Inderdaad. ADO, Utrecht, Groningen, en in mindere mate Twente zijn allemaal zelf uitgeroepen rivalen van Ajax. Er is voor de echte Ajacied maar 1 rivaal en dat is Feyenoord. Maar goed, offtopic in het Twente topic, excuus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef Chase_Utley het volgende:
Ajax is nooit de rivaal van Twente geweest.
Ajax heeft maar 1 rivaal en dat is Feyenoord. (Toevallig een club waarmee Twente ook niet echt mee op kan schieten.)
Beetje overdreven hoor 1 mongool steekt iemand neer en heel de Feyenoord kern heeft het gedaan ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:24 schreef kastanova het volgende:
Tja, Feyenoord en Twente ligt ook nog steeds vrij gevoelig, maar dat heeft dan ook wel zo zijn redenen.
Alhoewel ik waag te betwijfelen of de grootste rellers van nu, uberhaupt weten waarom de verhoudingen zo gevoelig liggen...
Volgens mij is het gedrag van de dader nooit veroordeeld door de Feyenoord-aanhang. En dat zet wel kwaad bloed, ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje overdreven hoor 1 mongool steekt iemand neer en heel de Feyenoord kern heeft het gedaan ?
Maar daarvoor was alles dus koek en ei tussen Twente?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij is het gedrag van de dader nooit veroordeeld door de Feyenoord-aanhang. En dat zet wel kwaad bloed, ja.
Weet ik niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar daarvoor was alles dus koek en ei tussen Twente?
Nou ja, hem niet vereren in ieder geval. Dat is wel het stomste wat je kan doen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje jammer dat een geflipt autist dan alles verpest zeg.En tsja wat had de Feyenoord-aanhang moeten doen ? De naam heb je toch al na zo iets.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso slaat al dat nutteloze gehaat nergens op, beters gewoon gezamenlijk Feyenoord en PSV haten!
God, wat kan jij zielig drammen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso slaat al dat nutteloze gehaat nergens op, beters gewoon gezamenlijk Feyenoord en PSV haten!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
God, wat kan jij zielig drammen.
Hij is als een held vereerd, en dat viel dus finaal verkeerd bij de Twente-aanhang. Grunn is voor de ouwere supporters de andere rivaal, maar ik geloof dat dat zo langzaam aan slijt. Ik weet iig van een aantal van de oudere supporters dat het Feyenoord bedankt vorig seizoen in de titelrace echt door de ziel sneed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje jammer dat een geflipt autist dan alles verpest zeg.En tsja wat had de Feyenoord-aanhang moeten doen ? De naam heb je toch al na zo iets.
Op wat voor manier dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:01 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Hij is als een held vereerd, en dat viel dus finaal verkeerd bij de Twente-aanhang.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef Breekfast het volgende:
Sportief gaat hij er amper op vooruit.
Misschien wil Theo ook wel slagen bij een echte topclub.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef Breekfast het volgende:
Janssen: 'Ik wil kampioen worden en CL spelen'![]()
Eerste kun je ook bij Twente en het 2e wellicht ook.
Sportief gaat hij er amper op vooruit. Hij zal Twente zelf wel zat zijn en pakt elk redelijk alternatief dan maar aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |