Ik zou wel een Bonnie-cam willen hoor.quote:
inderdaad. Die gasten moet je gewoon aanpakken want ze doen zo min mogelijk voor zoveel mogelijk geld.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja wat dan, moeten we met een kapotte ketel blijven zitten tot die kerel over een week een keer zin heeft om te komen![]()
quote:
Dat zou wel ontzettend spannend zijn indeedquote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou wel een Bonnie-cam willen hoor.
ik wil ook zoveel.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou wel een Bonnie-cam willen hoor.
O_oquote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
Fotoboek van monkyyy
Mijn kloonalarm loeit als Dqod.
Hoezo is dat een bedreigingquote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar die opmerking van je vriend is dan toch ook een bedreiging?
Ja, maar daar hebben we het maar niet over.quote:
loeit Dqod dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
Fotoboek van monkyyy
Mijn kloonalarm loeit als Dqod.
Dankzij jouw opmerking wel ja.. Zo van "MUUUUUUUUUUUUUUHH"quote:
quote:
I ate it u_uquote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar is de afstandsbediening nou weer..
(*^&^%^%$%^#$%&^*%&^%^"e:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dat begrijp ik. Maar als hij echt zei ''Beter kom je dit morgen maken'' en zegt dat hij een bepaald geldbedrag niet gaat neerleggen dan komt het wel zo over.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoezo is dat een bedreiginghet is godverdomme niet meer dan normaal dat ie dat meteen komt maken
Zucht..quote:
tijd om verandering in te brengenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben we het maar niet over.
Ik dacht dat het een tacorollade wasquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
(*^&^%^%$%^#$%&^*%&^%^&SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Please do...quote:
JA NEE NIKSquote:
Stil nouquote:Op maandag 16 mei 2011 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kan verder niets zeggen dat haar geloofwaardigheid als lesbienne niet zou aantasten.
Dat krijg je als je scheel bent.quote:
doe maar niet zeggen dan. anders denk ik dat ik nog kans maakquote:Op maandag 16 mei 2011 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kan verder niets zeggen dat haar geloofwaardigheid als lesbienne niet zou aantasten.
En hongerigquote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat krijg je als je scheel bent.
Jij zit zelfs bij haar kat in de friend zonequote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
doe maar niet zeggen dan. anders denk ik dat ik nog kans maak
even ene sandy d inlichten...quote:
Tsja je moet er toch iets tegenover zetten en we hebben hem al eerder aangegeven dat we de laatste termijn sowieso niet volledig gaan betalen doordat hij 2 maanden te laat is met opleveren en gewoon een onbeschofte zak is.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar als hij echt zei ''Beter kom je dit morgen maken'' en zegt dat hij een bepaald geldbedrag niet gaat neerleggen dan komt het wel zo over.
Je weet het eh.. Sandy.. En haar zus.. Mhm.. Mjaquote:
Niet als hij leverpastei op zijn penis smeert.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij zit zelfs bij haar kat in de friend zone.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij zit zelfs bij haar kat in de friend zone.
dat nummer heet 3 little birds. stelletje cultuurbarbarenquote:
ze zijn allebei van mij. alleen haar kleine zusje mag je hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet het eh.. Sandy.. En haar zus.. Mhm.. Mja
En nu ga ik koffie drinken.. Tot straaaaaaaaaaks![]()
Als je down hebt ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef MouzurX het volgende:
Die talking tommy cat app is echt briljant.
Eh nee.. dan kun je toch net zo goed spaghettini kopen ..quote:
macaroniquote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh nee.. dan kun je toch net zo goed spaghettini kopen ..
Goedzoquote:
Ja weetniet, ik zie bij kook programma's dat mensen nog best veel doenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Ik doe het wel, want ik faal met dat draaien ze zijn altijd te ongleijk van lengte en dan landt er met een beetje pech weer een half op mijn kin.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Penne.quote:
Doen er Dominiquejes aan mee ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Ja weetniet, ik zie bij kook programma's dat mensen nog best veel doen.
als je lui bent koop je gewoon ravioliquote:
Een dragqueen, die ene van secret storyquote:Op maandag 16 mei 2011 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen er Dominiquejes aan mee ofzo?
miss windymills heet hij. servio.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een dragqueen, die ene van secret story. Beetje domniqueje, hahaha ja die snijdt zn spaghetti echt ja
.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Ik doe het wel, want ik faal met dat draaien ze zijn altijd te ongleijk van lengte en dan landt er met een beetje pech weer een half op mijn kin.
Komen eten?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een dragqueen, die ene van secret story. Beetje domniqueje, hahaha ja die snijdt zn spaghetti echt ja
.
Ja joh echt?quote:
Hahaha ja, zo ging ie kokenquote:
Hahah ik kan niet zo goed draaien hoor, eet ook bijna nooit spaghetti maar ik vind dat wel leuk. Ook om te zien als 't niet lukt. Maarja ind, je gaat 't toch niet snijden, dan maar andere pasta eten.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Geen last van, ik vind het draaien stiekem leuk.
Spaghettini zijn kleine stukjes spaghetti.
Wij hebben thuis ook niet eens van die lepels waar je dat op kan draaien. En draaien is trager dan snijden.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Geen last van, ik vind het draaien stiekem leuk.
Spaghettini zijn kleine stukjes spaghetti.
Ja!quote:
hahahaahahahaha in den haag?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja joh echt?![]()
Ik heb samen met hem moeten werken in de Bijenkorf!
Ik zie nu een of andere slissende gast van 19, dat is toch geen dragqueenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja!
[..]
hahahaahahahaha in den haag?
Ik was laatst verdwaald in de bijenkorf, kon de uitgang niet meer vinden. Wat een hel die winkel.
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=287643/page=1quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu een of andere slissende gast van 19, dat is toch geen dragqueenof kijk je online?
Ja, ik kom nooit in de Bijenkorf.
Sowieso word je daar vergast, omdat je eerst door de parfum-afdeling moet.
die is vorig jaar ook al 30 keer uitgezonden hequote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=287643/page=1
en dan die van11 mei, daar gaat hij koken.
Ja, en dan overal van die vrouwtjes, sjongejongejonge.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=287643/page=1
en dan die van11 mei, daar gaat hij koken.
Ja, en dan overal van die vrouwtjes, sjongejongejonge.
Whut, die uitzending?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die is vorig jaar ook al 30 keer uitgezonden he
heb je nog wat 'stimulerende' muziek?quote:
"Ik kook heel wild."quote:Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zou zo maar bij iemand binnen komen zeg
Dat meisje? Ja, die kookt wel heel vies, die zit gewoon serieus om de vijf minuten met der vingers in de pan en die raapt de munt nog van de grond op enzovoorrrrtttquote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik kook heel wild."
* Grist spaghetti uit de pan.Bah
Oh, ja ik dacht laatst ook al dat 't een herhaling was. Met die neger en taartenbakster, kwam me zó bekend voor.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja, is een hele oude aflevering al.
Ja? lekker lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
hoe nice trouwens, heb ik rijles en elke keer gaan we langs de benzinepomp en krijg ik red bull
ja.quote:
ben plaatjes aan het scannen in mijn collectie nog niet afquote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
heb je nog wat 'stimulerende' muziek?
als je begrijpt wat ik bedoel
haha
Net als dat je niet wilt weten hoe het er bij TNT aan toe gaat.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goor, het is maar goed dat je niet weet wat je met je eten gebeurd in restaurants.
Hallo J.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ze zijn allebei van mij. alleen haar kleine zusje mag je hebben.
Dikke doei.
Ik weet het helaas wel, zowel de brief als de pakketpost.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net als dat je niet wilt weten hoe het er bij TNT aan toe gaat.
Klapte je het bestek uit haar handen?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:37 schreef Dqod het volgende:
En spaghetti snijden.. Deed m'n ex ook altijd.. FFFUUUUUUUUUU
Wtf, chilllll mann. Dan is 't ook gewoon leuk om te gaan rijen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja.is mn overbuurman. ik krijg ook korting op mn lessen wehehehe
Ik moest mezelf wel altijd in bedwang houden.. Ik vond het verkrachting van mijn spaghettiquote:Op maandag 16 mei 2011 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klapte je het bestek uit haar handen?
Ja, ik ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het helaas wel, zowel de brief als de pakketpost.
Hoezo zou het anders niet leuk zijn?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, chilllll mann. Dan is 't ook gewoon leuk om te gaan rijen.
Ik weet wel dat ze der denken een hekel aan hebben om bij ons iets af te leveren, we zijn bijna nooit thuis als de postobde komt en die komt dus meestal gewoon 3 dagen lang voor zo'n pakketje tot we 'm zelf ergens moeten ophalenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het helaas wel, zowel de brief als de pakketpost.
Tofquote:
Als je een kut gast hebt, viendin van mij heeft dat. Die gast is gewoon kei kut zegt eigenlijk bijna niks en is ja kun je gewoon niet mee kletsen ofzo zeg maar. Nouja 'm kletsen, gewoon praten.quote:
Hang zo'n koe-bel opquote:Op maandag 16 mei 2011 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze der denken een hekel aan hebben om bij ons iets af te leveren, we zijn bijna nooit thuis als de postobde komt en die komt dus meestal gewoon 3 dagen lang voor zo'n pakketje tot we 'm zelf ergens moeten ophalen.
Mja, ik ben wel vaak thuis maar 's ochtends slaap ik en dan hoor ik de bel niet want die is verrot.
Vind ik niet. Ja in het begin is het wel leuker, maar sws niet vervelend.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat rijles saai is op een gegeven moment
Dan schrik ik me kapotquote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hang zo'n koe-bel op![]()
Mijn pakketbezorger komt altijd in de ochtend, tussen 8.15 en 9.00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |