Nee, schroevendraaiers laten meer schade achter om en rond het slot, stukken lastiger dan een slotstoter!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee maar serieus, het kan zijn wat bio zegt. Of een schroevendraaier.
die je er dan een doekje tussen ofzo dat je de klap minder hard hoort of wat ps waar koop ik zo een apparaat?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:39 schreef Biogarde het volgende:
Op de foto lijkt de deur iets te zijn ingedeukt rond het slot. Dus dat is een flinke klap geweest. Kan overigens vrij geruisloos, dus het maakt je niet wakker.
Google maar op slotentrekker/stoter. 1e meer aanbodquote:Op maandag 16 mei 2011 18:40 schreef vosss het volgende:
[..]
die je er dan een doekje tussen ofzo dat je de klap minder hard hoort of wat ps waar koop ik zo een apparaat?
Wat een boefje ben je toch ook Bioquote:Op maandag 16 mei 2011 18:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Google maar op slotentrekker/stoter. 1e meer aanbod
Het zal je verbazen hoe simpel je voordeur is te openen met een stuk gereedschap als een Baco of een waterpomptang. Als de cilinder van je deur uitsteekt is het heel simpel. Al steekt ie maar iets uit. Daarom ook het deurbeslag om de cilinder gelijk laten komen met de cilinder. Steekt ie iets uit, dan kan ik de cilinder er met 20 seconden max uit hebben. En je hoort niets. Daarom hameren fabrikanten (ook voor hun eigen portemonnee, maar vooral om de veiligheid) op goed deurbeslag. Kost een paar centen, maar er staan niet eens mannen in zwarte jassen in je gang om je autosleutel te stelen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij probeert met een pincet een autoslot open te breken.
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef baggerbart het volgende:
Afgelopen zaterdag nacht is mijn auto open gebroken.
Die nacht zelf heb ik geen schade kunnen ontdekken en twijfelde ik er nog aan of ik mijn auto wel op slot had gedaan totdat ik zojuist naar mijn auto loop en het volgende aantref.
Nu vraag ik me dus alleen af hoe ze hem open hebben gekregen?
Probeer het. Ik denk namelijk dat de achterkant van een lepeltje, een nagelvijl oid al voldoende is. Maar dat moet je testen. Anders een nieuw slot.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef baggerbart het volgende:
Dus vanaf nu is mijn auto met van alles te openen als het maar in dat slot past?
Zal het zo is proberen met een willekeurige andere sleutel.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Probeer het. Ik denk namelijk dat de achterkant van een lepeltje, een nagelvijl oid al voldoende is. Maar dat moet je testen. Anders een nieuw slot.
Intercipe wel...quote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef baggerbart het volgende:
Dus vanaf nu is mijn auto met van alles te openen als het maar in dat slot past?
En neem wat stompe voorwerpen mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Zal het zo is proberen met een willekeurige andere sleutel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |