Ik hoop van wel, dan kan Golden_Pauper haar gevenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Ik hoop dat het eierkoekenmeisje nooit dit topic te zien krijgt.
Dat hoop ik ook jaquote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Ik hoop dat het eierkoekenmeisje nooit dit topic te zien krijgt.
Nee, G_P viel juist op de juf met kort pittig kapsel.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, dan kan Golden_Pauper haar geven
gedonderquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja
Krijg ik gedonder met school waarschijnlijk xD
Shit, wie moet haar dan gaan geven?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Nee, G_P viel juist op de juf met kort pittig kapsel.
Weet ik veel dan gaat die man die gaat bidden in dat filmpje tegen mij zeiken enzoquote:
Over 2 weken ben je klaar toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Weet ik veel dan gaat die man die gaat bidden in dat filmpje tegen mij zeiken enzo
Als je leerlingen van school op internet zet krijg je gelijk gedonder enzo
En terecht. Ik ken nog wel wat mensen van die school trouwens..quote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Weet ik veel dan gaat die man die gaat bidden in dat filmpje tegen mij zeiken enzo
bullshit. Je kan NOS journaal uitzendingen toch ook altijd terugzien?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Bij ons moest je destijds je blikje openmaken op een vast moment voor het examen begon. Iedereen maakte dus tegelijk z'n blikje open, was wel vet.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef iRemco het volgende:
Wat gaar, bij ons mocht je niet eens eten of drinken meenemen; het openmaken van een blikje of flesje frisdrank maakt te veel lawaai
Kwartetquote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit, wie moet haar dan gaan geven?TS misschien, leuk setje!
Gewoon een zak Cheese Onion mee ieder tentamenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:55 schreef iRemco het volgende:
Wat gaar, bij ons mocht je niet eens eten of drinken meenemen; het openmaken van een blikje of flesje frisdrank maakt te veel lawaai
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Kwartetmet juf, eierkoek, ts, g_p.
Geen probleem daar dus!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja klopt, en dan 16 juni diplomauitreiking en dan ben ik helemaal klaar
]precies, niet die hork met haar gebroken eikoekenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Nee, G_P viel juist op de juf met kort pittig kapsel.
Hork? Er is hier maar 1 hork.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
]precies, niet die hork met haar gebroken eikoeken
Waren die gebrokenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
]precies, niet die hork met haar gebroken eikoeken
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Strani het volgende:
Okay, ik weet toevallig wie dat meisje is, en ik weet ook dat haar moeder zo'n drie maanden geleden is omgekomen bij een auto-ongeluk. Laat dat kind nou maar even met rust he.
potverdorrie, ik ben blijven hangen op 0.56seconden rechts in t rozequote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Golden_Pauper het volgende:
Ho eens
[ afbeelding ]
![]()
![]()
kort en pittig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |