al die kerels vind ik griezels op die chat...heel vreemd hoorquote:
hier toch??? please? anders kom je er niet meer doorheen op die andere topicquote:Op maandag 16 mei 2011 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga ook kijken![]()
Moet er nog een topic worden geopend in het ouwe subforum of kleppen we hier afkickend door?
Ja graag in het oude forum, mot wel compleet blijven vind je niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga ook kijken![]()
Moet er nog een topic worden geopend in het ouwe subforum of kleppen we hier afkickend door?
dan moet je heel snel scrollen he....heel druk daarquote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja graag in het oude forum, mot wel compleet blijven vind je niet?
ja hahaha ,maar goed, ik blijf hierquote:
goed gedaanquote:Op maandag 16 mei 2011 19:18 schreef Chanel5 het volgende:
Karim was net in het SST gedeelte heb hem gevraagd om eens hier te komen kijken.
Ik wil wel een topique openen in SST hoor. Wat doen we?quote:
nah, hier is leukerquote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil wel een topique openen in SST hoor. Wat doen we?
Voor de laatste keer naar de ouwe stek, doe maarquote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil wel een topique openen in SST hoor. Wat doen we?
ja sorry, jullie mogen wel hoor...maar ik wil niet in die drukte daar....hier is het lekker rustig en hoef je niet als een gek te scrollenquote:
Ok, ik open wel een topique.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor de laatste keer naar de ouwe stek, doe maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |