quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef evaxsis het volgende:
Ik doe het maar even voor Bamby want het duurt zo lang![]()
Fipo gemacht
oh wat raar er is toch een reeks van gemaakt?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:15 schreef evaxsis het volgende:
Oeps nummertje is niet automatisch opgehoogt
Ik, zei de gek.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:13 schreef evaxsis het volgende:
Ik doe het maar even voor Bamby want het duurt zo lang![]()
Fipo gemacht
Volgens mij had het dan tussen de haakjes moeten staan, maar met zekerheid weet ik het nietquote:Op maandag 16 mei 2011 19:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh wat raar er is toch een reeks van gemaakt?
geen ideequote:Op maandag 16 mei 2011 19:17 schreef Stability het volgende:
wat zit die patrick daarnou achterlijk te doen?
da's een gluurderquote:Op maandag 16 mei 2011 19:17 schreef Stability het volgende:
Die zit te geilen op jonge meisjes.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:17 schreef Stability het volgende:
in principe alleen nieuw deel openen en alleen titel.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgens mij had het dan tussen de haakjes moeten staan, maar met zekerheid weet ik het niet
al die kerels vind ik griezels op die chat...heel vreemd hoorquote:
hier toch??? please? anders kom je er niet meer doorheen op die andere topicquote:Op maandag 16 mei 2011 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga ook kijken![]()
Moet er nog een topic worden geopend in het ouwe subforum of kleppen we hier afkickend door?
Ja graag in het oude forum, mot wel compleet blijven vind je niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga ook kijken![]()
Moet er nog een topic worden geopend in het ouwe subforum of kleppen we hier afkickend door?
dan moet je heel snel scrollen he....heel druk daarquote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja graag in het oude forum, mot wel compleet blijven vind je niet?
ja hahaha ,maar goed, ik blijf hierquote:
goed gedaanquote:Op maandag 16 mei 2011 19:18 schreef Chanel5 het volgende:
Karim was net in het SST gedeelte heb hem gevraagd om eens hier te komen kijken.
Ik wil wel een topique openen in SST hoor. Wat doen we?quote:
nah, hier is leukerquote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil wel een topique openen in SST hoor. Wat doen we?
Voor de laatste keer naar de ouwe stek, doe maarquote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil wel een topique openen in SST hoor. Wat doen we?
ja sorry, jullie mogen wel hoor...maar ik wil niet in die drukte daar....hier is het lekker rustig en hoef je niet als een gek te scrollenquote:
Ok, ik open wel een topique.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor de laatste keer naar de ouwe stek, doe maar
Maakt mij niet uitquote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor de laatste keer naar de ouwe stek, doe maar
Kan ook gaan crosspostenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja sorry, jullie mogen wel hoor...maar ik wil niet in die drukte daar....hier is het lekker rustig en hoef je niet als een gek te scrollen
Toedelsquote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef Blackprinces het volgende:
Oke mensen tot vanaaf ben ff uurtje weg
Echtquote:
Laters meisquote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef Blackprinces het volgende:
latersquote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef Blackprinces het volgende:
kan ook . ik heb wel twee schermen indd...ok wat is de link?quote:
hahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef Stability het volgende:
[..]
kan ook . ik heb wel twee schermen indd...ok wat is de link?
Die is er nog nietquote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef Stability het volgende:
[..]
kan ook . ik heb wel twee schermen indd...ok wat is de link?
ha ja dat kan ik ...gewoon 2 schermen op je pc aansluiten, en dat heb ik lekker puhhhquote:
ik heb 2 tabbladen geopendquote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Stability het volgende:
[..]
ha ja dat kan ik ...gewoon 2 schermen op je pc aansluiten, en dat heb ik lekker puhhh
Dacht ik gister ook heel even, totdat ik beter keek en de naam zag. Je zou er zo een oudere vrouw met zware stem van kunnen maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef shomila het volgende:
[..]
Echt. En ik zei nog daarstraks toen die zei dat dj koi een aardige man was en niks mis mee. Ja dat kan je aan zijn gezicht zien hoe oud ben je zeg.
Ik dacht dat het een vrouw van 50 was.
![]()
![]()
Je kan me opvegen echt.
ik ook, de chat op de ene monitor en fok op de andere monitorquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:27 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook, de chat op de ene monitor en fok op de andere monitor
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Stability het volgende:
[..]
ha ja dat kan ik ...gewoon 2 schermen op je pc aansluiten, en dat heb ik lekker puhhh
Ik probeer een topique te openen, maar het lukt niet. Dat is me nog nooit gebeurd.quote:
kan ook ja, is alleen een beetje kleiner danquote:
huh?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer een topique te openen, maar het lukt niet. Dat is me nog nooit gebeurd.
Ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 19:27 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook, de chat op de ene monitor en fok op de andere monitor
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer een topique te openen, maar het lukt niet. Dat is me nog nooit gebeurd.
ja is toch veel makkelijker? ik heb het al jaren zo , en wil echt niet anders meerquote:
misschien kan dat niet meer als een 'reeks' gesloten is of zoquote:Op maandag 16 mei 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of het scherm splitsen kan ook, deed ik eerst met de streams en Fokquote:Op maandag 16 mei 2011 19:28 schreef Stability het volgende:
[..]
kan ook ja, is alleen een beetje kleiner dan
ik wil er niet op !!!! echt niet !!!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Candyfreak het volgende:
http://www.djkoi.com/ Omg hij heeft een site![]()
Hoi gezelliequote:Op maandag 16 mei 2011 19:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hoi, met de laatste daily in zicht log ik maar weer even in.
Verwacht er niet veel van, zal wel voornamelijk herhaling zijn. Zoals altijd. Maar misschien laten ze zien wat de bewoners nu doen, dat zou leuk zijn.
ik heb ultramon erop gezet...kan je tot tien monitors aansluitenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Of het scherm splitsen kan ook, deed ik eerst met de streams en Fok
ultramon?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb ultramon erop gezet...kan je tot tien monitors aansluiten
het begint !!! ik ga kijken !
software voor als je meerdere monitors apart wilt bedienenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef Urb het volgende:
Leuk om jullie nog heel ff te zien hier.![]()
![]()
Ben benieuwd of deze laatste aflevering toch nog onder de 100.000 kijkers zal duiken.
Ha Tjet!quote:
De rest zat in het uitzendtopic, zullen nu wel weer hier heen komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Hoi PoezeligDing!
Toch nog leven in de tent
Mes en vork zijn onbekend daar?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
en ik moet mn eetzooi nog opruimen , grrrrr
Ik ben met je aan de hand meegelopenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:32 schreef Stability het volgende:
* Stability neemt evaxsis mee op sleeptouw
hoezo? ik moet mn pannen en borden EN BESTEK afwassen....quote:Op maandag 16 mei 2011 20:32 schreef MichielDeMuyter het volgende:
[..]
Mes en vork zijn onbekend daar?
oh je mocht ook achterop hoor, ik ging heel snel...heb je nog wel lucht nu?quote:
Oh dear.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Candyfreak het volgende:
Philip_na_SST Philip
@
@JordiH1 bij haar eigen winkel! Tofs.nl
10 minutes ago Favorite Retweet Reply
Hij maakt ook al reclame voor die schijt winkel van Jo
getver begint ie weer?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:32 schreef Candyfreak het volgende:
Dj koi zei net op de chat wat een eer ik zit tussen twee dames in vanavond![]()
geld gekost? heb je gestemd danquote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het heeft me geld gekost, dat kutprogramma, maar het is goed terecht gekomen![]()
Ja alles gaat goed hierzo, ben al een jaar gestopt met roken dus...quote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef Stability het volgende:
[..]
oh je mocht ook achterop hoor, ik ging heel snel...heb je nog wel lucht nu?
ok dan is het goed....ik wil eigenlijk helemaal niet stoppen...vinnut zo lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja alles gaat goed hierzo, ben al een jaar gestopt met roken dus...
Hij wil een gratis tepelverkleining. Daarna isquote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Candyfreak het volgende:
Philip_na_SST Philip
@
@JordiH1 bij haar eigen winkel! Tofs.nl
10 minutes ago Favorite Retweet Reply
Hij maakt ook al reclame voor die schijt winkel van Jo
Urb in de rehab!quote:
Nee !!!quote:
Ik heb alleen nog een zwak voor roken als er drank in zit, dus daar ben ik ook mee geminderdquote:Op maandag 16 mei 2011 20:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ok dan is het goed....ik wil eigenlijk helemaal niet stoppen...vinnut zo lekker
ow dat is heel lief en eerlijk van je !! toppiequote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee !!!Een weddenschap en de winnaar wilde het geld naar een goed doel, en dat is gebeurd
Ik heb je al 100 keer gezegd dat je gewoon naar mij moet luisteren. Dan had je geld gewonnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee !!!Een weddenschap en de winnaar wilde het geld naar een goed doel, en dat is gebeurd
Hij is stronteigenwijsquote:Op maandag 16 mei 2011 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb je al 100 keer gezegd dat je gewoon naar mij moet luisteren. Dan had je geld gewonnen.
En die winnaar wil ik hier toch even vermelden, Soury, en die heeft er nog wat boven op gezet voor dat goede doelquote:Op maandag 16 mei 2011 20:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ow dat is heel lief en eerlijk van je !! toppieruudpuntenel
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En die winnaar wil ik hier toch even vermelden, Soury, en die heeft er nog wat boven op gezet voor dat goede doel![]()
Dat ze maar een rekening met op het eind drie nullen mogen krijgenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:39 schreef bamby het volgende:
Zitten het allemaal in hun broek te doen op tinychat, ze hebben de telefoonrek allemaal binnen![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ze maar een rekening met op het eind drie nullen mogen krijgen
Zelfs mijn man vond hem op iemand lijken, ik zeg...Slaaai, ja die dusquote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef beequeen het volgende:
dj_koi doet me toch zo denken aan Slaaaiiiii.
En even je twitternaam veranderen tijdelijk?quote:
Zou kunnen alles wat ik van die slaai weet heb ik hier op fok gelezen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef beequeen het volgende:
dj_koi doet me toch zo denken aan Slaaaiiiii.
Ik zal eens wat vogelenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En even je twitternaam veranderen tijdelijk?
Stelletje snotporken!!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahahaha je kan er niet meer op ook, daar ga ik ff op rellen dan.
stelletje gekken!
Ja, sorry.quote:
is die er NOG op???? jezusquote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
Debby wil wel 24/7 dat is degene met die kleine
Dat mens is ziekquote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
Debby wil wel 24/7 dat is degene met die kleine
Kut, kan ze haar tetten niet showen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef PoezeligDing het volgende:
En debby wil zo graag cammen... nu moet er een ander plaatsmaken..
dat is toch niet te geloven ? dat kind zit haar zeker wel erg in de weg he?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee ze wil er weer op, cammen dus, dus moet een ander er afgegooid worden
Goedenavondquote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Blackprinces het volgende:
zo ben er weer
zijn jullie aan t rellen?
vanmorgen was ie er al hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
als ze dj koi er niet uitgooien die zit er vanaf 1 uur.
Oh, dan liegt ie ook nog.quote:
Ik heb gezegd dat ik ook wil samen met mijn heldinneke (jij dus) aan de hand anders durf ik niequote:
LOLquote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik ook wil samen met mijn heldinneke (jij dus) aan de hand anders durf ik nie![]()
ik keek om half 11 vanmorgen ff , toen was ie er al op....en hij heeft zelfs gezegd dat ie tot half 5 vannacht daar gezeten hadquote:
Alle kindjes liggen op bed, ze mogen weer.quote:
Geen idee, misschien met die franske waar ze vanmiddag mee liep te geilen.quote:
O, was jij er toen ook?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja die Fransie draaide toch om haar heen vanochtend/middag
dan ga ik daar ff kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Candyfreak het volgende:
http://tinychat.com/joenphil kijk eens we hier hebben
ja....snap musellef ook nietquote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lach me kapot hier, zitten jullie echt daar naar te kijken wat ik op die caps zie.
hellowwwwwquote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef waterkant het volgende:
zzzzzzzzooooooooooooooooooooooo
ben er weer!
Ja, mag ik?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en nu zit ik in een jo en flip chat ofzo
** geef me een bitchslap **
Oja!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zat mee te lezen en plaatste nog die cap van Debbie voor Knag.
Die is door heel iemand anders aangemaakt, kijk maar wie er mods zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Candyfreak het volgende:
lol ik volg nu twee chats te gelijk. En bij Philip en Jo op de cam zie je alleen een witte bank nu
Ja joh, harma houdt haar cam nog aan als ze de was opvouwt..quote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef Stability het volgende:
harmaah zit er ook nog steeds , jeeeeeeeeeeezus
Ikquote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er is iemand "geband" hoor ik net in een hoop echo, wie nou weer
ja dat zag ik vanmiddag, het zijn toch echt een stelletje halve garen he?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja joh, harma houdt haar cam nog aan als ze de was opvouwt..
zit ook te kijken bij jo en flip dan komen er weer mensen zie zeggen dat ze naar secretstorychat MOETEN komen .quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en nu zit ik in een jo en flip chat ofzo
** geef me een bitchslap **
http://tinychat.com/joenphilquote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef waterkant het volgende:
is er een philip en jo cam????
en zo ja waar
en mag ik dan ff![]()
![]()
http://tinychat.com/joenphilquote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef waterkant het volgende:
en zo ja waar
en mag ik dan ff![]()
![]()
http://tinychat.com/joenphil hier maar ze zijn nu niet in beeld je ziet alleen een bank. Wat ze aan het doen zijn mag joost weten.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:04 schreef waterkant het volgende:
en zo ja waar
en mag ik dan ff![]()
![]()
ik wil echt niet op jo, hoor!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Stability het volgende:
waar moeten we nou kijken dan? waar zit iedereen? op tiny of op jo?
ow dan verander ik mn naam ook wel ff ..op twitter kan dat dus?quote:
quote:
nee ik eigenlijk ook niet. hahahhaquote:
Ik zit op ze allebei.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Stability het volgende:
waar moeten we nou kijken dan? waar zit iedereen? op tiny of op jo?
ja vertel???quote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ow dan verander ik mn naam ook wel ff ..op twitter kan dat dus?
Ik heb een nieuw twitteraccount gemaakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ow dan verander ik mn naam ook wel ff ..op twitter kan dat dus?
hoe???quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw twitteraccount gemaakt.
kan dat ook nog dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw twitteraccount gemaakt.
Wat is je onderkoffer naam?quote:
Hahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef shomila het volgende:
Ik heb een ban fakking niet normaal.
Vroeg alleen of jo al een halsband had voor flip
HAHAHAHHAAquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef shomila het volgende:
Uitloggen en een nieuw account registerenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Stability het volgende:
maar als ik twitter.com doe, kom ik meteen al in mn eigen profiel hoe kan ik dan een nieuwe account aanmaken?
via deze link: https://twitter.com/signupquote:
Ik ga daar wel vanuit. Wat een nepstel.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zijn dat ook contractuele verplichtingen![]()
Ik dacht al die vraag moet van iemand van hier zijn gekomenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef shomila het volgende:
Zo dat is vlotquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef shomila het volgende:
haha je moet ook vragen waar je de kleding van jo kan vinden en waar je kan storten voor het cafe van philip!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef shomila het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
via deze link: https://twitter.com/signup
Dan moet je niet vergeten in je andere account revoke access te doen voor tinychat.
En voilaaaaa
Doe je meequote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond allemaal.![]()
![]()
Nieuwe verslaving gevonden allemaal lees ik![]()
![]()
echt?????quote:Op maandag 16 mei 2011 21:15 schreef Stability het volgende:
ach ik ga er gewoon met mn eigen twitter in
Echt, nu is het echt een alien.quote:
waar staat revoke access?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
via deze link: https://twitter.com/signup
Dan moet je niet vergeten in je andere account revoke access te doen voor tinychat.
En voilaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |