Hier breek ik een beetje mijn tanden over. Vraag mij toch af hoe dit klinkt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:02 schreef totebel het volgende:
We hebben EEN vertaling: van @TimSchouOnline we've felt you in holland alright. Boost us in the finals next year, we are working on getting Mandy there
Vi kunne også sagtens mærke jer i Holland. Boost os i finalerne næste år, vi arbejder på at få Mandy der.
Ik breek mijn tanden al over het Engels.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:42 schreef Knarf het volgende:
Hier breek ik een beetje mijn tanden over. Vraag mij toch af hoe dit klinkt.
Zouden er veel buitenlandse commentatoren iets over gezegd hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:04 schreef APK het volgende:
Ach, maakt waarschijnlijk meer sense dan 'there are golden gardens
at the sweet end of your trail'
Wij hadden zo'n digitaal dongle-ding in de PC, dus alleen Nederlandse zenders, maar het lijkt mij dat er toch minstens op de BBC om gelachen isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:10 schreef Greys het volgende:
Zouden er veel buitenlandse commentatoren iets over gezegd hebben?
Gewoon, voor de leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n digitaal dongle-ding in de PC, dus alleen Nederlandse zenders, maar het lijkt mij dat er toch minstens op de BBC om gelachen is
Maar waarom moet die tweet eigenlijk in het Deens?
Die gast zingt toch ook gewoon in het Engels?
En hij zei ook niet in het Deens dat hij haar wilde neuken, dus hij snapt het vast wel
of:quote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles heeft een rihitmeeee....
Die in het roze.
Als reactie op "Ive felt you Europe, did you feel me" maakt het misschien iets duidelijker ? EN houd je tanden erin?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik breek mijn tanden al over het Engels.
'we've felt you in holland alright' [ afbeelding ]
Alletwee? Een voor doordeweeks en de ander voor in t weekend?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo naast die Silas zou ik Tim lekker laten liggen. Silas.
Stuur hem een foto van Yo en vraag het hem..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:31 schreef roos85 het volgende:
Zou hij hetzelfde gereageerd hebben als Yolanthe de punten had gegeven?
Zou pas nieuws zijn als hij zo gereageerd zou hebben als Geer of Goor de punten had gegevenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:31 schreef roos85 het volgende:
Zou hij hetzelfde gereageerd hebben als Yolanthe de punten had gegeven?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:54 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Zou pas nieuws zijn als hij zo gereageerd zou hebben als Geer of Goor de punten had gegeven
Ik vraag me af of ze daar in DK dan zo wakker van hadden gelegen (wat op zich ook weer dubieus is natuurlijk.. ik bedoel. Goor.. die afkorting vind ik wel ZO toepasselijk)quote:
Dat laatste denk ik ook altijd jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:59 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze daar in DK dan zo wakker van hadden gelegen (wat op zich ook weer dubieus is natuurlijk.. ik bedoel. Goor.. die afkorting vind ik wel ZO toepasselijk)
MP, ik ga bijna van je houwen, met jou kan ik praten *winks eyelashes and flicks hair*quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook altijd ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |