Nee, schroevendraaiers laten meer schade achter om en rond het slot, stukken lastiger dan een slotstoter!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee maar serieus, het kan zijn wat bio zegt. Of een schroevendraaier.
die je er dan een doekje tussen ofzo dat je de klap minder hard hoort of wat ps waar koop ik zo een apparaat?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:39 schreef Biogarde het volgende:
Op de foto lijkt de deur iets te zijn ingedeukt rond het slot. Dus dat is een flinke klap geweest. Kan overigens vrij geruisloos, dus het maakt je niet wakker.
Google maar op slotentrekker/stoter. 1e meer aanbodquote:Op maandag 16 mei 2011 18:40 schreef vosss het volgende:
[..]
die je er dan een doekje tussen ofzo dat je de klap minder hard hoort of wat ps waar koop ik zo een apparaat?
Wat een boefje ben je toch ook Bioquote:Op maandag 16 mei 2011 18:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Google maar op slotentrekker/stoter. 1e meer aanbod
Het zal je verbazen hoe simpel je voordeur is te openen met een stuk gereedschap als een Baco of een waterpomptang. Als de cilinder van je deur uitsteekt is het heel simpel. Al steekt ie maar iets uit. Daarom ook het deurbeslag om de cilinder gelijk laten komen met de cilinder. Steekt ie iets uit, dan kan ik de cilinder er met 20 seconden max uit hebben. En je hoort niets. Daarom hameren fabrikanten (ook voor hun eigen portemonnee, maar vooral om de veiligheid) op goed deurbeslag. Kost een paar centen, maar er staan niet eens mannen in zwarte jassen in je gang om je autosleutel te stelen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij probeert met een pincet een autoslot open te breken.
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef baggerbart het volgende:
Afgelopen zaterdag nacht is mijn auto open gebroken.
Die nacht zelf heb ik geen schade kunnen ontdekken en twijfelde ik er nog aan of ik mijn auto wel op slot had gedaan totdat ik zojuist naar mijn auto loop en het volgende aantref.
Nu vraag ik me dus alleen af hoe ze hem open hebben gekregen?
Probeer het. Ik denk namelijk dat de achterkant van een lepeltje, een nagelvijl oid al voldoende is. Maar dat moet je testen. Anders een nieuw slot.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef baggerbart het volgende:
Dus vanaf nu is mijn auto met van alles te openen als het maar in dat slot past?
Zal het zo is proberen met een willekeurige andere sleutel.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Probeer het. Ik denk namelijk dat de achterkant van een lepeltje, een nagelvijl oid al voldoende is. Maar dat moet je testen. Anders een nieuw slot.
Intercipe wel...quote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef baggerbart het volgende:
Dus vanaf nu is mijn auto met van alles te openen als het maar in dat slot past?
En neem wat stompe voorwerpen mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Zal het zo is proberen met een willekeurige andere sleutel.
wat voor merk auto heb je?? volgens mij heb je een merk, die erg gwillig is, voor het dievengilde, en mag je blij wezen dat je auto er nog stond, omdat ze (mischien) gestoord werden tijdens hun kraak voor de volgende kraak, in hun werk, het zou kunnen dat ze terugkomen voor je auto!! doe je ding, mss voor je deur en een cammetje aanquote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef baggerbart het volgende:
Afgelopen zaterdag nacht is mijn auto open gebroken.
Die nacht zelf heb ik geen schade kunnen ontdekken en twijfelde ik er nog aan of ik mijn auto wel op slot had gedaan totdat ik zojuist naar mijn auto loop en het volgende aantref.
[ afbeelding ]
Het slot zit los en kan heen en weer bewegen.
De deur kan nog wel op slot via sleutel en afstand bediening.
Nu vraag ik me dus alleen af hoe ze hem open hebben gekregen?
Alfa Romeo 146, nee die is niet gewilligquote:Op maandag 16 mei 2011 18:58 schreef ArieSchaap het volgende:
[..]
wat voor merk auto heb je?? volgens mij heb je een merk, die erg gwillig is, voor het dievengilde, en mag je blij wezen dat je auto er nog stond, omdat ze (mischien) gestoord werden tijdens hun kraak voor de volgende kraak, in hun werk, het zou kunnen dat ze terugkomen voor je auto!! doe je ding, mss voor je deur en een cammetje aan
tis wel een tuning karretjequote:Op maandag 16 mei 2011 18:59 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Alfa Romeo 146, nee die is niet gewillig
2000quote:
Ik heb een schroevendraaier en 2 sleutels geprobeerd maar er gebeurde weinig.quote:
Moet er in de hele breedte van het slot (opening) in passen. Maar goed, kan zo zijn dat je geen schade hebt.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ik heb een schroevendraaier en 2 sleutels geprobeerd maar er gebeurde weinig.
Klopt! Bij mij steekt hij niet uit trouwens, maar wel een goede tip, voornamelijk bij middeklasse wagentjes zie je dat wel vrij snelquote:Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe simpel je voordeur is te openen met een stuk gereedschap als een Baco of een waterpomptang. Als de cilinder van je deur uitsteekt is het heel simpel. Al steekt ie maar iets uit. Daarom ook het deurbeslag om de cilinder gelijk laten komen met de cilinder. Steekt ie iets uit, dan kan ik de cilinder er met 20 seconden max uit hebben. En je hoort niets. Daarom hameren fabrikanten (ook voor hun eigen portemonnee, maar vooral om de veiligheid) op goed deurbeslag. Kost een paar centen, maar er staan niet eens mannen in zwarte jassen in je gang om je autosleutel te stelen.
Dus heb je een dikke dure auto, kijk dan ook eens naar je voordeur. Kost je 100 tot 200 euro en je bent veilig(er). En wellicht kan je verzekering goedkoper.
net nog even met een andere auto sleutel geprobeerd en de achterkant van een lepel maar er gebeurt niks.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moet er in de hele breedte van het slot (opening) in passen. Maar goed, kan zo zijn dat je geen schade hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:11 schreef baggerbart het volgende:
[..]
2000
Verder heb ik niet de indruk gehad dat ze er mee weg wouden rijden maar eerder opzoek naar spullen.
Dat snap ik, maar ik heb nou niet echt de indruk dat ze iets geprobeerd hebben om me auto te starten.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef ArieSchaap het volgende:
ik ben geen auto kraker, eerder een logische denker, als ze in de weer gaan met t slot, willen ze je auto in t geheel hebben, t staat een beetje klungelig als je altijd een raampje open hebals ze spullen willen, dan is een autoruit met 1 tik, geluidloos vrij voor de grijpgrage armpjes!!
eerst kijken, dan denken en doen, helaas gaat dat voor 75%, TV brainwashed people niet op, waardoor jou spullen beschadigt zijn, de meeste personen beroofd worden, en opnieuw door de brainwash TV er een gevoel van onveiligheid wordt gecreeerd waardoor de regering kans Ziet en Krijgt, de NWO op te dringen, Action + Reaction = Solution!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:16 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik heb nou niet echt de indruk dat ze iets geprobeerd hebben om me auto te starten.
Van de snoeren zijn ze zeg maar afgebleven, er zit dan wel een stuurslot en startonderbreker op maar daar kom je vast wel omheen.
Ik heb gekeken en van de snoeren zijn ze afgebleven, verder hebben ze wel op elk plekje gekeken waar eventueel iets achter zou kunnen liggen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef ArieSchaap het volgende:
[..]
eerst kijken, dan denken en doen, helaas gaat dat voor 75%, TV brainwashed people niet op, waardoor jou spullen beschadigt zijn, de meeste personen beroofd worden, en opnieuw door de brainwash TV er een gevoel van onveiligheid wordt gecreeerd waardoor de regering kans Ziet en Krijgt, de NWO op te dringen, Action + Reaction = Solution!
voor je deur parkeren en cam erop, handig voor de verzekering, in deze corrupte zakkenvuller(verzekering) maatschappij en hopen m8 dat ze m laten staan, of je heb bewijs voor de corruptequote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en van de snoeren zijn ze afgebleven, verder hebben ze wel op elk plekje gekeken waar eventueel iets achter zou kunnen liggen.
Op ze minst zou ik toch wel verwachten dat ze dan een poging tot hebben gedaan.
Helaas niet voor de deur gebeurtquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef ArieSchaap het volgende:
[..]
voor je deur parkeren en cam erop, handig voor de verzekering, in deze corrupte zakkenvuller(verzekering) maatschappij en hopen m8 dat ze m laten staan, of je heb bewijs voor de corrupte
Volgens mij gaat het hier om een auto met een opengebroken slot en niet over complot theorieënquote:Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef ArieSchaap het volgende:
zo heeft elke reclame multiNational, ze eigen boodschap om de wereldburger te brainwashen in Wrong = Right!!! keer op keer, met medewerking van de regeringen wereldwijd, die niks anders willen, dan in deze gecreëerde crisis de wereldburger tot slaaf te maken van de banken!! wie wil me helpen zoeken naar de beelden dat de US gov. de uitsprak ww maakte dat de crisis een feit was, en dat het geen democratische regel was en geen republikeinse regel maar hun regel, ( tis ongeveer 10 keer op NL geweest) persoon die t liet weten was net een hagedis met scherpe tanden slecht gekapt haar, vale huid zwarte lippen, tijdens (het) die de rede voorlas (NWO) werd er ingezoemd op een gristen onder invloed lijkend van xtc zo blij was diegene, en dat werd wereld wijd uitgezonden, enkel is het en ik zoek goed, niet terug te vinden op het internet!!!! einde hijack dze topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |