijkt er op dat ie alleen in Groningen 39 euro kost.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Oh kreeg hier een folder van Saturn zuidplein met 45 euro op de voorkant
Krijg je NTSC-versie en later binnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh ik had het van Budgetgaming maar het lijkt er op dat ie alleen in Groningen 39 euro kost.
Helaas...
Bij gamehubs is ie in ieder geval ¤36,99
Haha oh nice! Die ga ik dus keihard halen! Bij de Saturn dus? (nu nog ff The WItcher 2 ergens goedkoop chillen!)quote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh ik had het van Budgetgaming maar het lijkt er op dat ie alleen in Groningen 39 euro kost.
Helaas...
Bij gamehubs is ie in ieder geval ¤36,99
Maar dat maakt geen donder uit aangezien hij regiovrij is.quote:
Mij meer aan Mafia 2quote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Darkestrah het volgende:
Dit doet mij toch wel héél erg aan RDR denken, hoor.
Ik mag het hopen, zal morgen eens langs de Free Record Shop gaanquote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef ForumPimp het volgende:
Is het niet zo dat de winkels het wel eerder in de schappen hebben liggen? Dit omdat het niet om een wereldwijde release gaat?
Hoeveel uur heb je er tot nu toe ongeveer opzitten? Kun je dat checken via het menuscherm?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ben net begonnen met disc3, disc2 leek me wel 2x zo lang te duren als disc1.
Ja, dat kan je zien in het 'statistics' -scherm. 15 uur, 42 minuten, 19 seconden.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je er tot nu toe ongeveer opzitten? Kun je dat checken via het menuscherm?
Deels klopt dat wel, maar dat moet ook wel gezien de verhaallijn. In ieder geval niet storend imho.quote:Nog een vraagje... IGN geeft in haar review als minpunt 'repetitieve cases'. Wat kun je daarover zeggen?
Hier staat gewoon 59,99 op het schermquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:21 schreef Doobie het volgende:
Om even in te haken op de prijzen van Saturn, bij E-plaza is hij ook voor 39,99 te bestellen.Heb hem zelf gisteren besteld
Hmm kan. Maar dat is bij andere games toch ook niet? Nja woensdag/donderdag heb je denk ik wel kansquote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef ForumPimp het volgende:
Is het niet zo dat de winkels het wel eerder in de schappen hebben liggen? Dit omdat het niet om een wereldwijde release gaat?
quote:Pluspunten:
- MotionScan zorgt voor emotionele gezichtsuitdrukkingen
- Aanwijzingen zoeken en ondervragen werkt verfrissend
- Goed verhaal
Minpunten:
- Besturing niet prettig
- Grafische minpuntjes
- Te gemakkelijk
Eindcijfer: 8
Same here, er van uit gaande dat de besturing soort van gelijk is aan dat van GTAquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:22 schreef Tijn het volgende:
Ik heb geen moeite met de besturing van GTA, dus dan zal LA Noire ook wel geen problemen opleveren
Dat is ie inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:25 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Same here, er van uit gaande dat de besturing soort van gelijk is aan dat van GTA
Was anders verrekte moeilijk om FOLLOW THAT RED CAR op een monochroom beeldscherm te doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef Tijn het volgende:
Police Quest was trouwens ook best makkelijk.
Open trunkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Was anders verrekte moeilijk om FOLLOW THAT RED CAR op een monochroom beeldscherm te doen.
(overigens was geen enkele Sierra game gemakkelijk omdat je altijd van die obscure teksten in moest voeren die je in een guideboek op moest zoeken)
Klop, op internet staat inderdaad die prijs. Maar in de folder staat 39,99quote:
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef speknek het volgende:
[..]
(overigens was geen enkele Sierra game gemakkelijk omdat je altijd van die obscure teksten in moest voeren die je in een guideboek op moest zoeken)
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij
Een uitzondering daargelaten (Codename: Iceman) is elke Sierra-game prima uit te spelen zonder externe hints.
WTF verkoopt FOK! tegenwoordig ook games!quote:Hier kopen we het spel
fok pricecheckquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:15 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF verkoopt FOK! tegenwoordig ook games!
Jaloers kreng.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]De downloaders hoeven hier niet te posten. Hier kopen we het spel[/info]
Stop eens met posten over je warez versie aub.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:24 schreef RacerDKB het volgende:
De map is trouwens echt HUGE, ik keek even op de map waar ik heen moest en dacht ''Oh dat doe ik ff'' en scrollde verder voor de lol om te kijken hoe groot het was, en het bleef maar doorgaan, écht heel erg groot.
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:19 schreef Dynd het volgende:
Mensen die dit spel vergelijken met GTA![]()
Oh, en ik heb mijn keuze gemaakt.
[ afbeelding ]Ik twijfel aan jouw screenshot na het zien van deze vergelijking:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: daarvoor twijfelde ik ook alquote:Although this is only our preliminary Head2Head, we can tell you that one version looks to have distinct advantage over the other. During cut-scenes, these two were pixel for pixel identical to one another. During gameplay however, the PS3′s utilization of SSAO throughout (which the Xbox 360 is completely lacking) is giving it an early lead going into our final Head2Head Analysis. Be sure to check back soon to see which version of L.A. Noire we crown the winner. Until then, enjoy Rockstar’s latest masterpiece anyway you can.![]()
Waarom? Ik promote warez het niet, ik spoiler niet, ik zeg niet hoe je er aan komt en ik zeg niet hoe je het gebruikt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stop eens met posten over je warez versie aub.
Ik ben zeker niet jaloers
Kort gezegd is het gewoon jaloezie maar dat is logisch.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom? Ik promote warez het niet, ik spoiler niet, ik zeg niet hoe je er aan komt en ik zeg niet hoe je het gebruikt.
Als ik het spel van de winkel eerder had gekregen was dit prima?
Open 10 topics over nieuwe muziekalbums, een handvol topics over films, of een topic uit DIG van iemand met een probleem. 9 van de 10 keer zal het om gedownload iets gaan
Bovendien wordt er op FOK! ook warez aangeboden (KPD) dus begrijp ik niet waarom ik het niet over een spel mag hebben.
Ik zat hier ook niet te pochen, ik gaf redelijk inhoudelijke informatie waarvan zat mensen dat willen weten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Kort gezegd is het gewoon jaloezie maar dat is logisch.
Als je over een spel gaat praten dat nog niet uit is en jij het al hebt en vertelt hoe fantastisch het wel niet is dan zal je altijd negatieve reacties uitlokken en mensen provoceren.
JUIST in een echte sandbox heb je een grote map nodig!!quote:Even ter vergelijking de map van GTA 4 is 6 square miles
Mafia 2 = 4 square miles
En LA NOIRE = 8 square miles
dus lekker groot, maar aangezien het geen sandbox game is wel wat minder natuurlijk
Ik weet niet of je Test Drive 2 mee mag rekenen omdat het een race/open wereld game is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef vosss het volgende:
[..]
JUIST in een echte sandbox heb je een grote map nodig!!
Als het meeste toch gewoon missies is en verder weinig freeroaming, dan heb je ook genoeg aan 4 of 6 square miles.
Overigens heeft JC2 pas een grote map. Volgens mij van de huidige generatie games om het zo maar even te noemen het grootst qua oppervlak toch?
Haha, dat vond ik juist wel een welkome afwisseling van die gevechten. Gewoon even je vee naar huis brengen. Hoewel die ene missie in die storm wel frustrerend was ja. Waar de koeien zo de afgrond in rennen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef Stuurver het volgende:
Mafia 2 vond ik wel zo'n slecht spel![]()
Ik wil ook Red Dead Redemption weer eens opnieuw uitspelen maar heb slechte herinneringen waar je vee moet begeleiden
Dat zou ik niet zo 1, 2, 3 weten. Maar ik doelde meer op de vergelijking zodat iedereen een beetje weet hoe groot het ongeveer is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Test Drive 2 mee mag rekenen omdat het een race/open wereld game is.
Maar ik denk die de grootste map heeft.
Ibiza maar vooral Hawaii is zo focking groot.
Ja dat zei ik dus alquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef RickoKun het volgende:
Je hebt niets aan zo'n grote map als het geen sandbox game is
JC2 heeft idd echt een ziekelijk grote map.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef vosss het volgende:
[..]
JUIST in een echte sandbox heb je een grote map nodig!!
Als het meeste toch gewoon missies is en verder weinig freeroaming, dan heb je ook genoeg aan 4 of 6 square miles.
Overigens heeft JC2 pas een grote map. Volgens mij van de huidige generatie games om het zo maar even te noemen het grootst qua oppervlak toch?
Helaas morgen pas betaaldagquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:57 schreef cerpintaxt het volgende:
Krijg net een mailtje van Foregames in Breda dat ie klaar ligt om af te halen, dikke kans dus dat ie bij andere winkels ook te krijgen is nu!
als je hem hebt, kun je dan foto van de game+kassabon maken? Kunnen anderen gebruiken om het spel ook te krijgen in andere winkelsquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:57 schreef cerpintaxt het volgende:
Krijg net een mailtje van Foregames in Breda dat ie klaar ligt om af te halen, dikke kans dus dat ie bij andere winkels ook te krijgen is nu!
Mafia 2 is niet slecht, alleen veeeeeeeeeel te kortquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef Stuurver het volgende:
Mafia 2 vond ik wel zo'n slecht spel![]()
Ik wil ook Red Dead Redemption weer eens opnieuw uitspelen maar heb slechte herinneringen waar je vee moet begeleiden
Nou dat zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:57 schreef cerpintaxt het volgende:
Met plezier, ben alleen pas tegen 18u thuis waarschijnlijk..quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
als je hem hebt, kun je dan foto van de game+kassabon maken? Kunnen anderen gebruiken om het spel ook te krijgen in andere winkels
prima, ik kan toch pas vanavond naar saturn, waar ie 39euro is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:03 schreef cerpintaxt het volgende:
[..]
Met plezier, ben alleen pas tegen 18u thuis waarschijnlijk..
Het schijnt een vrij simpel spel te zijn, dus waarom een guidebook?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:12 schreef delano.888 het volgende:
Bij futurezone 55 euro inclusief guidebook
http://www.futurezone.nl/(...)e-voordeelbundel.htm
Waarom niet een guidebook voor dat beetje geld extraquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het schijnt een vrij simpel spel te zijn, dus waarom een guidebook?
Welke winkels?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ging net al naar 2 game winkels, maar ze wouden me L.A. Noire nog niet geven..
Proof? Op de site zelf staat ie voor 59 euro.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:27 schreef Hoo-doo het volgende:
Na het kijken van de Giantbomb Quicklook van L.A. Noire besefte ik ineens dat ik deze game moest hebben, de facial animations zijn echt belachelijk goed gedaan, echt een nieuwe standaard voor kwaliteit.
Ik heb gisteren dus even E-plaza gebeld, deze hadden de game voor 39 euro in de folder staan, en er stond naast: "Voor de eerste kopers! Slip of the tounge editie voor de prijs van de gewone game!".
5 minuten later stond mijn pre-order geregistreerd, 39 euro voor de PS3 versie inclusief de DLC.
Niet slecht! Laat maar komen deze vrijdag.
Hier trouwens nog de quicklook. Ze hebben extra hun best gedaan om helemaal niks te spoilen, en zoals altijd zijn de gasten van Giantbomb hilarisch.
http://www.giantbomb.com/quick-look-la-noire/17-4133/
Je kan er zeker niet nog 1tje meenemen voor een mede fokker?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
prima, ik kan toch pas vanavond naar saturn, waar ie 39euro is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |